Jump to content
Daz

M32B1 Tank Recovery Vehicle - Italeri 1:35

Recommended Posts

Tym razem M32B1 Tank Recovery Vehicle. Baza do budowy to stara Italerka, którą udało mi się dostać jako "gotowy" model na allegro. Model był w opłakanym stanie i brakowało mu sporo części, ale z racji tego że ten model nie jest już produkowany od ładnych paru lat, musiał wystarczyć. Dorobiłem brakujące części, dałem nowe gąski, blachy od Edka dodatki od Tamiya, przyczepę od Italeri i tak oto się prezentuje ten nie typowy "sherman" Za jakiś czas stanie na odpowiedniej dioramce.

 

LFx48OQ.jpg

 

LsragEi.jpg

 

MR1s5pE.jpg

 

Sk2fe0W.jpg

 

37R5NTt.jpg

 

5JdLsV6.jpg

 

rlPzlMQ.jpg

 

SpGlrxO.jpg

 

PaQ4KpK.jpg

 

jC9jsV1.jpg

 

BHH7Lnc.jpg

 

qZtQGWf.jpg

 

GNtwgd2.jpg

 

gjQKjlA.jpg

 

v1cFE2r.jpg

 

nx9ruwS.jpg

 

Ab4HhZ3.jpg

 

EL2p69t.jpg

 

s2RBif8.jpg

 

TTywAEp.jpg

 

kr5w4cJ.jpg

 

1gLC4KD.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie ok ale wywal gumiaki i zainwestuj w ogniwa szkoda pracy włożonej a kompletnie gumisie psują odbiór...

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

italeri niestety takie gaski robi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
italeri niestety takie gaski robi...

 

Niestety robi takie gąski z którymi można zrobić wszystko co się chce. Trzeba tylko posiedzieć nad nimi...

 

Fotkę wklejam mojego M32 rozbabranego od kilku lat! Ten sam model, te same gąski i jakoś leżą....

 

track_zpst7obpoyn.jpg

 

Poza tym że model jest jak zwykle efektownie upaprany i zagracony, to jak zwykle dałeś plamę ze szczegółami:

 

- Wywal ten niemiecki "garnek" z osłony lewego reflektora, bo model Italeri przedstawia pojazd powojennej produkcji. Wojenna produkcja M32 to maszyny zbudowane na bazie M4A1 z małymi włazami, lub na bazie M4A3.

Stosowano zawieszenia: wczesne VVSS z poziomą rolką napinającą i HVSS.

-Wywal te worki z przodu, bo wyglądają jak skamieniały cement...

-Z przodu nad rolkami wyciągarki brakuje drzwiczek zamykających szczelinę wyciętą w pancerzu dla liny nawijanej na windę.

-Antena radio jest nie w tym miejscu. Powinna być w miejscu prawego przedniego wentylatora, który to w tych pojazdach był demontowany jako całkowicie zbędny.

-Nie zaszpachlowałeś dziur po centralnym wentylatorze kadłubowym, między włazami. Otwór po tym wiatraku był zaspawany i dopiero wtedy montowano moździerz 60mm.

 

Więcej nie chce mi się pisać...

 

W necie możesz znaleźć wszystko. Wystarczy tylko chcieć. O tym co napisałem, ja też gdzieś kiedyś przeczytałem w jakiejś mądrej książce lub w necie.

Bardzo namawiam cię do korzystania z takich źródeł wiedzy. Jak się oczytasz, to nie będzie obciachu.

 

Model mi się zasadniczo podoba. Jest efektownie upaprany. Podoba mi się pomysł z przyczepką (chyba mojemu M32 kupię taką samą). Tylko te gąski i zaniechane detale psują całość

 

 

Chcesz się dowiedzieć jak spreparować gąsienice Italeri ? Odezwij się do mnie na PW

Share this post


Link to post
Share on other sites

W nowym M4A3E8 Fury ;) są super gąski. Popraw te gąsienice i będzie lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podoba mi się pomysł z przyczepką (chyba mojemu M32 kupię taką samą).

A to nie jest czasem powojenna M101? Oczywiście i ten pojazd może być zrobiony jako powojenny, więc jakby co - nie było pytania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie sprawia pozytywne wrażenie. Jednak te gąsienice tak paskudnie wyglądają że obowiązkowo musisz je wymienić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.