Jump to content

PZL-37 ŁOŚ

Recommended Posts

Po dwóch sklejonych modelach:

viewtopic.php?t=23161 - Vultee 72 z Plastyk-a

viewtopic.php?t=23341 - F-14D z Kitech

Przyszła pora na PZL-37 Łoś z Plastyka, mam nadzieje, że ten model wyjdzie mi lepiej niż poprzednie, jako że jestem początkującym modelarzem proszę o wyrozumiałość i nie linczowanie mnie jak już skończę model ;) Uwagi i podpowiedzi mile widziane

Fotka Inbox:

%C5%82o%C5%9B.jpg

A tutaj ogrom mojej dzisiejszej pracy

%C5%81o%C5%9B2.jpg

Ne wiem czy dobrze dobrałem kolor wewnętrzny Łosia, do dyspozycji miałem czarny mat i camouflage grey trochę to pomieszałem i taki kolor wyszedł .

Hmm prawdę mówiąc nie wiem czy nowsze wydanie, wypraski są w podobnym kolorze jakim zacząłem malować wnętrze łosia. Owiewki wyglądają mi na dobrze zrobione, jeszcze ich nie wycinałem ale myślę, że są ok.

oglądałem to w sklepie, nie jest to nowsze wydanie niestety i owiewki też nie są ok, nie mniej jednak w związku z małością ilościową w tej skali wrześniowych samolotów, 3mam jak mawia mój syn kciuki za kolegę bo też walczę z tym majstersztykiem polskiej myśli firm produkujących modele w pudełku z przepięknym bądź co bądź rysunkiem ;)

Czy owiewki za małę to nie wiem bo jeszcze nie przymierzałem. Ale na moim egzemplarzu to plastyk na owiewkach jest jakoś głupio "texturowany", fałdowany, i gruby. Powiem prawdę, to wyglądają jak psu z gardła wyciągnięte.

Próbowałem sam swoje wytworzyć, ale to jeszcze większe fiasko

A tutaj ogrom mojej dzisiejszej pracy

Easy, na luzie nie spieszymy się. Najważniejsze aby było schludnie, czysto i dokładnie. To jest najważniejsze.

Co do kolorystyki, jak wspomniane było w topicu z Tomcatem, staraj się znaleść w necie informacji na ten temat, poprzeglądaj inne relacje dot tego typu maszyny, aby nie popełnić babola. Z tego co mi wiadomo to wnętrze Łosia było srebrne, a nie szare