Jump to content

Mój artyzm... czyli moje bazgroły.


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 623
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dla mnie to raczej tryumf artyzmu nad praktycznością, ale przecież to nie dla mnie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
to nie bazgroły, to zdecydowanie artyzm. Szacun!

 

Dzięki wielkie!

 

Dla mnie to raczej tryumf artyzmu nad praktycznością, ale przecież to nie dla mnie.

 

Wiaty na samochody nie są praktyczne ?

 

 

Mam przyjemność przedstawić Wam mój najnowszy projekt wizualizacji, dużo czasu spędziłem nad nim mam nadzieję, że sie spodoba

 

"Modern Villa Residential Area"

 

Więcej tutaj: https://www.behance.net/DumoDesign

 

Modern-Vi_shawxrw.png

 

Modern-Vi_shawxra.png

 

Modern-Vi_shawxrs.png

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • Super Moderator
Rafał, przy takich realizacjach nie montuje sie klatek schodowych. Właściciel czegoś takiego ma windę ;-)

A jak na dole wybuchnie pożar, winda będzie nieczynna z powodu przeplenia instalacji, to jak szybko i bezpiecznie opuścisz budynek będąc na ostatnim piętrze??? Będziesz skakał?

Powodzenia.

Link to post
Share on other sites
  • Super Moderator
Rafał, przy takich realizacjach nie montuje sie klatek schodowych. Właściciel czegoś takiego ma windę ;-)

A jak na dole wybuchnie pożar, winda będzie nieczynna z powodu przeplenia instalacji, to jak szybko i bezpiecznie opuścisz budynek będąc na ostatnim piętrze??? Będziesz skakał?

Powodzenia.

 

Cześć

Przypadkiem z głównego konta napisałem ;-) Moze nie wyraziłem sie precyzyjnie. Klatka schodowa techniczna owszem by była, ale ta przeszklona powinna zostać podmieniona na windę. Przy takich budynkach zakładam ze właściciel nie miał by ochoty chodzić po schodach ;-)

 

Pozdrawiam

Christian

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Rafał, przy takich realizacjach nie montuje sie klatek schodowych. Właściciel czegoś takiego ma windę ;-)

 

W domach jednorodzinnych nie montuje się dźwigów, chociaż klient może sobie zażyczyć

 

 

Po czasie posuchy przyszła pora na mały projekcik relaxacyjny:

 

Dom-letni_ssapshe.png

 

Dom-letni_ssapshw.png

 

Więcej widoków na tych stronach, serdecznie zapraszam:

 

https://www.facebook.com/sadurekarchitekturawnetrz/?ref=bookmarks

 

https://www.behance.net/DumoDesign

Link to post
Share on other sites
To jednak sporo, nie wygląda na tyle ;)

 

W miarę, jak spory apartament w bloku

 

Nocna sceneria:

 

Polish-Mo_sahhnax.png

 

Polish-Mo_sahhnan.png

 

Polish-Mo_sahhnae.png

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Dawno mnie tu nie było, na szczęście mam teraz trochę czasu i mogłem stworzyć kilka chyba fajnych rzeczy, zapraszam do oglądania

 

Dog in the forest

 

Dog-in-th_ahnpaxn.png

 

Dom modernistyczny w stylu industrialnym

 

Dom-moder_ahnpaxw.png

 

Dom w stylu nowoczesnym Poznań Suchy Las

 

Dom-w-sty_ahnpaxa.png

 

Mieszkanie w stylu nowoczesnym 65m

 

Mieszkani_ahnpaxq.png

 

Polish Modern House Karpacz

 

Polish-Mo_ahnpanp.png

Link to post
Share on other sites

kurde, ale cudeńka robisz w tym programie... też bym tak chciał, nawet w połowie...

Link to post
Share on other sites
kurde, ale cudeńka robisz w tym programie... też bym tak chciał, nawet w połowie...

 

Troszkę praktyki i można wszystko ogarnąć

 

Nowe wypusty:

 

Scion FRS

 

Scion-FRS_ahwhrhs.jpg

 

BMW 4

 

BMW-4-Cou_ahwhrha.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Było ostatnio trochę pracy komercyjnej ale znalazłem chwilę na hobbystyczne podejście, kilka prac z ostatniego miesiąca

 

Polish Modern House Kartuzy

 

Polish-Mo_arqqsxa.jpg

 

Polish-Mo_arqqsra.jpg

 

 

Modern House Monaco Route de Menton

 

Modern-Ho_arqqsxs.jpg

 

 

Modern House Hiroszima

 

Modern-Ho_arqqsrx.jpg

 

Modern-Ho_arqqsrw.jpg

 

Modern-Ho_arqqsre.jpg

 

Modern-Ho_arqqsrr.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.