Jump to content
tomeka6

>Volvo FH "L. Tynjala OY"<

Recommended Posts

Cześć!

 

Nowa kabina wygląda dobrze! Przykro słyszeć o tej starej - co się c nią stało, jeśli mogę zapytać? Życzę powodzenia w dalszej budowie i pozdrawiam

 

Paweł

 

Pawle, tasma maskujaca zdarla mi fragment farby, wlozylem ja wiec do DOTa, farba zeszla bez problemu, ale plastik wszedl w jakas reakcje z plynem hamulcowym - zrobila sie skorka pomaranczy na powierzchni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodzę się z grubym, że teraz kabinka ma znacznie fajniejszy wzór. Całość - przepiękna.

 

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WIESZ CO WKŁADASZ ZDJECIA TEGO PROJEKTU NA FACEBOOKA A CO Z STRONA WWW.MODELWORK.PL NIC NIE WŁOŻYŁEŚ NAWET NOWYCH ZDJĘĆ TEGO Volvo FH "L. Tynjala OY".

Share this post


Link to post
Share on other sites
WIESZ CO WKŁADASZ ZDJECIA TEGO PROJEKTU NA FACEBOOKA A CO Z STRONA WWW.MODELWORK.PL NIC NIE WŁOŻYŁEŚ NAWET NOWYCH ZDJĘĆ TEGO Volvo FH "L. Tynjala OY".

 

Wiesz, generalnie ja decyduje o tym, co i gdzie "wkladam". Jak model bedzie gotowy to wtedy je "wloze".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich, model (prawie) ukonczony, czekam tylko na pogode wtedy bede mogl zrobic jakies lepsze zdjecia.

 

DSC_2125_zps4a7deb7d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, jest piekny! Od początku było wiadomo, że to będzie coś! Jakie plany na przyszłość? Pozdrawiam i życzę miłego dnia

 

Paweł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za komentarze ;). Wczoraj pomalowalem klamki i dolozylem lustra od wewnetrznej, tak ze mysle zrobic kilka dobrych fotek w granicach 17 marca - bede mial wiecej wolnego. Pawel, mam dwa projekty na biorku - Scania 144 do przewozu drewna - typowo szwedzki zestaw, a drugi to Sisu (scratch). Prawdopodobnie zabiore sie za Scanie. Copycat, czyscioch tylko z wierzchu - od spodu widac troche kurzu, musze jeszcze nabrac praktyki w brudzeniu modeli, bo jak na razie daleko mi do Twojego poziomu. Dzieki za komentarz ;),

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam bardzo mi sie podoba twoje Volvo i mam do Ciebie pytanko skąd masz taki felgi na przód?

Share this post


Link to post
Share on other sites
witam bardzo mi sie podoba twoje Volvo i mam do Ciebie pytanko skąd masz taki felgi na przód?

 

Felgi sa aluminiowe, tu masz link bezposrednio do producenta http://www.mca-model-accessories.co.uk/kit_form_services.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.