Jump to content
manas

1/48 Sukhoi Su-25UB IRGCAF

Recommended Posts

Widzialem na arcu, bardzo udany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ładnie zmęczony jak przystał na taką maszynę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model Su 25 jest w ofercie eduarda w zestawie z blaszkami i żywicą.

 

Nie jest to przypadkiem model który był na II Bałtyckim...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pięknie wykonany model .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podoba się, bo cóż powiedzieć. Sama konstrukcja ma "coś w sobie",a to malowanie i styranie to obłęd (w paski, nie w ciapki)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie maszyna jak i malowanie mi się podoba, choć mam wrażenie że jakby w tylniej częsci masz nieco niedbale wytarty wash (statecznik pionowy okolice wylotów z silników i część ogonowa). Oczywiście można powiedzieć że tak miało być, ale na zdjęciach tak to wygląda. Ale nie zmienia to faktu że generalnie odbiór jest pozytywny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam teraz nie wiem na których fotach bardziej mi się podoba . Dzięki za wyjaśnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A można gdzieś zobaczyć warsztat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainspirowałeś mnie żeby zacząć składać swojego SU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamilu no podoba się, ale niestety z OCP dałeś d.... mogłeś dorobić brzechwy i jeśli to możliwe skoryguj położenie. Od przodu o ile widzę dobrze w Twoim przypadku wychodzi litera X a powinien być krzyżyk i te brzechwy w kształcie L są w poziomie nie w pionie.. Dałeś żywiczną kabinę to mogłeś ją otworzyć. Zbiorniki PTB nie mają takich zacieków, nafta jest bezbarwna, a u Ciebie wgląda jak by tam olej wyciekał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no teraz mnie zaszokowałeś jeśli pytasz o OCP. Odbiornik ciśnień powietrznych, inaczej te zdwojone sądy na przodzie kadłuba. Co do zbiornika, co ma się tam przyklejać skoro nafta jest sucha o szybko paruje, nie ma opcji takich wycieków jak w Twoim modelu, owszem mogłeś dać błyszczącym to by jeszcze jakoś wyglądało, a to wygląda jak wyciek oleju. I nie w miejscu wlewu paliwa, tylko w środkowej sekcji owego zbiornika ;) Widziałeś na żywo zbiornik PTB??

 

249413_mid.jpg

 

249408_mid.jpg

 

247822_mid.jpg

 

247719_mid.jpg

 

247723_mid.jpg

 

IMG_0136.jpg

https://picasaweb.google.com/104111356605705769583/Su22KP148#5890946804075514578

 

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamilu i znowu zaczynasz się mądrzyć gdzie nie masz racji!! Nie wiem dlaczego Ty potrafisz kogoś krytykować, a sam krytyki nie przyjmować. Taki z Ciebie znawca, a pytasz o drobny szczegół co to jest OCP . Tak czy siak babola dałeś właśnie z tą częścią. Dla ścisłości podpowiem co Ci tam wycieka, to chyba ich atomowo wzbogacona kerozyna (tylko nie pytaj co to jest). Naucz się innej techniki robienia śladów eksploatacji, bo widać, że jedziesz schematem który wygląda szpetnie, każdy samolot w Twoim wykonaniu ocieka tymi samymi oleistymi wyciekami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
każdy samolot w Twoim wykonaniu ocieka tymi samymi oleistymi wyciekami.

 

takie sobie wybieram oryginały, by wzorując się na nich móc zrobić ocekające brudem maszyny.

natomiast jeżeli dla ciebie każdy zaciek to olej, to w zasadzie widzę, iż nie bardzo mamy wspólne podłoże do dyskusji

 

img_2526.jpg

 

1996751.jpg

 

img_2533.jpg

 

6831402653_0946110b47_o.jpg

 

A na tego masz jakieś "kwity"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psychoanalizy o czym Ty piszesz, krytykanctwo?? Sugestie mam takie, że zmień technikę, a nie trzymasz się specyfików skierowanych typowo do pancerki, samoloty są dieslem zalewane?? A co do PTB, kolego czym one się różnią w stosunku do Polskich PTB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie no teraz mnie zaszokowałeś jeśli pytasz o OCP. Odbiornik ciśnień powietrznych, inaczej te zdwojone sądy na przodzie kadłuba. .

