Jump to content

humvee skala1:35

Recommended Posts

Wrzucam tu kilka fotek już po sklejeniu i po pomalowaniu czekam na jakieś komentarze jestem początkującym modelarzem więc proszę o jakieś wskazówki które mi się mogą w w przyszłości przydać pozdrawiam :

ha1d.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ha2o.jpg

49894517.jpg

87561758.jpg

10393175.jpg

Ogólnie całkiem nieźle, ale mógłbyś plecaki pomalować na jakieś inne kolory (np paski na plecakach, jakimś bardziej wyrazistym -brązowym kolorem, można na nich lekko washa zastosować, tak żeby nie było zbyt monotonnie ) te przy burtach można również przybrudzić suchym pędzlem, ochlapać je lekko albo przykurzyć, troszeczkę nie siada mi również kolor kanistrów, mogły by być ciemniejsze Myślę że się nie obrazisz, to takie drobne wskazówki które czasem warto stosować aby upiększyć całość

pozdrawiam! I powodzenia w dalszych pracach:)

wiem tylko nie wiem jak to zrobić więc proszę o pomoc. A karnistry to wypadek przy pracy:D. tak wszystkie modele maluję pędzelkiem i się tego nie wstydzę .

Edited by Guest

Wiem że są niedociągnięcia ale staram się z modelu na model nie popełniać tych samych błędów .

Na hamvee się nie znam, ale jest tu wielu specjalistów.

Co do modelu to malowanie jakoś troszkę mnie nie przekonuje, ale ja lepię drugowojenne czołgi więc może tak ma być. Twoja druga praca jest dla mnie dużo lepsza.

Piszesz że jestes początkującą modelarką/modelarzem więc się nie przejmuj i działaj dalej. Bardzo cieszy fakt że dziewczyna zawitała na forum. Proponuje przy następnym modelu założyć warsztat.

Myślę, że jest to zwykły brystol kupiony w sklepie papierniczym. Kolorowych brystoli jest dużo odcieni. Co samego modelu merytorycznie się nie będę wypowiadał bo są lepsi tu na tym forum, a wykonanie podoba mi się. Jak kiedyś jeszcze będziesz robiła Humvve, to polecam forum humvee. Tam chłopaki podpowiedzą ci co i jak.

Link do tego forum: www.humvee-models.com Polecam.