Jump to content
Focus

T-55A Tamiya

Recommended Posts

Polska wersja miała koło włazu kierowcy trzy wlewy a nie dwa to te romboidalne płytki na lewo od włazu patrząc od przodu . Po T-54 odziedziczona pokrywa filtra ,prostokątna a nie ścinana jak u ruskich , i obie płyty były robione bez rantu wchodziły w kadłub na równo to te za wieżą .Zip z przodu koło włazu kierowcy był odsunięty od pionowej ścianki bocznej bo był tam zamontowany zbiornik do spryskiwacza peryskopów kierowcy. Pokrywy nad żaluzjami jak i siatki nad tymi żaluzjami masz prawidłowe dla polskiej wersji , czeska miała tak samo , pozdrawiam OLO

 

Witam,

Ale ten Teciak z Muzeum w Bydgoszczy ma "ranty" z płaskiej blachy dookoła tych dwóch prostokątnych pokryw zaraz za wieżą. To nie była czasem jakaś modernizacja mająca na celu zwiększenie ochrony przed napalmem?

 

Pozdrawiam.

Przemek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wskazałem dwa T-55A. Ten z Bydgoszczy ma zawór paliwa, a ten z Chorwacji tego zaworu nie ma (bez śladów po demontażu).Więc jak to jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

T-54 /55 były modyfikowwne na przestrzeni swojej służby, mogło się zdarzyć, że podczas remontu wstawili zawór.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.