Jump to content

Ła 5fn zvezda 1:48


jonnym
 Share

Recommended Posts

Witam.Tak jak w temacie, postanowiłem złozyc model ła5fn zvezdy. Sam model niezle wykonany, ja mialem problemy ze złozeniem połówek kadłuba.Zvezda tam troche napakowala ale zrobilem wszystko zamkniete, wewnątrz raczej ubogo to wygladało.Malowanie to nr 25 Sergey Kramarenko.Producent propomuje ich trzy ale chyba to bylo najbardziej atrakcyjne.Pare byków jest w modelu ale o tym to moze pisac nie bede jedynie z czego nie jestem zadowolony to weathering robiony pactra a 53.zawsze uzywałem farby olejnej i terpentyny i chyba do tego powroce.No to troche fotek...

S7300371.JPG

S7300373.JPG

S7300374.JPG

S7300379.JPG

S7300380.JPG

S7300382.JPG

S7300383.JPG

S7300385.JPG

S7300386.JPG

S7300392.JPG

bypicasa2html.gifcreated by picasa2html.com

Link to comment
Share on other sites

Oj no dziekuje za pozytywna opinie ale to nie jest tak do konca. Na owiewce z prawej stony jest mała kropla kleju revelowskiego niestety nie zdazylem jej usunac, na zdjeciach brakuje jednej z klap tylnego podwozia no i to brudzenie pactą mi jakos nie wyszko tak to chyba nic nie wynajde.Dzieki i pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Fajnie wyszedł, malowanie mi się osobiście podoba. Jedyną jego wadą jest tak jak Sam piszesz brudzenie, jakoś tak średnio wygląda.

A no i zapomniał bym okopcenia fajnie Ci wyszły.

Za całość

Link to comment
Share on other sites

Model wygląda nieźle, aczkolwiek nie ustrzegłeś się kliku błędów.

 

Najbardziej widoczne jest nieznaczne niedoleganie tylnej części oszklenia do kadłuba. Podobnie jest z masztem anteny.

Brudzenie nie byłoby złe gdyby było bardziej konsekwentne. Niezbyt fajnie wyglądają zacieki, ale okopcenia już o wiele lepiej. Przydałyby się obicia części metalowych.

Duży plus za czyste i przejrzyste oszklenie.

 

Pozdrawiam

Kornik

Link to comment
Share on other sites

Jezeli chodzi o oszklenie to nie mialem pomyslu co z tym zrobic- na wszystkie sposoby doginałem i krzywilem a to i tak nie pasowlo.

Zacieki tak jak pisałem , nigdy nie mialem z tym problemow ale zrobilem próbe pactry na ła moze nie potrzebnie.

Co do obic to są na klapach podwozia, w okolicach owiewki, na skrzydle i kolo numeru 25.Na Fotkach przy tym swietle jakos ich nie widac.

Link to comment
Share on other sites

Modelik całkiem sympatyczny - mnie się podoba.

 

Zdjęcia rób na mniejszej czułości (100) - wprawdzie wydłuży Ci się czas naświetlania (potrzebny statyw), ale przy powiększeniach ziarno nie będzie tak bić po oczach.

 

Co do obic to są na klapach podwozia, w okolicach owiewki, na skrzydle i kolo numeru 25.

 

Nie licząc klap podwozia to gratuluję obić...... na drewnianym samolocie

Link to comment
Share on other sites

Matalowe to było okaptowanie silnika, wąskie taśmy (własnie w rejonie wręgi siłowej podwozia) na skrzydłach i blachy pod kabiną zaraz za wydechem... Spox, nie Ty pierwszy i nie ostatni dajesz ponieść się szaleństwu drapania Sam o mało co nie drapałem Jaka (opamiętanie przyszło gdy zauwarzyłem dziwny brak linii podziału blach)...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam.Do brudzenia tak jak juz wyzej napisalem uzylem pactre a 53 czego nie polecam, wroce do farb olejnych i terpentyny...Do obic uzywalem metalizerow humbrola a pigmenty to jasny szary, ziemisty i czarny, ciemny braz- potem to troche wymiksowalem.Jezeli chodzi o okopcenia to aero 0,3mm i na początek rozcienczona pactra a 53 a po niej czarny matt, malowane na duzym cisnieniu z minimalnym odchyłem spustu i tak kilka minut do skutku.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.