Ja też jestem zszokowany... pomijając Twoją nachalną namolność...

Oglądałeś zdjęcia irańskich Su-25??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kolego smialus sugerujesz że pojazdy brudzą się korzystając z innych praw fizyki? Co to znaczy "specyfiki do pancerki"?

Można pokazać czysty samolot. Tak samo jak jego zdjęcie przed UMYCIEM

Trzeba się przerzucać setkami zdjęć samolotów utytłanych po grzbiet by udowadniać, że ktoś nie ogarnia wyobraźnią otaczającego świata?

 

Kolego o czym to do mnie piszesz?? Porównujesz pojazdy do samolotów??

 

Arturze oczywiście, że widziałem, mam ich sporo. Chodzi mi o to, że Kamil złą technikę pokazywania zacieków paliwa pokazuje, specyfiki AK są dobre owszem, ale na imitację paliwa lotniczego się nie nadają, a Kamil stosuje to przy każdym swoim modelu lotniczym. Arturze nachalną namolność?? Przytoczyłem co jest źle zrobione, a już jest afera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamilu jeśli chodzi Tobie o konstrukcje Suchoja, nie dam się w tym przypadku zapędzić w kozi róg. Jeśli Tobie chodzi o owe zacieki paliwa, nie stosuj kontrastowych kolorów podobnych do diesla. Tak jak wspomniałem paliwo lotnicze się różni od paliwa pojazdów. I tak jak robisz z gotowych specyfików AK zauważ do czego one są przeznaczone. Ja jak już bym się uparł jeśli chodzi o wycieki paliwa lotniczego użyłbym zwykłego lakieru bezbarwnego błyszczącego. Co do zacieków metoda suchej pasteli jest chyba lepsza niż AK

Jak widać oba modele są nie dokończone, ale w najbliższym czasie doczekają się swojej galerii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A na tego masz jakieś "kwity"?

 

mam. wielokrotnie pisałem, ze wszelkie ślady eksploatacji na tym moelu powstały w oparciu o zdjęcia innych maszyn będących w służbie w polsce.

 

Ok, kończąc OT - możesz pokazać chociaż jedno (albo wrzucić linka) - lubię LEKKO "zmęczone" modele, a jeżeli chodzi o współczesne polskie MiGi-29, to takowe fotki ciężko znaleźć . Większość naszych Fulcrumów myje się do zdjęć...

Share this post


Link to post
Share on other sites
... lubię LEKKO "zmęczone" modele, a jeżeli chodzi o współczesne polskie MiGi-29, to takowe fotki ciężko znaleźć . Większość naszych Fulcrumów myje się do zdjęć...

Doprawdy?

 

 

919147_450441261708130_1989192011_o.jpg

 

15_155.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nomen omen Twoich zdjęć tych co moralezz ukazał Mig-29 w Top Shot brak. Arturze zdjęcia miga które zaprezentowałeś drugie jest robione metodą HDR i powiem szczerze, że na takich zdjęciach bym się nie opierał jeśli chodzi o ślady eksploatacji.

 

http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29UB-%289-51%29/2055150/L/&sid=99da27b349f4b0df159d73ff570aaa05

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli Tobie chodzi o owe zacieki paliwa, nie stosuj kontrastowych kolorów podobnych do diesla. Tak jak wspomniałem paliwo lotnicze się różni od paliwa pojazdów.

 

Przepraszam, że się wtrącam ale coś tu jest niejasne.

Wprawdzie jeżdżę benzyniakiem ale widziałem jak wygląda ON. W czym jego własności mają różnić się od JET-A1 jeśli chodzi o klejenie się kurzu do zacieków i ogólnie pojętego oddziaływania na powierzchnie płatowca?

 

Suki przyznaję, że nie tankowałem i będę wdzięczny za rozwinięcie tej kwestii.

 

Dzieki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.