Jump to content

Dumper trailer dla mojej 'Lady Croft'


Recommended Posts

Oto warsztat w którym będę budował naczepę dla mojej drugiej scanii, Scania T Longline 'Lady Croft' (tak ja nazwałem)

 

Dzisiaj dostałem przesyłkę i od razu zacząłem rozpakowywać.

 

DSC02761.jpg

 

Niedługo aktualizacje.

 

Będę ja budował w tym samym czasie co naczepę firankę dla drugiej ciężarówki.

Link to post
Share on other sites

Prace z wywrotka idą do przodu.

 

Rama złożona a le czeka na malowanie tak jak przy firankach, farby nie było w sklepie.

 

DSC02786.jpg

DSC02785.jpg

DSC02790.jpg

DSC02789.jpg

 

nadkola są tylko na sucho włożone wiec na nierówności nie patrzcie

 

DSC02788.jpg

DSC02787.jpg

DSC02793.jpg

DSC02794.jpg

DSC02791.jpg

DSC02792.jpg

 

Mala przymiarka, taki zestaw moim zdaniem za******ie będzie wyglądało moim zdaniem

 

DSC02771.jpg

DSC02772.jpg

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Mam już kolorek ale tak jak mówisz, może jeszcze nic nie będę mówił jaki. A rama na czarny mat pójdzie raczej.

Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że będzie się dobrze komponował z brązem... Ja nie wiem, nie znam się na kolorach i ich łączeniach, ale chyba raczej "ognista czerwień" nie spasuje hehe, liczę tu na Twój Gust

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Mam pytanie,

 

Jakie okablowanie/przewody są miedzy ciężarówką a wywrotka, możliwe jakieś zdjęcia?

Bylem na Master Truck i kurcze zapomniałem zrobić zdjęcia.

Wiem ze muszę dodać zbiornik z olejem i 2 przewody do oleju które idą do siłownika, tylko nie wiem dokładnie jak to jest podłączone.

 

Byłbym wdzięczny za info

 

Pozdrawiam

Daniel

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Sorry ze tak nic się nie dzieje ale po prostu odeszła mi wena do modelowania.

 

Ale szukałem dalej zastosowań i informacji do naczepy.

Dziękuje ci irizar za linka, znalazłem w nim bardzo pożytecznych rzeczy, ale właśnie tego co ja chciałem nie znalazłem.

 

Jest mi potrzebne zdjęcie albo szkic podłączenia podnośnika do zbiornika z olejem który unosi i opuszcza wannę.

To jest najważniejsze bo zauważyłem ze nikt jeszcze nie robił tych przewodów w swoich modelach.

Owszem kable elektryczne, ale nigdy przewodów pod ciśnieniem.

 

Nie mam gdzie zrobić zdjec i szukałem długo w internecie, albo po prostu źle szukałem. Znalazłem kilka zdjec ale znowu są tak małe ze nie widać skąd do kad są podłączone.

 

mam tylko to, wiem jakiej wielkości jest i jaki kształt bo widać go na tym zdjęciu

 

ScreenShot002.jpg

 

na tym zdjęciu widać ten przewód, jest jeden, ale dla pewności chciałbym wiedziec czy Tylko jeden, bo na poprzednim jest ich wiecej.

 

ScreenShot003.jpg

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dan, na pewno sa dwa przewody, jeden na dole (tak jak na Twoim zdjeciu), drugi na gorze i jest to przewaznie metalowa rurka, ktora idzie ku dolowi, gdzie jest polaczona z przewodem gumowym. Tu masz kilka fotek silownikow, mam nadzieje, ze Ci pomoga w jakims stopniu.

 

position-sensor-cylinder.png

2012391252956734.jpg

graderbladecylinder.jpg

Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, wręcz jestem pewien że przy wannie jest tylko jeden przewód zasilający u podstawy siłownika. A to z prostej przyczyny. Masa nawet pustej wanny jest wystarczalna aby opuścić wannę i schować siłownik. Dlatego potrzebny jest jedynie przewód do wysuwania siłownika. Co innego przy łychach i na ramionach koparek gdzie siłowniki pracują w obie strony przy położeniu poziomym.

Link to post
Share on other sites
Wydaje mi się, wręcz jestem pewien że przy wannie jest tylko jeden przewód zasilający u podstawy siłownika. A to z prostej przyczyny. Masa nawet pustej wanny jest wystarczalna aby opuścić wannę i schować siłownik. Dlatego potrzebny jest jedynie przewód do wysuwania siłownika. Co innego przy łychach i na ramionach koparek gdzie siłowniki pracują w obie strony przy położeniu poziomym.

 

 

Tak jest, siłownik przy wannie jest siłownikiem jednostronnego działania, a przy sprzętach typu koparka, siłowniki są dwustronnego działania

Link to post
Share on other sites

Dzieki bardzo za info,

 

postaram się coś porobić jeszcze przez te wakacje ale nie jestem pewny postępu, sorry

Link to post
Share on other sites

Ten przewod do hydrauliki on biegnie od dolu podnosnika gdzies w okolice tego miejsca do staniecia dla kierowcy na srodku ramy. Juz obczailem. Tylko jeszcze nie zrobilem fotek ale zrobie - przy okazji. Jak juz mowilem Ci ze zrobie to zrobie

Link to post
Share on other sites

Tak jak panowie piszą siłownik jest jednostronnego działania i ciśnienie oleju wysuwa tłoczysko siłownika a masa skrzyni ładunkowej wypycha olej przez co się chowa. A przewód ciśnieniowy jest podłanczany na szybko złączkę na ramie a z szybko złączki idzie do pompy/przystawki a olej jest w osobnym zbiorniku na ramie ciężarówki.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dziękuje bardzo za szczegółowe informacje, jeśli tylko dostane zdjęcia które Maciol mi obiecał to będę mógł już na 100% zaczynać.

Link to post
Share on other sites

Wlasciwie to nie, mam trochę roboty przy naczepie. A zanim zacznę z tym przewodem to jeszcze trochę czasu minie.

Dla mnie jest właśnie bardziej potrzebne zdjęcie jak ciężarówka jest przygotowana do wywrotki bo to w niej muszę wmontować zbiornik z olejem i doczepić przewód.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.