Jump to content
BALROG

Klub miłośników okrętów niemieckich

Recommended Posts

No cóż, może gdyby dodać coś od siebie to by to lepiej wyglądało... Strasznie się napaliłem na cygaro z wnętrzem, a moduły CMK do VII C 1/72 kosztują makabrycznie dużo :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Poszukuje planów okrętu niemieckiego SMS Konig ( lub jego bliźniaków). Jeżeli ktoś takowe posiada z chęcią przygarnę. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma , ale jako skan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za czÓjność, już znalazłem na internetach Musze sie przygotować na szlezwika od trumpa, bawię sie ideą przeflancowania go na Pommerna, trza obadac różnice......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam raczej nie kupie, ale chcialem poinformowac kolegow, ze w jednym z duzych sklepow modelarskich (na pewno znajdziecie) jest promka (prawdopodobnie z okazji black friday) na zestwa Trumpetera 05628 DKM Peter Strasser. Cena: 250zl!! To zdaje sie te same fajne wypraski co przy Graf Zeppelinie.

Oj kusi, ale juz mam trzy okrety czekajace na budowe :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde ładna cena! Gdyby nie to że moja ukochana, która kiedyś wpadła do mnie tylko na chwilę z kurtuazyjną wizytą, jak Niemcy w 39, zaczęła stopniowo zagarniać moje tereny i narzuciła limity w budowie okrętów, to bym go kupił :haha:Niestety muszę się zadowolić 700ką Grafa :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejka,

czy ten „modelik” Heller 81046 Admiral Graf Spee  jest wart zainteresowania jako ewentualny PIERWSZY model „okrenta”?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.11.2018 o 18:12, Thalgonis napisał:

Hejka,

czy ten „modelik” Heller 81046 Admiral Graf Spee  jest wart zainteresowania jako ewentualny PIERWSZY model „okrenta”?

Model nie jest jakiś tragiczny ,ale jest to przepak starego modelu Hellera i trochę odbiega od dzisiejszych standardów. Poza tym kształt nadbudówek jest skopany, lepiej trochę dołożyć i zainwestować w coś nowszego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cześć mam następujący temat szukam w skali 1/700 działek 20mm wersja jednolufowa i czterolufowa - znalazłem iż kiedyś robił to eduard ale juz nie robi 😞 czy ktoś wiec może czy ktoś to produkuje ? dzięki 

znalazłem 4 lufowe od nikomodel ale nie wyglada to pięknie .. :)

Edited by laskonogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czółko,

piszę tu, bo w końcu to, do czego się przymierzam jest niemieckie 🙂 A przymierzam się do sklejenia Bismarcka (Revell, 1:700) - byłby to pierwszy kontakt wogóle ze sklejaniem czegoś nawodnego... Być może jak na pierwsze podejście to za gruba rura, ale czas zarazy powoduje, że już nic mnie nie goni, więc... 😉

Pytanie takie: mam bardzo dużo farb (Gunze i Tamka) pod lotnictwo i pancerkę (także wszelkiego rodzaju washe, pudry itp.) - czy da się coś z tego wykorzystać do działu marynistycznego czy jednak trza będzie wsio kupić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rozumiem że chcesz bez blach i innych dodatków? Smarka już masz? 

 

Edited by chudyhunter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Bez blach - smarka od FH się pozbyłem... 😞  Po analizie tematu uznałem, że nie ma sensu zaczynać tej wersji, bo nie będę w stanie użyć blaszek do niego. Po prostu nie widzę tych elementów PE. Taka wada wzroku, kropka 😞  A ponieważ zawsze podobał mi się ten kanclerz (a już szczególnie po tym teledysku)  to zanabyłem prostszą wersję i na niej chcę poćwiczyć.

Nie dodałem w poprzednim poście, że to wszystko co mam z farbek to odcienie germańskie - innych „nacji” nie kleję 😉

Edited by Thalgonis

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to w zasadzie masz chyba wszystko. Jak na początek chcesz bez blach to ok. Chociaż może byś się pokusił o same relingi? 😁 Burtowe nie powinny sprawić Ci problemu, ale może faktycznie następnym razem. Zakładaj warsztat i ruszaj z tematem. Na bieżąco będziemy pomagać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A te burtowe można gdzieś kupić osobno? Bo kupować jakiś zestaw i wykorzystać tylko te jedne to chyba trochę bez sensu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie bez sensu. Eduard robi uniwersalne, ale jak już napisałem, może lepiej nie. Są chu..., mam używam i sam się na nie wkurw.... 

https://www.mojehobby.pl/products/1-700-Kriegsmarine.html

Ewentualnie to:

https://www.mojehobby.pl/products/Bismarck-Revell-05098.html

Blachy Eduarda są dużo bardziej pancerne niż FH. Z FH rzeczywiście mógłbyś sobie nie dać rady, ale z tymi myślę że by Ci się udało. Przemysł sobie jeszcze na spokojnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba jednak dam sobie spokój z PE - to są kolejne koszty a ch... co z tego wyjdzie 🙂

Dobra, zakładam warsztat :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolekcjonuję dodatki do schleswig'a wersja 1908 w 1/350 od Trumka i mam mały dylemat w zakresie artylerii. Potrzebuję ustalić czy zestaw Mastera SM-350-107 do wersji z 1939 roku się nada, czy na przestrzeni lat była dokonana zmiana kalibru dział. Bo rzuciły mi się w oczy dwie cyfry w zakresie średniej artylerii 170 mm i 150 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy to znaczy że spuscisz Cesarewicza w kiblu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znaczy że chcę mieć pudełko z modelem uzupełnione o komplet dodatków które są niezbędne do wykonania modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.