Jump to content
Coppercat

Ferrari 250 Testa Rossa 1:24 Hasegawa

Recommended Posts

To jest niemożliwe co Ty tutaj wyprawiasz...na pewno te fotki kradniesz z innego forum i sobie przypisujesz :P

 

Szok z każdą kolejną nową aktualizacją postępu prac, brak słów...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostanie przymiarki przed położeniem bezbarwnego i uzbrojeniem nadwozia.

Nie rozpisuję się, tylko fotki:

 

009.jpg

 

008.jpg

 

007.jpg

 

010.jpg

 

013.jpg

 

011.jpg

 

012.jpg

 

015.jpg

 

001.jpg

 

002.jpg

 

003.jpg

 

Sporo się dzieje pod spodem. Układ hamulcowy. Ręczny prawie gotowy. Tylne hamulce w przygotowaniu.

004.jpg

 

CDN

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trwają prace nad układem hamulcowym.

Tył jest praktycznie gotowy. Sporo roboty było przy ręcznym, bo trzeba było dorobić łącznik (orczyk) linki głównej z dwoma linkami tylnych bębnów.

Z przodu największy kłopot, to elastyczne przewody między ramą a bębnami hamulcowymi. Ostatecznie zrobione z okrągłej gumki fi 0.6 mm.

 

001.jpg

 

002.jpg

 

006.jpg

 

005.jpg

 

004.jpg

 

003.jpg

 

Buda dostała bezbarwnym. Nie obyło się bez przygód. Wyskoczyły bąble tam, gdzie było grubo szpachli (w miejscu gdzie będzie montowana przednia szyba). Nie wiem co się stało, baza i podkład siadły normalnie.

Bąble siadły po kilku godzinach. Mam nadzieję, że dam radę to wyprowadzić. Większość bąbli zniknie pod ramą szyby.

Na fotkach tego nie widać, ale ja wiem, że tam się coś zadziało .....

 

007.jpg

 

008.jpg

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście kasta jest przed polerką i to solidną

Czeka mnie sporo ciężkiej roboty. Baboli jest sporo. Szczególnie w rejonie, gdzie będzie ramka przedniej szyby.

 

Bezbarwny: 2k Gravity

 

Szczególnie dziwnie ten bezbarwny wygląda na ostatniej fotce...

 

 

Odbiło się w nim wszystko, co było w okolicy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Odbiło się w nim wszystko, co było w okolicy

 

Hm... Ja raczej mam na myśli miejsce, gdzie nic się nie odbiło. Trudno tego nie zauważyć...

 

008_zps96ptwbld.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trudno tego nie zauważyć...

Więc na pewno taki perfekcjonista jak Jacek tego nie przeoczył.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trudno tego nie zauważyć...

Więc na pewno taki perfekcjonista jak Jacek tego nie przeoczył.

 

Nie piszemy tu o Jacku, tylko o tym co jest na zdjęciu...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to co na zdjęciu zrobił Jacek, który wkłada przewody o średnicy 0,6 mm, na pewno nie zauważył tego co zaznaczone.

 

Co za irytujące czepialstwo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
A to co na zdjęciu zrobił Jacek, który wkłada przewody o średnicy 0,6 mm, na pewno nie zauważył tego co zaznaczone.

 

Co za irytujące czepialstwo...

 

Powaliło Was, czy co? Jacek wrzucił zdjęcia i mu napisałem, że dziwnie wygląda lakier na ostatnim z nich. Jacek odpisał, że "odbiło się w nim wszystko co było w okolicy". Więc mu normalnie odpisałem, że chodzi mi o fragment gdzie się nic nie odbija. Tyle, kropka. Macie z tym jakiś problem, bo jakoś mi się nie wydaje żeby sam autor modelu miał. A chyba jeszcze tu można pisać o tym co się widzi na zdjęciu... Chyba, że już nie można, albo nie można w przypadku modelu Jacka... Jak tak to sorry, od dziś zakładam, że autor modelu widzi wszystko i można mu zgłaszać jedynie ochy i achy...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczyło, że przeczytałem pierwsze zdanie i pożałowałem, że 'nawiązałem' jakąkolwiek konwersację.

