Jump to content
p11c

Flotylla Pińska 100 X 100 , projekt grupowy w skali 1 : 72

Recommended Posts

Propagowanie propagowaniem . Misja  misja, ale  to  jest forum modelarskie..docenia się warsztat, efekt końcowy..czasem chęci i zaangażowanie( podkreślam czasem). 

Moim zdaniem ..druk słaby,  zgodność merytoryczna....no z   Błyskawicą tego nie pomylimy..ale wystarczy zerknąć na  zdjęcia  i już tak różowo nie jest. .żurawiki, szalupy, drabinka na maszcie, "bocianie gniazdo" i w sumie reszta drobiazgu pokładowego.

Fajnie, że Ci się chciało. Temat mniej znany  wiec rola popularyzatorska spełniona.

Dłub dalej...może ORP Horodyszcze?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.11.2019 o 09:37, Szydercza Gała napisał:

Prawda jest niestety taka że aby mieć w domu drukarkę zdolna do wyprodukowania czegoś o sensownym poziomie detali, to trzeba być milionerem i dlatego tylko kilka firm oferuje takie wydruki. Stąd widzę tylko dwie drogi. Chcesz wejść w świat robienia pieniędzy na drukach 3D dla modelarzy, leć do banku po duzy kredyt. J

To nie jest chyba prawda już. za jakieś 300 - 500 dolarów można kupić drukarkę drukującą z żywicy, za pomocą lasera, która daje przyzwoity poziom detali. Oczywiście jest to technologia inna niż FDM.

Pozdrawiam

Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/24/2019 at 9:49 AM, krzy65siek said:

To nie jest chyba prawda już. za jakieś 300 - 500 dolarów można kupić drukarkę drukującą z żywicy, za pomocą lasera, która daje przyzwoity poziom detali. Oczywiście jest to technologia inna niż FDM.

Pozdrawiam

Krzysiek

Nie ma z tym problemu drukarki jak piszesz juz od $500 sa niezle w technologi FDM, co do zywicznych drukarek SLA to brudna i dosc toksyczna opcja jak dla mnie na razie za droga i zbyt ryzykowana - drogie zywice.  Oczywiscie jakosciowo bije na glowe FDM, ale jeszcze nie ta generacja. Choc do figurek i modeli redukcyjnych idealna. ELGOO MARS jest ponoc swietny i tani, ja jednak na razie zostaje przy moich PRUSACH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedstawiam, swój nowy model ORP GENERAŁ SZEPTYCKI, okręt z flotylli Pińskiej. Opracowanie własne od podstaw ze szczątkowych planów okrętu.

SKALA:1:120
DRUK 3D technologia FFF/FDM
Wykończenie podstawowe, nie malowany. Może posłużyć jako baza do wykonania modelu redukcyjnego.

 

http://P1060051.jpg

http://P1060056.jpg

http://P1060058.jpg

http://P1060063.jpg

 

W przygotowaniu:

Kanonierka "ORP Zuchwała" skala 1:72
Kuter rzeczny "KU-30" skala 1:48
Kuter opancerzony "Nieuchwytny" skala 1:72

CALA GALERIA: https://postimg.cc/gallery/h812zi7e/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że lepiej spożytkowałbyś energię i zapał, gdybyś zamiast tych "modeli" narysował PLANY tych jednostek. Sam piszesz że materiał jest  szczątkowy, zbierz go więc do kupy i rozrysuj. Na pewno wyniknie z tego więcej dobrego i komuś, kto jest zainteresowany tematem, może sie to przydać do budowy modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Szydercza Gała said:

Myślę że lepiej spożytkowałbyś energię i zapał, gdybyś zamiast tych "modeli" narysował PLANY tych jednostek. Sam piszesz że materiał jest  szczątkowy, zbierz go więc do kupy i rozrysuj. Na pewno wyniknie z tego więcej dobrego i komuś, kto jest zainteresowany tematem, może sie to przydać do budowy modelu.

Ooo jest... nie minęło 22 godziny juz jest :)

A ty tak wszystkim doradzasz za free? juz nie prosiłem o twoja opinie ani poradę, umieszczam swoje prace na tym forum z innego powodu niż opnie. 

Pozdrawiam szyderczo :) 

Tfurca gniotów.

Edited by Tupilac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedstawiam, swój kolejny model ORP ZUCHWAŁA, okręt z flotylli Pińskiej. Opracowanie własne od podstaw.

SKALA:1:72

DRUK 3D
Wykończenie podstawowe, nie malowany. Może posłużyć jako baza do wykonania modelu redukcyjnego.

 

http://P1060030.jpg

http://P1060031.jpg

 

http://P1060036.jpg

 

http://P1060039.jpg

 

http://P1060041.jpg

 

http://P1070995.jpg

 

W przygotowaniu:

Kuter rzeczny "KU-30" skala 1:48
Kuter opancerzony "Nieuchwytny" skala 1:72

CAŁA GALERIA https://postimg.cc/gallery/dpa78zqi/

Edited by Tupilac
upload photos

Share this post


Link to post
Share on other sites

No widzisz, taki ze mnie dusza człowiek. Wydałeś sporo na drukarkę, to radę możesz mieć za darmo :wink: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Szydercza Gała said:

No widzisz, taki ze mnie dusza człowiek. Wydałeś sporo na drukarkę, to radę możesz mieć za darmo :wink: 

Wiedzialem ze odpiszesz, drukarki sa 3 i nie kosztuja tutaj za wiele wiec  spoko stac mnie luz, zarabiaja na siebie codziennie drukujac nie tylko modele.

Wiesz co gala,  zajmij sie lepiej poszukiwaniem miniaturek 1/700 maszyn pokaldowych z fujimi, a nie doradzaniem, slabe te twoje rady jak z FB forum nieznam sie to sie wypowiem check it . Ciekawe ile modeli zrobiles w 3D i wydrukowales na drukarkach ze jestę expertę, a tak powaznie czy zrobiles kiedykolwiec cos od podstaw projekt- wykonanie - finaly model (nawet z hipsu) nie licz malego modelarza z papieru oczywiscie:), czy tylko sklejasz i malujesz wtryskowe?

Dziekuje tez za pozycjonowanie moich postów, przez dyskusje o temacie tak trudno ostatnio o darmowy SEO :) Mój GA pokazuje aktywność posta jak zamieszczasz odpowiedz nawet te bez sensu :)THX i proszę o więcej :) 

BTW. Moglbym pomoc z tymi miniaturkami pokladowymi u mnie tego masa z tych serii po $12 w pewnym sklepie OMH w San Francisco, komplet 38 24 No.49 Fujimi - No. 11338  czyli  Saiun / Ryusei / Reppu akurat jest dostępny ale w takim przypadku nie chętnie :)

Pozdrawiam szyderczo i ozięmble
Tfurca gniotów
 

Edited by Tupilac

Share this post


Link to post
Share on other sites

:haha: Zapomniałeś dodać kilka ciepłych słów o mojej Matce .

A samoloty owszem dzięki już mam :wink:

Kolejny darmowy bump up.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Szydercza Gała said:

:haha: Zapomniałeś dodać kilka ciepłych słów o mojej Matce .

A samoloty owszem dzięki już mam :wink:

Kolejny darmowy bump up.

jedziesz gala jedziesz :) licznik sie cieszy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.