Jump to content

Recommended Posts

Ja mam pytanie odnośnie firmy Mirage Hobby około trzech tygodni temu napisałem do nich maila z reklamacją wadliwej gąsienicy do Granta CDL i do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Ktoś próbował coś reklamować w tej firmie czy jest to zwykła firma mająca w d...e klienta.

Link to post
Share on other sites

U Revella reklamowałem brak kalkomanii i zostały mi przysłane nowe.

Nie pamiętam niestety jak długo czekałem ale jakoś w miarę sprawnie to się odbyło.

 

W Mirage Hobby reklamowałem uszkodzone części i tu też sprawa zakończyła się pełnym sukcesem.

Co prawda działo się to jakiś czas temu - rok może dwa temu. Mam nadzieję, że standard obsługi jednak się nie zmienił i odpowiedź nadejdzie.

Link to post
Share on other sites

A kontaktowałeś się z nimi drogą mailową, jeśli tak czy pisałeś na adres z pudła, czy może dzwoniłeś?

Link to post
Share on other sites

@ gumowy01 - poszło PW ze szczegółami.

Po sprawdzeniu korespondencji z początku zeszłego roku okazało się, że na pierwszą odpowiedź z Mirage'a czekałem około 3 miesiące.

Później sprawy potoczyły się już bez opóźnień.

 

Edit:

Oficjalna strona Mirage'a podaje aby w sprawach reklamacji kontaktować się przez formularz kontaktowy lub przez adres info@mirage-hobby.pl.

Ja właśnie z tego adresu otrzymałem pomoc.

Link to post
Share on other sites

Dzięki Sławko za podpowiedz już wysłałem maila pożywiom uwidim co będzie dali

Link to post
Share on other sites

Załatwiałem reklamację Revella.

 

Bardzo miła pani z firmy COBI (polski dystrybutor) dosłała mi poleconym brakującą wypraskę w ciągu tygodnia. Do tego gratis aktualny katalog Revell. Trzeba było tylko przesłać skan instrukcji z zaznaczonym brakującym elementem oraz dowód zakupu (paragon).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Siemka.

Odkopię trochę temat....

"sklejam" ferrarke 612 i mam problem, okazuje się iż kasta jest podgięta fabrycznie na wysokości nadkoli przez co nie schodzi się z podwoziem - różnica ok 3mm i jakiś 1-1.5mm za wąska .

 

Miał ktoś przypadek iż revell uznał reklamację i wymienił całą budę? ( pojedyncze części wiem, bo już raz tak mi dosyłali do Enzo fotele)

 

Zakup z alledrogo tak więc reklamacja u PL dystrybutora odpada ( chyba że ktoś posiada paragon ^^ )

Link to post
Share on other sites

Mail poszedł wczoraj, był zwrotny iż "badają" sprawę i mam nie zawracać więcej gitary - czas 3-4 tyg.

 

Tak jak psiałem wcześniej 3-4 lata temu dosłali mi kilka elementów do Enzo których też brakowało jednak tutaj idzie o defekt kasty

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.