Jump to content
madeira

Tiger I Early 1:16, Heng Long

Recommended Posts

Poprawiono:

 

65.jpg

 

Idę giąć osłony.

 

p.s. Czy ktoś się orientuje, czy klapki na wylocie spalin

 

Photo4125.jpg

Achtung panzer

 

były montowane wszystkich wczesnych Tygrysach, czy tylko do pewnego momentu?? Zastanawiam się czy je montować u siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że tak się rozbijam na poszczególne posty. Z blach brakuje już tylko siatek:

 

66.jpg

 

A teraz już na prawdę do roboty. Chyba założę te klapki. Mogą fajnie wyglądać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda super. Aż mi ślinka cieknie na te blaszki. Ale wszystko po kolei. W poniedziałek odbieram swojego tygryska. Oczywiście relacja na forum z waloryzacji. POZDRAWIAM:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daję update, choć robota nie skończona jeszcze. Zamontowałem zawory na rurach jednak (wyglądają świetnie!!). Brakuje jeszcze "grzybków" na obejmach rur. Konkrety:

 

67.jpg

 

68.jpg

 

69.jpg

 

Pozdrawiam!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak cicho obserwuję i nie wiem ...może się już zaopatrzyłeś ale w Krakowie na ulicy Felicjanek są metalowe gąsienice ogniwkowe do tego czołgu. Kosztują trochę ale z tego co widziałem to warto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj podoba mi się szczegół zaj****sty!!

 

Chyba kiedyś sam się skusze na tygryska w tej skali

 

Jedziesz dalej... tak trzymaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po długim czasie udało się zdobyć poprawny MG 34. Znalazł już swoje miejsce. Dołożyłem zaczepy do mocowania pokrowca na jarzmo:

 

70.jpg

 

Małe, a cieszy

 

71.jpg

 

Dla urozmaicenia i chwili oderwania się od kadłuba, ustawiłem poprawnie łożysko w spodzie wieży. Teraz jest jak być powinno i wieża będzie osadzona we właściwym miejscu:

 

72.jpg

 

Póki co niestety tyle. Biorę się dalej za robotę. Może w końcu lampy uda się zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym MG-34 to fakt małe ale jak poprawia ogólny wygląd modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome back my friends!

 

Wracam po chwilowej przerwie. Powodem był przylot rodziny żony z Nowej Zelandii. Nie było więc czasu na tygrysowanie. Dziś jednak trochę powalczyłem. Udało się doprowadzić prąd do przednich lamp. Są zatem puszki i kable wraz z uchwytami. Nie będzie niestety zdjęć jeszcze, bo aparat jest u brata. Jutro będę majstrował przy lampach i jak tylko będą gotowe, to postaram się wrzucić zdjęcia.

 

Pozdrawiam!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu...

Są przednie lampy i mocowania liny na bocznym pancerzu. Pierwszy z tych zaczepów zakręcanych motylkiem robiłem, godzinę. Potem udało się zejść do 20 minut. Przekleństw jednak leciało tyle samo...

Ad rem:

-lampy:

76.jpg

 

75.jpg

 

Trochę rozziarniło zdjęcie, ale ten napis "Bosch" jest bezcenny

 

Zaczepy:

-w ogóle:

73.jpg

 

-w szczególe:

74.jpg

W dalszym planie klocek pod podnośnik. Nawet wykroiłem go już ze starej deski. Teraz tylko wyszlifować i uzbroić w blachy.

 

Pozdrawiam!!

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymiata i kopara opada. ale nie jest krzywy trochę ten Bosh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, na zdjęciu faktycznie jakby trochę krzywo. Starałem się ustawiać prosto. Sprawdzę i jak coś to się poprawi. A za uznanie wymiatalności -dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobrze jest, idzie pieknie, jak tak dalej pojdzie to niedlugo bedziesz mogl malować kadłub ; )

Share this post


Link to post
Share on other sites
niedlugo

 

No, plan jest prosty -zdążyć na Bytom -2012.

A tak poważnie, to faktycznie już bliżej niż dalej. Górna płyta już powinna pójść gładko (choć nie wiem kiedy kupię siatki, bo narazie cały budżet poszedł na wyjazd Francji i SAUMUR ), ale czeka jeszcze cała tylna, a tam jest ostry hardcore ze skrzynką i mocowaniem podnośnika. A, no i po dupie dadzą mi jeszcze wyrzutnie S-ek. Nie wiem jak wytoczę tuleję z blachy tej grubości.. Pożyjemy, (poklniemy...) zobaczymy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

No przez ostatni tydzień nic się nie działo z modelem, ale dużo pozytywnych rzeczy działo się ze mną. Dane mi było zobaczyć niektóre niemieckie monstra na żywo :

 

Tiger%20I%20Saumur.JPG

Żoncia nieodzowna oczywiście (też jest fanką pancerki )

 

Panther%20Saumur.JPG

Ech... piękna jest...

 

King%20Saumur.JPG

Fotki z Kingiem nie mogło zabraknąć.

 

Odkryłem też czemu modele Heng Longa są takie dupiane. Oni tak na prawdę prowadzą sieć chińskich (czy tam wietnamskich) restauracji, a modelami zajmują się w między czasie:

 

HL.JPG

I wszystko jasne.

 

Siadam do pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qrka wodna, Tigerek jest naprawdę mniodny (Uff, robi wrażenie).

Teraz pytanie dot. Tigerka II w 1:1, jak się wchodziło do niego, po drabince?

Przeglądałem fotki, to ludziki już są na nim, albo stoją obok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluję pracy nad modelem!

Chyba jednak na zdjęciach bardziej podziwiam niewiastę a dopiero potem "tanki" , niestety Ty spadłeś na 3 pozycję .

Temat obserwuję od poczatku.Nie pisałem nic , bo nie chciałem zaśmiecać wątku ale teraz mam prośbę:

Można prosić o jakiś spis, notatkę , na końcu relacji , gdzie są na Tygrysku odlane napisy, numery (np lampa lewa , na górze "Bosch" itp).

Jeżeli już bowiem to robisz , to machnięcie dla Ciebie takiego info , nie jest , mam nadzieję , dużym problemem , a pomoże , też mam nadzieję , nie tylko mi.

 

Z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Trochę ostatnio czasu brakuje na pracę przy modelu.. Ale jest update. Jak widać zrobiłem tylne błotniki. Adoptowałem henglongowskie i trochę je podrasowałem. Doszły porządne zawiasy i poprawiłem zasuwkę przy skrzydle (motylki żywiczne od Andrzeja Jasińskiego z drugiego forum). Oprócz tego doszły zapinki na korbę rozruchową i światło odblaskowe:

 

77.JPG

 

78.JPG

 

80.JPG

 

81.JPG

 

79.JPG

 

Światło trochę do dupy, więc zdjęcia tez nie najlepsze...

 

Co do zadanych pytań:

 

skala72

Nie sądzę, żeby wchodziło się po drabince. Myślę, że albo noga do szekla i po błotniku, albo z boku na gąsienice (tudzież koło) i trzymając się liny na kadłub. Wieża nie była aż tak wysoka, żeby nie dało się na nią wdrapać. No nie wiem, tak mi się intuicyjnie wydaje.

 

artur111bartek (to ilu was jest pod tym nickiem?! )

Z tego co się orientuję, to napis "Bosh" był tylko na lampach, a numer seryjny odlany był tylko na górnej części jarzma armaty. Jak się pomyliłem, to znawcy zaraz się wypowiedzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.