Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 547
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...

Pytanie o możliwy zestaw podwieszeń.

Czy jest możliwe i spotykane by w Polskich Su był zamontowany następujący zestaw:

2X Zbiorniki dodatkowe

2x R60

2x FAB 500

KKR-1T

I nie wiem co może być poza zbiornikami podwieszone pod belki kadłubowe czy może to być KH-29T?

Link to post
Share on other sites

Do KKR-1 na wewnętrzne węzły podskrzydłowe to SPS-141 i UB-32 najbardziej. H-29 pod kadłub jak najbardziej, ale na zupełnie innych belkach (także inaczej umiejscowionych) niż PTB-800. W tym temacie gdzieś powinny być jeszcze do pobrania foty podwieszeń pod Su-22.

Link to post
Share on other sites
Pytanie o możliwy zestaw podwieszeń.

Czy jest możliwe i spotykane by w Polskich Su był zamontowany następujący zestaw:

2X Zbiorniki dodatkowe

2x R60

2x FAB 500

KKR-1T

 

c74acda90a571e3bmed.jpg

 

H-25, H-29

 

7995339d1b52a9bamed.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Jakiś przypadek lotów naszych Su-22 w tej konfiguracji? ;)

Sawicz Mikele tak ma, najpierw pisze, później sprawdza (choćby jego określenie kamo remontowego suki jako fabryczne).

Z festynu to prędzej

Na festynie widziałem sukę z Marsami, tylko co z tego?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

To zależy, jaki był plan. Umiejętność takiego lądowania może się przydać na krótkich pasach. A każde lądowanie, po którym możesz chodzić, jest dobrym lądowaniem.

Link to post
Share on other sites
Hamowanie spadochronem przed przyziemieniem. Przestrzelił i się ratował czy specjalnie?
lądowanie takie było celowe - dla publiczności. Pilot nie "przestrzelił" i nie wypuścił spadochronu przedwcześnie lub awaryjnie tylko wtedy kiedy planował - by było efektownie dla publiczności i bezpiecznie dla maszyny.

Źródło

Link to post
Share on other sites
[...]
Tak widziałem to już, ale cytujesz tak, jakby to autorytatywnie wypowiedział się sam pilot czy "dyrektor" pokazów, a to tylko jeden z internetowych "ekspertów". Zapewne ma rację w tym, że manewr był zamierzony, ale też raczej do końca udany nie był, bo spadł z dość wysoka.

Stałem tuż obok "stojanki" skąd ruszali do pokazów i oprócz samego lądowania, mam masę nagrań obsługi zarówno przed, jaki po lotach. W tym przypadku technicy dość długo oglądali samolot i widać było, że to wszystko jednak trochę odbiegało od normy. No i faktem też było to, że do następnych lotów poleciała już maszyna rezerwowa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.