Jump to content
HK1885

Lim 5 1023 - kolory gunze / tamija

Recommended Posts

Nie montujesz na skrzydłach anten radiowysokościomierza( na końcówce skrzydła i druga u nasady), przenosisz je pod kadłub tylko trzeba je dorobić bo mają inny kształt.

lim%20kopia_zpsj70qnenx.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

I jeszcze musisz przenieść reflektor spod belki uzbrojenia na skrzydle (nie powiem gdzie, bo nie mam teraz dostępu do planów )

Jak robisz zasobnik na spadochron, to pamiętaj, że ster kierunku był skrócony o 15 cm (ta część po statecznikiem poziomym)

Share this post


Link to post
Share on other sites

... pzenosisz je pod kadłub tylko trzeba je dorobić bo mają inny kształt.

lim%20kopia_zpsj70qnenx.jpg

 

Anteny radiowysokościomierza są dokładnie takie same. Dodano im osłony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanko, czy Lim-5P i Lim-6M anteny radiowysokosciomierza mialy w klasycznych miejscach pod skrzydlami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lim-5P czyli licencyjny MiG-17PF miał anteny pod skrzydłami, Lim-6M przeniesione pod kadłub (w obudowie) jak w lim-6bis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to jedyne roznice pomiedzy Limem-5 P a Limem-6M czy byky jeszcze jakies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zewnętrzne tak, z tego co nie widać to usnięty z nosa celownik radiolokacyjny i w to miejsce przeniesione akumulatory z podstawy statecznika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie montujesz na skrzydłach anten radiowysokościomierza( na końcówce skrzydła i druga u nasady), przenosisz je pod kadłub tylko trzeba je dorobić bo mają inny kształt.

Dzięki, zatem kierunek mam określony.

 

A skoro jesteśmy jeszcze przy Lim 6M i "Projekt Lim" - czy ktoś ma jakieś zdjęcia "418"?

Kalkomanie ModelMaker Decals:

2015-08-30_135016.jpg

 

Znalezione w czeluściach internetu zdjęcie:

10348.jpg

 

Zasadniczo Lim wygląda jakby był w RAFowskim Desert Scheme.

Przekłamanie kolorów na fotce czy faktycznie taki kamuflaż?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tu jest próba rozpisania kolorów tego lima (...)

Dzięki Lechu.

Jesteś prawdziwą skarbnicą wiedzy w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze pytanie, czyli jak w Limie-6M nie ma celownika radiolokacyjnego czyli w modelu z HB nie nalezy montowac czesci ktora ma odpowiadac ekranowi w kabinie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozkmin ciąg dalszy...

 

Kwerenda po internetach dała całkiem ciekawe rezultaty jeśli chodzi o kokpit.

Wybór kolorów jest całkiem spory.

 

Błękity...

 

12188085_996375013753562_4826355387731156537_o.jpg

 

11999722_827622907350846_7613060059189665949_o.jpg

 

Szaroście...

 

3112176256_81d70d53f5_b.jpg

 

MiG17-cockpit-800.jpg

 

12017567_827616397351497_8835705163444158186_o.jpg

 

Udało mi się również znaleźć fotkę jak Lim wyglądał od środka:

 

11210398_10205801672112842_7552148374296435248_n.jpg

 

Natomiast pojawiła się kwestia wnęk podwozia, bo tam rozstrzał też jest spory.

Czy w malowaniu wnęk i goleni obowiązywał jakiś standard? Który z kolorów będzie się bardziej nadawał do 1023?

 

Mig-17_starboard_well.jpg

 

11202887_1643329562580484_5870428010585045558_o.jpg

 

11717434_859019374191517_5432954990356852581_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Natomiast pojawiła się kwestia wnęk podwozia, bo tam rozstrzał też jest spory.

Czy w malowaniu wnęk i goleni obowiązywał jakiś standard? Który z kolorów będzie się bardziej nadawał do 1023?

Jak byłem w Krakowie i poskrobałem farbę z wnęki "1023" to odkryłem całą tęczę kolorów. Najbardziej dominujące były warstwy złożone szarości lub błękitów, np. na goleniach i osłonach zachowało się sporo błękitnego:

Krak%25C3%25B3w%2B019.jpg

Przejrzyj jeszcze raz mój album - większość to właśnie fotografie wnęki.

 

Z kokpitem nie pomogę, bo przez oszklenie nic nie było widać

Krak%25C3%25B3w%2B012.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwumiejlim_zps0uf7heta.jpglimjedno_zpstjgv3qqj.jpg

 

Limy Góraszkowe sprzed renowacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wnętrza kokpitów i wnęk podwozia bezpiecznie będzie użyć Gunze C13, pulpity czołowe z zegarami czarne z białym, pionowym pasem po środku. Fotele albo w tym samym kolorze, albo błękitno szare (C74 wygląda ok). Do ewentualnego bajerzenia jakiś jasnoszary i w drugą stronę Tire Black i będzie git.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do wnęk C308 i C307 też wchodzi w grę. Dobrać lub umieszać najbardziej zblizony szary i się za dużo nie szarpać. Nie ma jedynie słusznej dedykowanej farbki typu limkokpit. Te co Mikele podał nadają się do kokpitu Taka moja rada, zrobicie jak uważacie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taka moja rada, zrobicie jak uważacie
Bo Wy tutaj jesteście służbowo, ale tak nie służbowo. A najlepiej uznajmy, że Was tutaj w ogóle nie ma...

 

Dzięki za podpowiedzi. Co do kokpitu to H 307 za podpowiedzią kowal76, a resztę będę knuł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

    Przepraszam, że odkopuję stary temat, ale na forum nie znalazłem, aby ktoś robił miga17 w 1:32. Kupiłem  kiedyś model : Trumpeter 02205 Shenyang F-5 (MiG-17F) z zamiarem wykonania lima5. Czy ktoś wie  gdzie mogę kupić prawidłowy statecznik do tego modelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

statecznik, skrzydła, kadłub. Tam w zasadzie wszystko trzeba poprawić aby model był prawidłowy. 

Edited by imt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.