 

PS 'Problem' mam z 'głupiomądrymi' odpowiedziami. I tyle. Nie czepiam się o wskazywanie gdzie klar źle wygląda tylko o samą odpowiedź do użytkownika Gadas_75.

 

Autorowi modelu możesz zgłosić coś schrzanionego, przy czym jest duże prawdopodobieństwo, że on tego nie widział. A tutaj wątpię, że potrafi tak poprowadzić kable, a nie widział kaszki na nadkolu modelu w skali 1/24.

 

Żeby nie robić offtopu - Jacku, ile warstw klaru kładłeś? Pokaż więcej zdjęć jak to leży na modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clear'u są dwie warstwy. W zasadzie trzy, jeżeli liczyć mgiełkę na kalki. Jedna grubsza normalnie rozcieńczonym lakierem, a druga mocno rozcieńczonym.

Między warstwami była spora przerwa, ponieważ miałem przygodę z tymi bąblami, o których pisałem wcześniej.

W związku z tym clear jest do totalnej polerki.

Zaznaczałem to przy fotkach.

W zasadzie powinienem zmyć całość, ale szkoda mi kalek i sticker'ów. Powalczę polerką i mam nadzieję, że wyprowadzę lakier jak trzeba.

 

P.S.

Akash, Adam. Dzięki za wsparcie

Na Dorotkę nie ma się co denerwować. On tak ma ...... Kiedyś mnie to ruszało, ale się przyzwyczaiłem.

Jest upierdliwy, ale zwykle ma rację w tym co pisze.

I tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W zasadzie powinienem zmyć całość...

 

Zrobisz jak zechcesz, ale ja bym to zmył i zaczął malować - przynajmniej bazę - bardzo cienkimi warstwami, w inny sposób niż tutaj (zdecydowanie wziąłbym ten czarny od Gravity do starego Merca, chyba że ktoś robi dedykowany). Przy okazji mógłbyś poprawić klapkę od wlewu paliwa (dziwnie się nie zgrywa z kastą) i generalnie, to co teraz wystaje ponad "obrys". Sam wiesz jak jest przy czarnym - tu lipy raczej być nie może, bo wszystko będzie widać. Kalek szkoda to prawda, ale to raczej ma być tip-top.

 

To tyle mojej upierdliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasta pływa w zmywaczu Wamodu

Kalki poszły się p@#$%&lić

Próby polerki uświadomiły mi, że jeżeli buda będzie tylko dobra lub średnia, to cała moja robota włożona w model będzie o kant stołu .....

 

Jacku masz może jakiś patent na dopasowanie tej klapki wlewu ? Krzywizny uniemożliwiają uzyskanie dobrego efektu metodą prób i błędów. Może jakiś odcisk, czy cuś ?????

Myślałem o posmarowaniu wazeliną dekielka, nałożeniu twardej szpachli na obwód otworu w klapie i dociśnięciu obu rzeczy do siebie. Ew. zamiast wazelinki dać białą taśmę Tamki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry nie wiem co się zadziało, ale post pojawił się podwójnie

Wykasowałem treść, bo całego nie potrafię usunąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...jeżeli buda będzie tylko dobra lub średnia, to cała moja robota włożona w model będzie o kant stołu .....

 

No właśnie. I jedynie o to cały czas chodzi, żeby wszystko było na tym samym wysokim poziomie... Fajnie, że przemyślałeś sprawę

 

Jacku masz może jakiś patent na dopasowanie tej klapki wlewu. Krzywizny uniemożliwiają uzyskanie dobrego efektu metodą prób i błędów.

 

Zmyj i daj fotki krawędzi na kaście i samej klapce oraz zdjęcie jak to „leży” bez lakieru… Będziemy radzić jak to ugryźć, choć znając Ciebie zaraz sam coś wymyślisz....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tytułem testu zamieszczam poniższy post. Obrazki z własnego serwera

 

Trwają prace nad układem hamulcowym.

Tył jest praktycznie gotowy. Sporo roboty było przy ręcznym, bo trzeba było dorobić łącznik (orczyk) linki głównej z dwoma linkami tylnych bębnów.

Z przodu największy kłopot, to elastyczne przewody między ramą a bębnami hamulcowymi. Ostatecznie zrobione z okrągłej gumki fi 0.6 mm.

