Jump to content
Yuan

Pogrzebany w śniegu

Recommended Posts

Klasa 1 - Samoloty i śmigłowce

Specjalna 1 - Najlepsza relacja z prac warsztatowych

Specjalna 3 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego

3230417_d4a1b53ba18fdd868c956c11522b0da1.jpg

Witam brać forumową!

W zasadzie nie zamierzałem przystępować do konkursu, ale wpadł mi do głowy pewien pomysł i pomyślałem, że konkurs może być dla mnie dobrym motorem napędowym żeby go zrealizować . Jestem początkującym modelarzem (na etapie nauki porządnego sklejania, szpachlowania i malowania na moim złomie modelarskim sprzed lat) i szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia jak się za to zabrać, ale cóż... wyzwania dobra rzecz .

A więc do rzeczy. Pomyślałem sobie, że fajnie by było wykonać porzucony samolot (zapewne także nieznacznie uszkodzony jeśli dam radę) przykryty konkretną kupą śniegu. W zależności od wyników moich prac nad modelem skończy on tak:

_47062990_snowy_plane_766.jpg

albo tak...

SnowPlane.jpg

Nie wiem czy zdołam wykonać śnieg, ale najwyżej poczekam aż spadnie i zrobię zdjęcia w plenerze .

Model nad którym się będę znęcał to Spad S.XIII Italeri kupiony ostatnio jako pamiątka z muzeum lotnictwa pod Rzymem.

942746-10571-33.jpg

A w środku:

3230416_20150909_160031.jpg

3230414_20150909_160056.jpg

3230424_20150909_160119.jpg

3230415_20150909_155855.jpg

Wybaczcie kiepskiej jakości zdjęcia, do właściwego warsztatu postaram się wynająć odpowiedni aparat ;).

Jak widać zestaw bardzo podstawowy, co dla mnie jest zaletą, bo raz, że niewiele jeszcze umiem, a dwa, że mam zamiar go przykryć śniegiem :P. Malowany będzie (niestety) pędzlem, ewentualnie podkład nałożę w spray'u. No... i to chyba tyle, zachęcam do śledzenia .

No, kurcze to mi teraz apetytu narobiłeś. Będę dopingował, zwłaszcza, że śniegu ma być pod dostatkiem :-)

Pozdrawiam

Christian