Jump to content

riderZ056

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

Personal Information

  • Location
    Koło

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Powiem inaczej: to co jest w pudełku mi w zupełności wystarcza. Od nadprogramowych detali mam inne modele na biurku.
  2. Tak, można, nawet tutaj były odlane na masce. Usunąłem je. A fototrawionych nie będzie, bo nie ma sensu pakować pieniędzy w słaby model.
  3. Kiedy karoseria okazała się zupełnie nieudana, klejenie podwozia i wnętrza to było w moim wykonaniu prawdziwe antymodelarstwo. Chciałem mieć ten model już za sobą.
  4. Tak, wiem to wszystko i właśnie o to mi chodziło. Zrobiłem egzemplarz w specyfikacji szutrowej, ale z malowaniem z rajdu asfaltowego, czyli właśnie TdC.
  5. Szprychy tak, ale w 300 SLR (i tylko Borrani, nie takie jak te). Tutaj zostawiłbym fabryczne felgi, ewentualnie bez kołpaków i z centralną nakrętką motylkową. Poza tym rewelacja.
  6. Niestety jest to de facto model nieistniejącego samochodu, ale po prostu zrobiłem tak jak w instrukcji. A to był błąd. Dopiero przeglądając zdjęcia już dodane na forum zauważyłem brak wycieraczki od strony kierowcy: odpadła podczas transportu na miejsce sesji, na szczęście ją znalazłem.
  7. Tak. Raz polerowanie bezbarwnego pod kalkomanie, i później polerowanie bezbarwnego po kalkomaniach, o to mi chodzi (bo oczywiście zakładam pomarańczę po obu lakierowaniach). Co do Tempo: nie polecam do lakieru, efekt utrzymuje się tylko póki pasta jest fizycznie na modelu, umycie go odpada, bo w kontakcie z wodą tworzą się paskudne zabrudzenia, dotykać też za bardzo nie można. Ale do oszklenia faktycznie się nadaje.
  8. A czy po wypolerowaniu wszystkimi trzema można na nie kłaść lakier bezbarwny?
  9. Scena może niekoniecznie z Monte, ale fajna
  10. Chmura wygląda jak... wygląda, szkoda nią psuć taką fajną dioramę.
  11. O, to może podrzucisz jakieś wskazówki, na co zwrócić uwagę i jak się do tego zabrać?
  12. Noo ale... co to zmieni? Musiałbyś mieć kalki z rajdu szutrowego.
  13. Z tego co pobieżnie zaglądałem do pudełka, to wszystko Muszą być krótsze amortyzatory, a co za tym idzie wahacze pod innym kątem, półosie też trzeba przestawić, nie wiem czy płyta pod silnikiem będzie pasować po obniżce zawieszenia. Tam jest z 0,5 cm za wysoko. Nie wiem jak to zrobić, pewnie będzie trzeba dorabiać nowe części.
  14. Mam ten zestaw i też niedługo będę go sklejał, więc chętnie będę śledził relację. Mam pytanie: przerabiasz zawieszenie? Ten model ma ogromny problem, mianowicie pierwotnie był sprzedawany w konfiguracji z szutrowego rajdu Portugalii, a kiedy Hasegawa postanowiła wydać go jako egzemplarz z Tour de Corse, po prostu wrzucili do pudełka inne kalkomanie, a model został bez zmian. No i klops, bo teraz mamy samochód z rajdu asfaltowego na szutrowym zawieszeniu. Ja planuję je przerobić na takie jakie powinno być czyli solidną glebę. PS Aktualnie sklejam Legacy RS z Hasegawy i też chętnie pozyskam porady odnośnie tych pasów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.