Skocz do zawartości
Piotr_P

PAK FA Suchoj T-50

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie wiem jak inni ale ja długo czekałem na kolejny prototyp tego pieknego samolotu.

 

Nowe kamo wygląda niczym na rekinie ale stare bardziej mi odpowiadało

Ciekawe czy już w pełni wyposażony?

 

http://russianplanes.net/id124983

http://russianplanes.net/id124992

http://russianplanes.net/id125027

 

chyba zniknęło sporo wzmocnień widocznych na wcześniejszym prototypie

 

http://russianplanes.net/id119775

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wejdzie do służby to go pewnie i tak walną na ten paskudny, grafitowo-szary kolor co i wszystko w WWS.

 

A samolot piękny, co tu dużo mówić. Po raz kolejny poszli drogą "ma być jak amerykański, tylko lepszy".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytując za defence24 konkretny news.

 

Rekord świata w pionowym wznoszeniu pobity.

 

385 m/s (mniej więcej 1400km/h)

 

Do tej pory Su-27 i F-15 mogły się pochwalić wynikiem ok. 340m/s (~prędkość dźwięku w powietrzu).

 

Ależ to musi mieć nadmiar ciągu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T-50-air-to-air.jpg

 

Lepszego ujęcia, jak to na stronie "the Avionist" nie ma. Na pewno go jeszcze otrzaskają z każdej strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po statecznikach widać ze te digital kamo jest symetryczne wiec można mniemać ze prawa strona kadłuba będzie odbiciem lewej na płatowcu a rozkład plamy widać po całej długości by rozrysować, robiłem kilka podejść do samolotów ale jakoś nie czuje sie w tym, a w tym malowaniu wyglada bardzo ładnie, a w dodatku w moim sklepie modelarskim jest T-50 ze Zvezdy w promocji. Takiego se postawić na półce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko Zvezda to jakiś wczesny prototyp. One wszystkie się trochę od siebie różnią. Np. ten posiada osłony gondol silnikowych i już nie straszy rozgrzanym metalem z góry i z dołu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie straszy rozgrzanym metale jak poprzedni, ale i tak straszy. Dla mnie to taki samolot marketingowy. Zeby bajerowac ludzi, że Rosja jest silna i groźna. Wiadomo, że to nie jest słabe państwo, ale moim zdaniem ten samolocik, to taki T-34 przerobiony na Tygrysa w studio filmowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ee tam ładny jest, ładniejszy od F22, Rosjanie to bystre chłopaki ino czasami z opóźnionym zapłonem do myślenia i budowania, czasami woleli cos komuś gwizdnąć, jak za czasów Zacharskiego i se skopiować, ale myśl techniczna maja dobra, przykładów kilka / MiG-25/31, 29, cała rodzina Su modelu 27 do góry, Śmigłowce Kamova, wydaje mi sie ze w docelowej wersji ci tam sobie wymyślili /założyli będzie to bdb maszyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aerodynamicznie leje wszystko zachodnie na łeb. Nadmiarem ciągu również (posiada obecny rekord pionowego wznoszenie 385 m/s), znaczy osiągami będzie dzielić i rządzić. Manewruje podobnie jak Su-35 i inne pochodne 27 z "trójpłatem tandem" i wektorowaniem ciągu. Radar ze skanowaniem fazowym ma z rozłożeniem dipoli na całym płatowcu więc ostrzeliwać się też będzie, tym bardziej, że ma przenosić nie tylko R-77 ale i rakiety dużego zasięgu porównywalne z R-33. Niewiadomą jest tylko SPO, a tym się raczej rosjanie nie pochwalą, silniki docelowe mają być zamontowane na prototypie w tym roku więc straszonko Al-41 można pominąc, od początku wiadome było, że one są po to, żeby móc latać wcześniej o kilka lat. Jeśli za Bugiem opanowali technologię stealth to będzie się czego bać. Bo jeżeli na dalekich i średnich dystansach T-50 będzie porównywalny z F-22 to na krótkim dystansie spuści mu koncertowe bęcki. Drugie tradycyjne pytanie w przypadku konstrukcji rosyjskich to zużycie paliwa (energii w ogóle), czyli zasięg, promień działania, długotrwałości lotu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T-50 nazywa się teraz Su-57 i pod takim oznaczeniem ma być w przyszłości wcielony do służby.

 

Z obrazków jeszcze kilka ujęć na dziewiąty prototyp (a ponoć już jedenasty w powietrzu, ale fotek nie widać, a szkoda, bo ciekawe jak się z nowymi silnikami prezentuje).

 

JWPGuXpvMdw.jpg

d6f1b1f04de8a879f82b3c00304c5634.jpg

 

I ładne ujęcie jednego z wcześniejszych prototypów w locie na minimalnym dopalaniu

2694037.jpg

 

Źródło jak zwykle http://otvaga2004.mybb.ru/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(a ponoć już jedenasty w powietrzu, ale fotek nie widać, a szkoda, bo ciekawe jak się z nowymi silnikami prezentuje)
Nowych, docelowych silników, to one ciągle jeszcze chyba nie mają i w najbliższym czasie raczej mieć nie będą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według zapowiedzi OKB Suhoja w tym roku testy mają być rozpoczęte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.defence24.pl/710026,pierwszy-lot-su-57-z-nowym-silnikiem-wideo

Z lotniska Żukowskim wystartował prototyp samolotu Su-57 wyposażony w nowy silnik o znacznie większych osiągach. Był to pierwszy lot jednostki napędowej noszącej robocze oznaczenie „Produkt 30” (Izdielielije 30), która docelowo ma napędzać nowe rosyjskie myśliwce 5. generacji, zapewniając im większą moc i mniejsze zużycie paliwa.

5dcdc0f6246941eded770220830c809c.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś przypomina...ten z F-15 Изделие 30 a34a62aa41bfc18cmed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam przypomina AI-31F na sterydach Ciekawe, ile rzeczywiście z niego wyduszą i tradycyjnie - jak z paliwożernością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.defence24.pl/716549,produkcja-su-57-ruszy-w-przyszlym-roku

Według rosyjskiej agencji TASS na początku 2018 roku należy oczekiwać zamówienia na produkcję przedseryjnej partii 12 samolotów Su-57 (znanych szerzej pod prototypowym oznaczeniem T-50). Sama produkcja ma rozpocząć się tym samym roku.

78b151a40379c10e31d71ce4b7e35c72.jpg

http://www.defence24.pl/716549,produkcja-su-57-ruszy-w-przyszlym-roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JsQgWqgz2bfgofElM-J-aHeaHSRwSHkXSMffHiHq4zo.jpg?s=702faabb38037a83bd7362728e688484

 

Ptaszki ćwierkają, że to nowy silnik dla Su-57.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadna nowość. Zdjęcie tego silnika, ale inne ujęcie jest powyżej, w poście em sprzed pół roku

 

Tutaj kompletny silnik po zamontowaniu w lewej gondoli samolotu:

hqdefault.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie nowość, sama dysza konkretnie przegrzana, więc trochę nafty się spaliło w komorze dopalacza Za to zdjęcie ładne.

 

Foto em rzeczywiście przegapiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rosjanie właśnie stwierdzili, że ich Su-57 jest tak dobry, że nie opłaca im się na razie go produkować :P

Żadnych zamówień nie będzie. Być może uda się skończyć 12 sztuk testowych, choć to też stoi pod wielkim znakiem zapytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.