Jump to content
Karol_Max

Ciągnik artyleryjski C2P wraz z przyczepą amunicyjną 1:72

Recommended Posts

Nie wiem czy nie lepszy byłby silnik i chłodnica z TKS-a RPM-u całkiem nieźle wyglądają silnik wyposażony w skrzynię biegów. Nie wiem oczywiście czy ten z RPM-u nie jest za duży. Bo kadłub z RPM-u jest sporo większy od tego z kolekcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdjęcia odrestaurowanego Boforsa 40mm wz.36 na stronie GRH "Reduta Częstochowska". Jak zapewne zauważycie, koła się od czapy.

 

384797_485303274833933_394494096_n.jpg

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co ta armata ze zdjęcia ma wspólnego z Boforsem 40 mm?

A to, że nie to zdjęcie wstawiłem, ale był Bofors. teraz jest poprawne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wnętrze już prawie na ukończeniu

Zrobiłem fotele:

DSCF4042_zpsb0e207fc.jpg

I siatkę osłony chłodnicy:

DSCF4031_zpsf57898b1.jpg

Tak prezentuje się po złożeniu na sucho:

DSCF4049_zpsfe31c8ad.jpg

DSCF4050_zps66928526.jpg

 

skwercio w moim plandeki nie będzie w ogóle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkiem zgrabnie, prawdę mówiąc trochę się obawiałem jak to Twoje cudo będzie wyglądało. I muszę powiedzieć że jest dobrze. Duże powiększenia robią swoje, na żywo wygląda pewnie dużo lepiej. Jeszcze stelaż i będzie git. Czekam na pierwsze zdjęcia przyczepki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pierdziu, że ci się chce. To już chyba lepiej zrobić od nowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja pierdziu, że ci się chce.

A co mam innego do roboty, fajna zabawa i tyle

gumowy01 Na moim stelaża nie będzie, tak jaki i plandeki na atrapie chłodnicy, chcę odwzorować dokładnie ten egzemplarz:

c2p_copy2_zpsfc4bce18.jpg

Oczywiście jeszcze nie zdobyty przez niemców, będzie miał podstawkę zanim polacy go porzucili. A z przyczepką trochę poczekam, najpierw musi wyjść z tej kolekcji Fiat 621 bo ma te same koła

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisząc stelaż miałem na myśli ten wewnątrz na gaśnice i karabiny i tą drugą butlę, która nie wiem do czego służyła, nie stelaż na plandekę, trochę się nie zrozumieliśmy

Share this post


Link to post
Share on other sites

gumowy01 część o której piszesz nazywam sobie stojakiem więc stąd ta pomyłka stojak oczywiście zrobię.

Na razie zrobiłem ceowniki pod silnikiem:

DSCF4063_zps35ffefa9.jpg

DSCF4064_zpsee95f0d7.jpg

I lepsze zdjęcie które pokazuje jego "wielkość"

DSCF4066_zps64d84aaa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluję samozaparcia, foteliki dla "przedszkolaków" ja ta lala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zrobieniu paru modeli z serii powróciłem do C2P. Jeśli chodzi o dorabianie we wnętrzu to raczej już wszystko, może jakież kosmetyczne zmiany.

Zrobiłem deskę rozdzielczą:

DSCF4396_zps9df9cc32.jpg

Oraz stojak:

DSCF4400_zpsa545970a.jpg

I tak to wszystko wygląda:

DSCF4403_zpscda6fff2.jpg

Może za niedługo będę malował

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam-Widziałem tego Boforsa na żywo,armata oryginał,natomiast koła przyjechały z nią,sądząc po zdjęciach

jest to wersja angielska.Co do kół,to robiłem różne.Np:Hasegawa do swojego "Dżemsa"odlała jakieś koszmarki

właściwie jest bardzo niewiele modeli które mają koła właściwe,ja osobiście uważam,że najbardziej zbliżone

będą koła od BA-10,wydanego przez UM.Można spróbować z kołami armaty 37mm PST,nie wiem jak wyglądają koła do armaty 37mm "zvezdy",tak że możliwości jest dużo.Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze, mógł bym prosić o zaprzestanie pisania na temat armaty boforsa w moim wątku, zaczął Skala z Jędrasem, wyjaśnijcie wszyscy wszystko w oddzielnym wątku, ponieważ ja tej armaty NIE BĘDĘ ROBIŁ tylko przyczepę amunicyjną i wolał bym posłuchać o niej

Po drugi, dzięki za miłe słowa. Jendrass1 mam zapisane zdjęcia z twojego wątku i bazuje na nich w stu procentach

Po trzecie, najprzyjemniejsze, dorobiłem się wzora nie wiem tylko czy rozpoczynać z nim wątek warsztatowy, czy odpuścić i skończyć C2P:

DSCF4405_zps93e57475.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karol_Max kończ C2P i zaczynaj WZ-tkę. Tylko pamiętaj wszystko dokładnie fotografuj i opisuj. Bo ja będę robił dokładnie to samo

mam zapisane zdjęcia z twojego wątku i bazuje na nich w stu procentach

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robisz w Wuzecie wnętrze czy robisz pozamykanego ??

Pozdrawiam

Pytanie delikatnie ale raczej otwarty.

Złośliwiec Stu procentowe wnętrz ( zastanawiam się nad silnikiem) zrobię w kolejnym wzorze z armatą który za 6 tygodni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robisz w Wuzecie wnętrze czy robisz pozamykanego ??

Pytanie delikatnie ale raczej otwarty.

Też się do tego przymierzam (raczej biję z myślami), ale ... chyba sobie darują. Ścianki są strasznie grube i skalowanie wnętrza idzie w diabły. Trzeba pamiętać o zrobieniu wydechu i skosie tylnej płyty pancernej, no i o ścienieniu lub wykonaniu nowych błotników, bo te są koszmarnie grube.

Bardzo dobre zdjęcie, na którym widać skos tylnej płyty pancernej znajduje się w monografii Wz.34 p. Ledwocha na stronie 64 (Wydawnictwo Militaria nr. 318). I jeszcze jedno, koło zapasowe było mocowane na śruby bezpośrednio do karoserii.

PS. zauważyłeś, że do WuZetki jest użyty inny plastik? Jest bardziej miękki i gorzej się go obrabia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrząc na inboxa odczuwam rozczarowanie zwłaszcza w świetle wcześniejszych modeli FtF. Tamte wydają się być lepiej dopracowane technicznie oraz merytorycznie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.