Jump to content
Angus73

Toyota 2000GT 1:16

Recommended Posts

Lakier od paluchów trochę stracił na blasku, ale będzie jeszcze raz polerowany i wywoskowany po zmontowaniu z podwoziem. Mam nadzieję, że będzie elegancko jak po pierwotnym spolerowaniu. Próbowałem po raz kolejny pracować w rękawiczkach bawełnianych ale w ogóle mi to nie szło. Po tym jak clear odchodził z taśmą, już balem się znowu maskować przed chromem, więc te są faktycznie mocno średnie. Przy kolejnym modelu dokładnie potestuję rónże warianty z lakierami i maskowaniami, żeby nie było powtórki. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy drzwi masz już przymocowane na stałe, no bo jeśli tak , to jest coś nie tak z nimi bo nie otwierają się tak. Tzn nie wychodzą po za karoserię tylko chowają się przodu drzwi do wnętrza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz rację, ale nie podjąłem się przerabiania ich. Trzeba by przerabiać ten fragment karoserii a tu się bałem. Plus przeróbka boczka drzwi, wyciąć to co jest i zrobić od zera. OTAKI nie było zbyt wierne oryginałom. Wcześniej robiłem Piranę, dokładnie to samo mocowanie. Drzwi to jedno ale przednie zawieszenie, którego jeszcze nie założyłem też nie najwierniejsze. W razie potknięcia nie mam rezerwy... ryzyko plus koszt modelu mnie powstrzymało. Jest jak jest. Może jak nabiorę więcej doświadczenia przy jakimś kolejńym modelu... no cóż ograniczenia modelu i umiejętności determinują efekt końcowy pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem czy drzwi masz już przymocowane na stałe, no bo jeśli tak , to jest coś nie tak z nimi bo nie otwierają się tak. Tzn nie wychodzą po za karoserię tylko chowają się przodu drzwi do wnętrza

 

Dokładnie tak, jak napisał sushi79:

 

a54218b5f3c1d27cfe72b7b34f46129b.jpg

 

Mam podobny problem przy Ferrari 250GTO. Jeszcze nie wymyśliłem, jak to zrobić.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza przerabianiem części zawiasu na samych drzwiach to dodatkowy problem w tym, że tam nie ma do czego zamontować prawidłowych zawiasów. Powdzodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może właśnie sushi79 Wam coś podpowie, bo kiedyś robił Astona, w którym drzwi chowały się pod błotnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może właśnie sushi79 Wam coś podpowie, bo kiedyś robił Astona, w którym drzwi chowały się pod błotnik.

Słusznie. Też się zmierzyłem z tym tematem i skorzystałem z rozwiązania sushi'ego

Tam była dodatkowa trudność, ponieważ drzwi przy otwieraniu jeszcze się unosiły.

Da się zrobić. Trzeba chcieć i tyle.

Tyle tylko, że o tym decyduje wykonawca modelu. Nic na siłę ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj sobie spokój z drzwiami.Chyba że będziesz eksponował z otwartymi.Jak nie to do jazdy i tak będą zamknięte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.