Maciek92 0 Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Biorę się powoli za Avie S-199 KP i chcę zrobić lekko uchylone w dół lotki, stery wysokości i ster kierunku. Nie wiem tylko, które to są lotki, a które klapy. Czy są one bliżej kabiny czy dalej W googlach oczywiście googlałem, ale fotek avii jest raczej mało. A te które widziałem niezabardzo oddają które to które Quote Link to post Share on other sites
Majek 1 Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Zazwyczaj klapy sa blizej kadluba. Quote Link to post Share on other sites
Maciek92 0 Posted September 30, 2007 Author Share Posted September 30, 2007 Wiesz ale wole być pewny ale tak samo myśle. Aha i jeszcze jedno czym je najlepiej wyciąć Czytałem gdzieś że czeską piłką, ale co to takiego i gdzie można kupić Quote Link to post Share on other sites
PKD4GA 0 Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Czytałem gdzieś że czeską piłką, ale co to takiego i gdzie można kupić - viewtopic.php?t=1499&highlight=%BFyletka - bywaja na Allegro. Pozdr. Pawel Quote Link to post Share on other sites
Maciek92 0 Posted September 30, 2007 Author Share Posted September 30, 2007 Dzięki PKD4GA Quote Link to post Share on other sites
spiton 182 Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Tak samo jak w mietku(Me -109)od wersii F Od kadłuba 1.Klapyi regulatory chłodnicy(przed startem na ogół mocno rozwarte) 2.klapy 3.lotki pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Frescopf 0 Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Bylem w praskim muzeum lotnictwa w sierpniu , podelsij mi swojego maila to przesle ci kilka ciekawych zdjec oryginalu Quote Link to post Share on other sites
Marudek 109 Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Hej! Podobny temat byl juz poruszony na tym forum. Rzuc okiem na link podany ponizej. Co prawda mowa tam o Messerschitt'cie Bf109 G10, ale jak juz ktos wczesniej zauwazyl oba te samoloty byly do siebie podobne. Opuszczone klapy Pozdro, Marudek Quote Link to post Share on other sites
Azawakh 0 Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Marudekbyły podobne bo to był ten sam typ samolotu ale z innym silnikiem pochodzącym od Junkresa Ju-87 a więc dużo słabszym i nie zapewniającym odpowiednich osiągów przez co nazywany był przez czechosłowackich lotników Mezek czyli muł. Do tego dochodziły jeszcze inne problemy z podwoziem czy osłoną kabiny. Ale i tak, mimo wszystkich wad lotnicy izraelscy jak dobrze pamiętam na tym typie samolotu odnieśli kilka zwycięstw powietrznych (jak się nie mylę była to akcja Haganah). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.