 

001.jpg

 

002.jpg

 

003.jpg

 

004.jpg

 

005.jpg

 

006.jpg

 

Buda dostała bezbarwnym. Nie obyło się bez przygód. Wyskoczyły bąble tam, gdzie było grubo szpachli (w miejscu gdzie będzie montowana przednia szyba). Nie wiem co się stało, baza i podkład siadły normalnie.

Bąble siadły po kilku godzinach. Mam nadzieję, że dam radę to wyprowadzić. Większość bąbli zniknie pod ramą szyby.

Na fotkach tego nie widać, ale ja wiem, że tam się coś zadziało .....

 

007.jpg

 

008.jpg

 

Mam nadzieję, że to zadziała.

Napiszcie proszę, czy wszystko jest OK ?

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam nadzieję, że to zadziała.

Napiszcie proszę, czy wszystko jest OK ?

Jest OK.

Pochwal się jak uruchomiłeś "własny serwer" i jak wstawiasz z niego fotki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wkurzyło mnie to, co zrobił photobucket

Napisali mi, że jak zapłacę 399 $ na rok, to wszystko będzie po staremu

...

Pogrzebałem w sieci ....

Okazało się, że wystarczy zainstalować starego, poczciwego Apacza (serwer WWW, darmowy) na kompie ze statycznym IP.

Ma tego kilka w pracy.

Postawiłem, skopiowałem fotki i ... już.

Wygląda na to, że teraz ja mogę żądać kasy za hosting fotek

 

Jeszcze muszę pogmerać w ustawieniach, żeby to ogarnąć pod względem bezpieczeństwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podwozie jak żywe, piękny lakier będzie kolejna perełka.

 

Co do serwera, to chyba każdy może u siebie w domu założyć serwer dla siebie, dokupić osobny dysk, dla tego celu, i pogrzebać chwile w sieci jak to ogarnąć,

 

Na No teraz możesz czepać kapustę za wystawiane fotek na forumie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawno nic nie wrzucałem, bo reanimowałem moje wątki na konkurencyjnym forum.

 

Pytanie do Admina: Czy można czasowo odblokować edycję postów w celu odnowienia linków do obrazków ???

 

Po tym, co zrobiło PhotoWiadro większość zamieszczanych przeze mnie fotek poszło się .....

 

W warsztacie ciągle sporo się dzieje.

We wnętrzu dorobiłem pasy bezpieczeństwa, blokadę przy drążku zmiany biegów i dźwignię hamulca ręcznego. Ta ostatnia rzecz sprawiła mi dużą frajdę :-)

Dorobiłem też pas mocujący koło zapasowe.

 

001.jpg

 

002.jpg

 

003.jpg

 

004.jpg

 

Po kąpieli w zmywaczu Wamodu, kasta dostała nowy lakier. Już kompletny z bezbarwnym. Czeka na polerkę.

Przepraszam za paprochy na fotkach, ale clear działa jak odkurzacz - ściąga wszystkie syfki z okolicy.

Zmieniłem troszkę kalki i sticker'y. Z nosem musiałem improwizować, bo zastępczej kalki nie miałem.

W ferworze walki ze zmywaczem spuściłem w kanał klapkę wlewu paliwa :-( Musiałem dorobić od podstaw.

Wyszło tak:

 

005.jpg

 

006.jpg

 

007.jpg

 

008.jpg

 

Szykuję sobie całą masę detali do montażu końcowego kasty.

Przygotowałem przedni grill, przednią szybę ze stelażem, wewnętrzne krawędzie drzwi z elementami zamków, deskę rozdzielczą (pięć LED'ów - widok od tyłu) oraz kompletne oświetlenie.

LED'y z miedzianymi rurkami to tylne kierunki, żółte "kutasiki" to przednie kierunki, w przednich lampach osadzone "żarówki" i czerwone - tylne pozycyjne.

 

009.jpg

 

010.jpg

 

011.jpg

 

Jeżeli kogoś interesują szczegóły - proszę o sygnał.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tej chwili nie widać zdjęć. Może wyłączyli serwer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do Admina: Czy można czasowo odblokować edycję postów w celu odnowienia linków do obrazków ???

Jak byś poczytał uważnie na stronie głównej, to byś się dowiedział, że edycja jest włączona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.