Skocz do zawartości

Na przywitanie się - Scania R144L


Maverick

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie(!)

Od jakiegoś czasu jestem wiernym czytelnikiem Waszego forum, jednak dopiero teraz postanowiłem (za Waszym pozwoleniem) dołączyć do Was;) Modelarstwem zajmuje się już jakiś czas (z różnymi przerwami) niemniej jednak była to zabawa w kartoniku. W plastiku przyznam, że jestem nowicjuszem (raczkuje). Na dzień dobry chciałem zaprezentować model pewnie wszystkim znany - Scanię 144. Słowa krytyki, z racji że dopiero się uczę modelarstwa w plastiku, będą mile widziane;) Pozdrawiam.

 

2e83b8e3353c2261m.jpg 6d1c62932f2363a9m.jpg 8d6abfbb88ea004am.jpg 5a02532cd664f706m.jpg 976cb3d8751b14b9m.jpg 22d33fa22b098559m.jpg eb508f33294de2c4m.jpg f07de6be7466b343m.jpg 304c8dccde48375am.jpg e2435edd71dcda72m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Super model Jak na początki z plastikami to jestem pod wrażeniem Nie podobają mi się tylko przednie halogeny w zderzaku, bo takie jakby zaparowane (?) i na przedniej szybie może mi się wydaje, ale chyba widzę klej na brzegach (chodzi mi o drugą fotkę)

To tylę ode mnie

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak masz racje Abarth_127, nie mam doświadczenia z klejami, a ten był za rzadki chyba, albo ja coś zrobiłem niestarannie:/ w sumie mogłem pomalować szybkę na czarno i zostawić tylko otwory imitujące halogeny, jednak chciałem zrobić jak w oryginale i ... zepsułem:( Następnym razem postaram się te niedociągnięcia jakoś wyeliminować;) Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem fajny model jak na poczatek. Co do szyb, to tak jak kolega powyzej - Humbrol Clear Fix. Tylko najlepiej dla zaznajomienia to sobie popraktykuj z tym humbrolem, bo tez mozna zmascic.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach