Jump to content
turb1

AEROGRAF-MAM PROBLEM

Recommended Posts

Kupiłem ten zestaw i mam problem mianowicie aerografu. Czy nadaje się on do skali 1:35 jeżeli nie to jaki kupici najlepiej ? W cenie gdzieś do 200zł . Zastanawiałem się nad piwatą .Koledzy pomóżcie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogarnij kolego i podaj nazwę aerografu, tu wróżek nie ma.

Pzdr

Ps. Mianowicie - uwielbiam to słowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja podobnym pistoletem bo to nie aero jest maluje w 1:72 i jest w miare ok ale zmieniam na 100% na coś lepszego, a w tej cenie sporo znajdziesz porządnych aero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem ten zestaw i mam problem mianowicie aerografu. Czy nadaje się on do skali 1:35 jeżeli nie to jaki kupici najlepiej ? W cenie gdzieś do 200zł . Zastanawiałem się nad piwatą .Koledzy pomóżcie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.allegro.pl/item985346627_aerograf_adler_ad_7790_0_3mm_dysza_0_2mm_poradnik.html

 

http://www.allegro.pl/item1016297543_kompresor_do_aerografu_4bar_aerograf_kompresory.html

 

Koledzy co sądzicie o takim zestawie, da to radę (chociaż na początek aby się nauczyc malowania aero). Zastosowanie to 48ka, 35 tka rzadziej 72

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.allegro.pl/item985346627_aerograf_adler_ad_7790_0_3mm_dysza_0_2mm_poradnik.html

 

http://www.allegro.pl/item1016297543_kompresor_do_aerografu_4bar_aerograf_kompresory.html

 

Koledzy co sądzicie o takim zestawie, da to radę (chociaż na początek aby się nauczyc malowania aero). Zastosowanie to 48ka, 35 tka rzadziej 72

Chociaż nie mam wielkiego doświadczenia w malowaniu aero to ten zestawik wygląda obiecująco. Sam mam coś podobnego z taką samą regulacją ciśnienia ale to się akurat mało przydaje, zwłaszcza jeśli można regulować w kompresorze. Na plus zasługuje komplet dwóch dysz i wymienne zbiorniczki na farbę. Ja na razie nie odczuwam by był mi potrzebny lepszy sprzęt ... może kiedyś jak już przemaluję co nieco modeli to stwierdzę coś zupełnie innego Kompresorek za to mam starszy i mniej wyrafinowany - bez wskaźnika, normalnej regulacji ciśnienia, wyłącznika ciśnieniowego, wiele głośniejszy a i tak dobrze mi służy Ciśnienie reguluję sobie kręcąc zaworem bezpieczeństwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moses jak na początek możesz brać. Ja już nigdy nie kupię chińskiego aerografu szkoda kasy, to już twoja decyzja jak masz kase albo nie jest ci natychmiast potrzebny to może dozbieraj i kup coś lepszego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moses jak na początek możesz brać. Ja już nigdy nie kupię chińskiego aerografu szkoda kasy, to już twoja decyzja jak masz kase albo nie jest ci natychmiast potrzebny to może dozbieraj i kup coś lepszego

Można zapytać co Cię tak zraziło do chińszczyzny ?

Jaki model aerografu wpłynął na taką decyzję ?

Pytam by wiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę przy pracy ze swoim aero.

 

Edit:

Dzięki za odpowiedź

U mnie te usterki jeszcze nie dały o sobie znać choć już te kilkanaście razy był używany - mam coś jakby ew-770. Jeśli to co napisałeś potwierdzi się za jakiś czas także i w moim egzemplarzu to będę musiał rozważyć poważniejszą inwestycję. Na razie jednak wszystko działa poprawnie

Pozdrawiam.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maiłem ew-770 i tg 180 coś takiego uszczelki przy dyszy ciągle się rozwalały nieszczelny korpus tzn. uciekło powietrze z osłony dyszy w tg 180. Jak aerograf jest nowy to jeszcze da się nim fajnie malować ale po kilki lub kilkunasty użyciach jest trochę gorzej z malowaniem. Oczywiście je czyściłem jak trzeba. I w ogóle szkoda gadać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nareszcie się przełamałem , jest jakiś aro do 200zł który podoła dla średni zaawansowanego . Malowałem parę modeli wyrobem areopodobnym za 60zł więc troszkę już znam się na malowaniu areografem tylko nie wiem czo by było odpowiednie za duży wybór i nie wiem co się na da .Mam 200zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj tylko tak czytam i czytam ale nie mogę zrozumieć.

Jeśli ja mam teraz jeszcze dwie piwaty i w tym EW770, a praktycznie używam często, to jeszcze nie miałem problemów z żadnym z nich. Jeśli się dba o sprzęt tak jak powinno, nie będzie problemów nawet z aero za 60zł.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję, za opinię, czekam na więcej, ew jakieś inne propozycję, bo ni cholery teraz nie wiem co robić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Posiadam pseudo - Iwatę, która niestety odmówiła posłuszeństwa. Zatarł się mechanizm spustowy, tzn, spust nie wraca do pozycji "0";trzeba go samemu wyciągać.

Nie wiem co jest przyczyną. Aerograf jest czysty, zawór chodzi lekko.

Czy spust trzeba czymś smarować?

pzdr

Krzychu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kropla oleju do maszyn do szycia chyba nawet lepsza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesteś pewny, że masz dobrze wyczyszczony aerograf ( chodzi głównie o kanał w który wchodzi igła)? Często bowiem zdarza się, że kanał jest zapchany i igła natrafia na opór, w wyniku czego spust ciężko działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z innego wątku:

Nie te uszczelki ;-)

Chodzi o uszczelkę za zbiorniczkiem farby. O tą uszczelkę, która musi ściśle przylegać do iglicy z każdej strony, by farba nie lała się do tyłu, na spust i rękę Maskol nie da tu rady, bo iglica musi płynnie przesuwać się po uszczelce, trzymając jednak szczelność. Maskol jest dobry do uszczelniania gwintu dyszy

Poniżej metoda jak zrobić w sytuacjach awaryjnych taką uszczelkę w 10 minut

IMG_1307b_cr.jpg

 

- na igłę nałożono kawałek polietylenu (z pipety, strzykawki jedn., korka do szampana Piccolo)

- rozgrzano wszystko nad świeczką

- igła została wyciągnięta

- nadmiar plastiku delikatnie ścięty skalpelem

 

UWAGA: metoda niebezpieczna; rozgrzany polietylen nie dość, że jest gorący to jeszcze się lepi do wszystkiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam i zwracam się z prośbą do posiadaczy aerografów. Jakiś czas temu podczas czyszczenia aero ułamał się gwint przy dyszy ( wada fabryczna ) no i tutaj pojawia się problem gdyż nigdzie nie można dostać dyszy 0,3 mm do Aerografu Mar SL 190. Czy ktoś może wie od jakich innych modeli pasowała by dysza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie opowiadaj bajek. na stronie producenta masz maila, napisz do nich jaki masz problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.