Moses 12 Posted September 29, 2010 (edited) Amerykański Jak praktycznie skończony. Dziś otrzymał podwozie. Na własnych kołach. Galerii nie będzie (chwilowo), ze względu na problemy z malowaniem Clacktora (pędzel i żółta farba bardzo się nie lubią). Po zakupie Aero złoże tą małą pierdółkę, postawie na podstawce i wtedy zakończę temat Czy zaszpachlowałeś ślad łaczenia połówek kadłuba w komorze przedniego podwozia? Bo na jednym ze zdjęć był mocno widoczny. Na ile się dało, zresztą i tak to nie będzie widoczne Jedna z luf wydaje się być lekko skrzywiona... Wydaje się Linka anteny wydaje się być nieco gruba... Fakt mogłaby być cieńsza. Edited September 29, 2010 by Guest Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrDyzio 0 Posted September 29, 2010 Czy zaszpachlowałeś ślad łaczenia połówek kadłuba w komorze przedniego podwozia? Bo na jednym ze zdjęć był mocno widoczny. Na ile się dało, zresztą i tak to nie będzie widoczne Tu niestety jest widoczne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moses 12 Posted September 29, 2010 Ale jak będzie stał na podstawce, już nie Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemekgksw3 0 Posted September 30, 2010 Myślę że powinieneś jednak wymienić te linki psuja trochę wygląd tego fajnego modeliku Postaraj się może bardziej rozciągnąć ramkę, najlepsze do tego są chyba ramki plastyka można je rozciągnąć na znaczną długość. Albo znajdź srebrna ramkę, nie będziesz musiał jej malować, co znacznie je pogrubia. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moses 12 Posted November 15, 2010 Jak wspominałem projekt jeszcze nie skończony Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moses 12 Posted November 19, 2010 Jeszcze kilka obić, opony przeciągnąć matem i można składać do kupy Quote Share this post Link to post Share on other sites
wuwumaster 2 Posted November 19, 2010 hehe fajne jeździdełko tylko... opony odwrotnie przykurzyłeś popatrz na ulicy na auta - bieżnik jest czarny bo przy każdym przyspieszaniu/hamowaniu pracuje, kurz zostaje w rowkach i na bokach opony, bo jak tam osiądzie to go nic już nie rusza może się tyć czepiam ale tak to zaobserwowałem w prawdziwych autach/pojazdach nie mniej jednak fajny pomysł z tym szkrabem pozdrawiam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moses 12 Posted November 19, 2010 Wiedziałem że coś jest nie tak, nie wiedziałem tylko co ;) DObrze że jeszcze nie polakierowane to będzie można zetrzeć Dobrze że ktoś uważa co się robi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moses 12 Posted November 21, 2010 Clacktor złożony do kupy i połączony z Jakiem. Jeszcze tylko trzeba wykombinować kierowcę do ciągniczka, i zanabyć płytę lotniskową Verlindena, i to będzie koniec Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ł.Sosnowski 0 Posted November 21, 2010 W muzealnym Jaku w Krakowie wanna kokpitu jest ciemnoszara a boki kabiny w kolorze aluminium... nie do końca ciemnoszara w muzealnym Jak-u zachowały się szczątkowe ilości faktycznie zielonego oliwkowego (podobnie jak wnęka przedniego koła), co do burt kokpitu to ciągle mam rozkmine czy tam było gołe alu (tak jak wygląda, choć mało prawdopodobne) czy jest ot po prostu efekt wieku samolotu i farba dawno zlazła... pozdrawiam! Witam. Moim zdaniem burty też były oliwkowo-zielone. Widać trochę farby na tyej fotce, zwłaszcza w górnej części, nad tym zniszczonym panelem przęłączników. Zaś to gołe aluminium to efekt specjalnej farby w spreju, w tym przypadku aluminiowej, Używa się jej do zabezpieczania metali przed utlenianiem, pewnie ktoś w muzeum zobaczył że zeszła oryginalna farba i zamalował to tym właśnie sprejem. Czegoś takiego używa się też w cynkowniach do poprawek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
uszu 0 Posted June 27, 2011 Jaką farbą pomalowałeś kokpit i fotel pilota? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moses 12 Posted June 27, 2011 Ten zielony to 88 humbrola, pojechany waszem z brązu van dyka czy jakoś tak: Quote Share this post Link to post Share on other sites