Jump to content
Artur D.

Mustang IV TAMIYA 1/32

Recommended Posts

Oddaję pod Waszą krytykę moja wizję

Mustanga IV KH663 303 dywizjon, maj/czerwiec 1945r

TAMIYA 1/32

 

Melius Manu – maski

HGW – pasy

Barracuda Studios – Cockpit upgrade, Cockpit stencils

Eduard – blaszki i koła

Master - lufy

 

Model malowany Gunze i Tamiya

 

tn0jiVm.jpg

8Q1IZH2.jpg

t11jqEg.jpg

xYesxAM.jpg

tqftA3d.jpg

tPfOfB5.jpg

nqvtaKm.jpg

5bYjDWf.jpg

ZcsQ6J4.jpg

tcVPmIi.jpg

KWXl9JL.jpg

ETwhZXx.jpg

a19mAaU.jpg

qJ8sT8J.jpg

kI87BFz.jpg

5JdtnXd.jpg

JBFSEv1.jpg

iFJgquI.jpg

dRrdhEm.jpg

0FwuHSp.jpg

UfDDcpp.jpg

zJ2gjIb.jpg

0GUbYJU.jpg

kFHj5Zn.jpg

lLRl9dT.jpg

DnLAZyl.jpg

HIY2knr.jpg

XRufwX6.jpg

HZ6ikVA.jpg

RW11hn3.jpg

id1kk9g.jpg

VMh2V37.jpg

FMkbOKD.jpg

kpysz3m.jpg

0MSLtKW.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękny model, piękny i ważny dla historii polskiego lotnictwa samolot - co tu krytykować?

 

Merytorycznie się nie wypowiem, bo jedyne zdjęcia jakie znam, to już te po naprawie i przemianowaniu na PD L (z ramą owiewki w NMF zdaję się), a mój warsztat z Mustangiem w roli głównej nauczył mnie pokory, jak chodzi o szczegóły i szczególiki konstrukcji i malowania konkretnej maszyny. Może tylko z ciekawości zapytam o malowanie komór podwozia - czy dobrze widzę, że dominuje tam YZC?

 

Fajny patent z taśmą zabezpieczającą lufy Browningów, nie wiedziałem że na Mustangach też je w RAFie zalepiali. Zdrapka czy po prostu przestrzeliłeś te taśmy?

 

5/5!

Share this post


Link to post
Share on other sites

W luku silnika podejrzanie czysto, zwłaszcza w odniesieniu do, skądinąd, świetnego ożywienia samego płatowca.

 

Model, jak zawsze, wypasiony. Lubię Twoje galerie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może tylko z ciekawości zapytam o malowanie komór podwozia - czy dobrze widzę, że dominuje tam YZC?

 

Tak jest YZC, nie wiem czy poprawnie, ale tak mi sie wydawało ze będzie dobrze

 

Fajny patent z taśmą zabezpieczającą lufy Browningów, nie wiedziałem że na Mustangach też je w RAFie zalepiali. Zdrapka czy po prostu przestrzeliłeś te taśmy?

Odkryłem to z Markiem D i jemu należą sie podziękowania, a ja tylko namalowałem i później zdrapałem

 

W luku silnika podejrzanie czysto, zwłaszcza w odniesieniu do, skądinąd, świetnego ożywienia samego płatowca.

Nie jest tak czysto jak by sie wydawało. W najnowszej miniReplice będzie to dobrze widać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artur jeden z lepszych, jeśli nie najlepszy Twój model jaki znam.

Gratuluję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie znakomita robota.

Pierwsze dwa zdjęcia to normalnie prawdziwy samolot na lotnisku, a nie model.

Rzadko można w sieci spotkać taką iluzję i perfekcyjne malowanie i wysmakowany weathering.

Jeden z najlepszych modeli jakie tu widziałem w ostatnich może nawet nie miesiącach, a latach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest model. Nie wierzę!!! To na pewno jest prawdziwa maszyna a nie model. Zbyt piękny

A tak na poważnie - rewelacja Super dzieło. Aż mi się na to patrzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

O rany ale fajny . Gratuluję !!!

Wygląda jak prawdziwy samolot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może tylko z ciekawości zapytam o malowanie komór podwozia - czy dobrze widzę, że dominuje tam YZC?

 

Tak jest YZC, nie wiem czy poprawnie, ale tak mi sie wydawało ze będzie dobrze

 

Oj, raczej niekoniecznie... .

 

Fajny patent z taśmą zabezpieczającą lufy Browningów, nie wiedziałem że na Mustangach też je w RAFie zalepiali. Zdrapka czy po prostu przestrzeliłeś te taśmy?

 

Lufy zabezpieczali Amerykanie i Anglicy. Metody bywały różne, ale potrzeba jedna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj, super, super! Fota admina w kieszeni (poczekajmy tylko do weekendu) :-)

 

Piękna robota!!!

 

Pozdrawiam

Christian

Share this post


Link to post
Share on other sites
A blachy z silnika gdzie? ;)

No właśnie, jak jechałem na sesję zapomniałem je zapakować, ale sa, musze zrobić taka fotkę z zabudowanym silnikiem, ale to za parę dni.

 

Dziekuje wszystkim za tak miłe słowa.

To dodaje motywacji do jeszcze bardziej wytężonej pracy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapytam tylko czy kodowe nie są zbyt wąskie?

Raczej nie, według zdjęć są dobre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo podoba mi się w Twoim modelu subtelnie oddane spłowienie kamuflażu. Możesz zdradzić jak je uzyskałeś? Mam przed sobą kilka brytyjskich konstrukcji i chętnie popróbowałbym zbliżyć się do perfekcyjnego efektu jak uzyskałeś. Mam jeszcze jedno pytanie. Wertując skany instrukcji na stronie mojehobby zauważyłem że tamiyowski Mustang ma możliwość eksponowania go z zamkniętym i otwartym podwoziem. Czy tak jest faktycznie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcinie, spłowienia i wybarwienia to efekt pigmentów , różnych siuwaksów od AK i łut szcześcia. Cały czas się uczę robić ślady i różnie mi to wychodzi. Co do podwozia, to mozna je zrobic w pozycji otwartej lub zamnknietej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj z osłonami silnika, zdjęcie z konkursu w Koszalinie

swciYBd.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapraszam na front :-)

 

pozdrawiam

Christian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genialny. Na niektórych fotach wygląda mega realistycznie. Gratulacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.