Jump to content
Sign in to follow this  
Agillus68

Spitfire V vs BF109F 1:48

Recommended Posts

Witajcie,

 

W święta udało mi się skończyć taką oto dioramke. Spitfire V to Tamiya natomiast 109 - zestaw Hasegawy. Edek byłby na pewno lepszy, ale już Haske miałem i nie chciałem już kombinować. Zyczze wszystkim szcześliwego Nowego Roku oraz miłego oglądania.

 

Pozdrawiam

PICT0322_zpshfiazfgl.jpg

PICT0326_zpsqi4cvyau.jpg

PICT0320_zpsmbu3tb8c.jpg

PICT0315_zpsr28asgja.jpg

PICT0321_zpskvgg1b8t.jpg

PICT0323_zpsgrlq8j2a.jpg

PICT0329_zpsb9jagodo.jpg

PICT0316_zpskeuxj81j.jpg

PICT0317_zps5mqdoklj.jpg

PICT0310_zps3uabnx2f.jpg

PICT0329_zpsveds2qdn.jpg[/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super scenka Podstawka mogłaby być trochę większa. Ale robi na mnie bardzo duże wrażenie Gratuluję pomysłu, szczególnie kompozycji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zarąbista zawsze mi się podobały tego typu dioramy chciał bym kiedyś coś podobnego umieć wykonać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomysł na dioramę świetny, wykonanie z grubsza też, z kilkoma "ale". Lotki wychylone, i prawidłowo, ale stery w pozycji neutralnej w takich manewrach nie przekonują. Ja wiem, w sumie detal ( i bynajmniej nie powód do wywalania pracy na śmietnik bo ładna), ale widoczny. Przestrzelin na miśku też brakuje.

 

Koniec końców uwagi bardziej pro forma, bo ogólnie podoba się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podejrzewam jakiś stelaż z pręta/rurki z plexiglasu i na to wata dobrze mysle??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sposób przymocowania Spita mega Przez pół galerii zastanawiałem się jak on tak "wisi"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetny pomysł na dioramę i fajnie to wygląda.

Tylko ten pomięty karton bardzo psuje odbiór.

Ten zestaw zasługuje na dobre zdjęcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za miłe komentarze. Dym i płomień to oczywiście pomalowana wata. Samoloty są przymocowane na pręciku stalowym 1mm do głównego pręta 2mm. Stery rzeczywiście mogły by być wychylone. Następnym razem zainwestuje w biały rulon, aby nie psuć tła dioramki.

Pozdrawiam

Agillus68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam za dużą zwłokę, ale dopiero dzisiaj znalazłem wolny czas na odpisywanie. Śmigła są wycięte z folii używanej do oprawy prac przy bindowaniu (gr. ok. 0,3mm). Następnie wykonuję szablon z tekturki, który umieszczam kilka mm nad malowanym śmigłem. Maluję aerografem i dzięki umieszczeniu szablonu w pewnej odległości uzyskujemy rozmazane przejście kolorów. Trzeba malować w kierunku od środka śmigła do zewnątrz. Na końcu malujemy żółte końcówki po uprzednim zamaskowaniu reszty. I nie zrażać się, że nie zawsze wyjdzie tak jak by się chciało, tylko zrobić na nowo jeszcze raz.

 

Pozdrawiam

Agillus68

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Atlis

Sterami się nie przejmuj, absolutnie nie muszą być pochylone. Dla mnie jest mało prawdopodobna pozycja samolotów, trafiony Bf by raczej nie uciekał w górę i Spit by nie skręcił od niego w dół. Ale nawet tym nie ma co się przejmować bo kto wie jak by to mogło wyglądać i upchać w tak małym miejscu dwa samoloty by scenka wyglądała dynamicznie to spore wyzwanie. Tobie się udało i wierzę, że na żywo lub na lepszych fotkach było by jeszcze lepiej.

 

Z czystej ciekawości - czy te dwa samoloty się naprawdę spotkały?

 

Za mnie kciuk do góry i gratulacje. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.