Jump to content

MAN TGA (aktual:30.07.2008)


Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jarku będę robił podnoszoną kabinę ale czy to będzie łatwo to nie wiem bo się temu jeszcze nie przyglądałem ale wiesz jak to mówią Dla chcącego nic trudnego

 

A co do sugestii skyline to ja jednak zrobię z rzędowym silnikiem chyba że nigdzie nie znajdę rzędówki to trudno będzię V

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Znalazłem silnik od Volva tzn kupiłem cały model więc teraz prace ruszą z większym rozmachem A szczególnie że rozpoczęły się FERIE 08 (przynajmniej u mnie) i trzeba ten czas dobrze wykorzystac. Jak tylko dojdę do siebie po 18 urodzinach u kumpla to zaraz zabieram się do roboty

 

pozdrawiam ccrriis-s

 

P.S.

sorry że post pod postem

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Uffff..... odkopałem mój temat Jakby to powiedzieć to się nawróciłem tzn. koniec siedzenia przed kompem i marnowania czasu trzeba wziąść się za coś innego tzn. modelarstwo

 

Dobra tu fotki z tego co dokonałem nie jest tego dużo ale zawsze coś

 

54dbc2d106ac780am.jpg 4d154d5de43b75a0m.jpg

26e0e4ded2703d5fm.jpg

 

oczywiście komentarze mile widziane

 

pozdrawiam ccrriiss

 

PS

może jeszcze w nocy mały aktual

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Coś opornie mi idzie ten MAN-iek no ale cóż zrobić na dzień dzisiejszy mam pomysł jak zrobić tą otwieraną kabinę.Więc projekt w kontynuacji.

 

Tylko jedna fotka ale zawsze coś:

20080523232.jpg

 

Więcej fotek dam może wieczorkiem.

 

Pozdrawiam ccrriiss

Link to post
Share on other sites
Lepszy chyba był by od Magnumki ale jak masz scania

 

PO PIERWSZE:

silnik będzie z VOLVO FH16 odkupiony od KRUGER_MAN-a

 

PO DRUGIE:

niby czemu miałby być z Magnumki aż z ciekawości zajżałem do mojej i się okazało że tam też jest silnik w układzie V a jak już tu ktoś zauważył widlaste jednostki napędowe do MAN-ów są montowane dopiero w modelach TGX

 

Pozdrawiam ccrriiss

Link to post
Share on other sites
widlaste jednostki napędowe do MAN-ów są montowane dopiero w modelach TGX Smile

 

 

To ktoś bardzo żle zauważył:

Tu się kolego z tobą nie zgodze bo MAN F2000 był wyposażony w 18 litrowe serce V10 o mocy 603 hp i jego brat TGA był napędzany 18 litrową V10ątką o mocy 630 hp Cool
Link to post
Share on other sites
widlaste jednostki napędowe do MAN-ów są montowane dopiero w modelach TGX Smile

 

 

To ktoś bardzo żle zauważył:

Tu się kolego z tobą nie zgodze bo MAN F2000 był wyposażony w 18 litrowe serce V10 o mocy 603 hp i jego brat TGA był napędzany 18 litrową V10ątką o mocy 630 hp Cool

 

No OK ale to nie była chyba seryjna produkcja co nie Patrząc na dane 18 litrów V10 603 km lub 630 km to jednak były one do zadań "specjalnych" przynajmniej według mnie.A teraz w TGX-ach często spotyka się widlaste silniki.

 

Pozdrawiam ccrriiss

Link to post
Share on other sites
No OK ale to nie była chyba seryjna produkcja co nie Question Patrząc na dane 18 litrów V10 603 km lub 630 km to jednak były one do zadań "specjalnych" przynajmniej według mnie.A teraz w TGX-ach często spotyka się widlaste silniki.

 

Masz rację, ale fakt faktem, ze takie istniały, wiec nie można pisać ze ich nigdy nie było.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

A więc specjalnie dla Mateusza aktualizacja mojego MAN-ika

 

rama:

1b7fed239035f094m.jpg

 

tylnia zawiecha:

b05770fc7e8b57bcm.jpg

 

filtr:

5325454af31683a9m.jpg

 

tłumik:

f46094654d7405f2m.jpg 2aca5611fc89e087m.jpg

 

Wszystko wyszlifowane niektóre elementy nawet już pomalowane czarnym matem.Teraz jeszcze tylko montaż i jeszcze jedna warstwa matu i powinno być OK.

