Jump to content
Szydercza Gała

Rewolucyjna ZIABAAAAAAAA :) Hobby Boss, 1:350

Recommended Posts

23 godziny temu, Szydercza Gała napisał:

...szkła dostaną szlif dopiero po malowaniu, więc póki co są takie se.

Na przyszłość - odbłyśniki reflektorów zamiast malować można wykleić z folii opakowaniowej po kFiatkach Ściętych (okrąg z folii rozcięty po promieniu). 😉 Ładnie się wtedy toto błyszczy przez szkiełka wszelakie. Jest moc z tym fedrunkiem! 

Pozdrawiam, Marek

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko po co się tak męczyć Mareczku, wystarczy użyć mołotowowego chromowego mazaczka. Masz idealne lustro w oko 15 sekund. Tu nie widać po powierzchnia "szkła" nie jest ani płaska ani gładka, wyszlifowana na gładko i wypolerowana będzie dopiero po malowaniu, nie ma sensu robić tego dwa razy a i odpada maskowanie :wink: Metoda sprawdzona wielokrotnie w boju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKi, muszę skosztować tego koktailu zatem. 😉 

Patent ze szlifem i polerką szkiełka po malowaniu też  jest niezły - do zapamiętania. Dodam, że czasem poleruję przed malowaniem, zamalowuję a później ostrożnie "myję okna" pędzelkiem i debonderem. Największy nacisk kładę na słowo ostrożnie. Testowałem głównie na farPkach Gunze C ale powinno działać z dowolnymi akrylami. 

zamilczam zatem teraz i łypiEM dalej :)

Edited by donalyah00

Share this post


Link to post
Share on other sites

czym ty to kleisz do tych szpilek -cjanoakryl ? 

 

Edited by laskonogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rufowa nadbudówka z masztem. Brakuje relingów na dwóch platformach i reflektora na tej niższej.

 

48954510341_f26d6a9594_b.jpg

 

48954698087_deea9cacb6_h.jpg

 

48954510671_77e2fd67c5_h.jpg

 

Został tylko dziobowy maszt, w weekend zacznie sie fukanie.......w końcu :haha: 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładne cacko! Nóżki pod pokładem to samoróbka? Jeżeli tak, to widzę że zbyt dużo z zestawu tam nie ma... Maszty, jak mniemam, to Masterowe generyki?

Klapki dziś przybyły i jest cacy. Wylecą na wyspę na początku tygodnia. :)

Miłego fukania! Marek

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak Mareczku tak po trzykroć tak. Wielki jesteś zaiste, bądź pozdrowion dobry człowieku :szczerbol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i ostatnie ELEMENTY, będziem tera fukać i fukać i jeszcze troche fukać :haha:

 

48958991148_70690b1798_h.jpg

 

48958991253_0b866f7331_h.jpg

 

48959730522_473cd292ba_k.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ta dolna nadbudówka to chyba z Jamata jest - grubość ścianek 410 mm po przeliczeniu. 😉 Może spróbuj trochę pocienić plastik w okolicach okien od wewnątrz - przynajmniej na skosach?

Pozdrowki, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastała czarność, karwia na dwa razy musiałem to malować, tyle jest tego dziadostFa :lol:

 

48974750118_746c600f52_c.jpg

 

48975477932_f06be66d49_c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te blachy to jakimś primerem do metalu jechałeś czy też Alcladem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te koreczki to ze spożycia w trakcie prac stoczniowych czy już po, by ukoić nerwy po zmaganiach z blacharką ?   :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby nie było, że nic nie robię, jedna z blaszek we Fazie II, jeszcze tylko dwie blaszki i przejdę do Fazy III....

 

49312366601_5cb9ac2620_c.jpg

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

TYLKO TYLE ? :twisted:

Ot, takie coś na odczepnego, bo się ludzie czepiają :haha:

W takim tempie to my  Europy Towarzyszu nie dogonimy. Przemilczę już fakt sypania "japońskiego piachu" w tryby :cry:

Edited by abtb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Chłopie Ty wiesz ile tego jest? Samo wyjęcie tego co już jest doprowadzone do tego poziomu do fotki zajeloby mi tyle czasu co fukniecie następnej blaszki :haha:

A japoński piach idzie w tryby dopiero po wykorzystaniu mocy przerobowych przy Żabie na dany dzień, także ten ....

Edited by Szydercza Gała
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Szydercza Gała napisał:

Chłopie Ty wiesz ile tego jest? Samo wyjęcie tego co już jest doprowadzone do tego poziomu do fotki

To się pisze

14 godzin temu, Szydercza Gała napisał:

49312366601_5cb9ac2620_c.jpg

x 25 szt

I już jesteś pan wytłumaczony z zastoju

Godzinę temu, Szydercza Gała napisał:

A japoński piach idzie w tryby dopiero po wykorzystaniu mocy przerobowych przy Żabie na dany dzień, także ten ....

No wiesz, ja to Tomasz jestem, więc z założenia, JAK ZOBACZĘ, TO UWIERZĘ :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.