 

Teraz będę się męczył z silnikiem i jego montażem Lecz mam nadzieję że wszystko wyjdzie tak jak ma.

 

Pozdrawiam ccrriiss

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ja moze doprostuje ten temat z silnikami. Vki w MANach były montowane w ciągnikach balastowych przeznaczonych do transportu ponadgabarytowego. W MANie Tga najmocniejszy mocarz miał 660km Obecnie na ile mi wiadomo jedynym silnikiem V8 w MANie jest 680 konna jednostka w MANie TG-X.

 

 

Więc silnik od FH bedzie jak najbardziej ok

Link to post
Share on other sites

Do KRUGER_MAN spray to DECO LACK czarny mat nr.9005

 

I mały apdejt:

 

rama:

9e0eff05883a3a08m.jpg

 

tylnia zawiech już w ramie:

4b362bb07bc90967m.jpg

 

przednia zawiecha też w ramie:

3b2c584aefda6c6em.jpg

 

felgi pomalowane na srebrno:

765d5219f2da5e36m.jpg

 

tylnie felgi przygotowane do skrócenia piast:

b9a8ab98079b8b62m.jpg

 

I tu jest moje pytanie o ile skrócić te piasty

 

wydech:

825577717bed8caem.jpg 68eb6d834c43a92bm.jpg a7ff4cf96c5091eam.jpg

 

pokrywa zaworów:

d9a8048c970ee379m.jpg

 

Silnik schnie ale ogólnie będzie tak:silnik czrny,skrzynia srebrna i pokrywa zaworów jak widać też srebrna

 

wnętrze i fotele....:

ca10d3a5ef53bc6am.jpg 26bf5009e9ce7faam.jpg

 

.... przygotowane do flockowania

 

Narazie tyle.

 

Pozdrawiam ccrriiss

Link to post
Share on other sites

Kurna krzysiek , jeżeli cię dalej interesuje silnik to mogę załatwić od starego volva, są tam dekle zaworowe osobno a nie cały panel jak w nowych silnikach. będzie to wyglądało bardziej realistycznie, bo man ma dekle osobno, no chyba ze robisz wersje D20.

Link to post
Share on other sites
Kurna krzysiek , jeżeli cię dalej interesuje silnik to mogę załatwić od starego volva, są tam dekle zaworowe osobno a nie cały panel jak w nowych silnikach. będzie to wyglądało bardziej realistycznie, bo man ma dekle osobno, no chyba ze robisz wersje D20.

 

Truckerek93 masz rację robię wersję D20 CR bo z tego ciągnika mam kilka fotek

 

e029bfe432b887cem.jpg

 

A więc będzie mi najłatwiej go odwzorować.Będzie jak najbardziej podobny do tego na fotce.

 

Dzisiaj może skrócę piasty,dzięki Trucknology za podpowiedź

 

Pozdrawiam ccrriiss

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Witam, jako że kupiłem od ccrriissa MANa, i za jego pozwoleniem będę dalej prowadził relację. Porcja zdjęć sorry za jakość :

Zrobiona otwierana atrapa, będzie musiała być ciągle otwarta powód na następnych fotkach:

25b846f2344405d8med.jpg

3646ac2243525f1bmed.jpg

I tu jest ten powód, :

5615a95b0a6266c3med.jpg

fa59c0977d1ee4a8med.jpg

25b846f2344405d8med.jpg

01c39dee786b778dmed.jpg

A tu rama z wstępnie przymieżonym silnikiem:

02bbf4214b3aaafemed.jpg

879063bffbfde77bmed.jpg

2476e3c25deee410med.jpg

Zrobiłem zawiasy do kabiny :

d29e75f0942f7a07med.jpg

186f61af05a5e71cmed.jpg

d3a9a1b2d353a6d4med.jpg

a994c9e457733fafmed.jpg

277ca21081f2ade4med.jpg

c8d045c6f6b869b8med.jpg

Przymiarka z zderzakiem:

5a93125c2ca2c1b9med.jpg

266c7a5d42edac1emed.jpg

2b9ede920ee7de76med.jpg

 

 

c.d.n

Link to post
Share on other sites

Manik nieźle się prezentuje , będzie na co patrzeć przy finishu. Fajnie się prezentuje uchylona atrapa

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.