Jump to content
Solo

P-mask - maski na zamówienie

Recommended Posts

Kilkakrotnie zetknąłem się z informacją, że ta firma wykonuje maski na zamówienie.

Czy ktoś zamawiał coś u nich i może napisać jak te maski wyszły?

Jak wygląda jakość? Czy przyjmują projekty od zamawiającego czy robią tylko ze swoich?

Z czego wycinają?

Będę bardzo wdzięczny za informacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jak najlepsze odczucia ze współpracy z Pmaskiem, zawsze wysyłam swój projekt i nigdy nie było problemów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mają jakieś ograniczenia, typu najmniejszy rozmiar obiektu do wycięcia (tzn. naturalnie że tak, ale jak mały to rozmiar)?

Tną na folii czy czymś innym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tną na folii, nie wiem czy mają jakieś ograniczenia, po prostu napisz do nich lub zadzwoń

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnie zamówienie miałem zrealizowane w trzy dni (w tym transport pocztą) czyli od ręki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zamówiłem maski do Raidena w skali 1:144. Co prawda jeszcze ich nie użyłem, ale uważam że jakość jest bardzo dobra. Dokładnie taka sama jak w standardowych produktach tej firmy. Mój projekt został lekko zmodyfikowany bo poszczególne maski narysowałem bardzo blisko siebie. Być może zostały rozsunięte aby ułatwić ich wycinanie, albo po to by łatwiej bylo ich użyć.Realizacja z przesyłką trwała około jednego tygodnia. Pewne jest, że będę jeszcze korzystał z usług firmy Pmask.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i niestety już nie ma.

Napisałem do nich dwa maile, bez odpowiedzi.

Zadzwoniłem przed chwilą - poinformowano mnie, że kiedyś wycinali, ale teraz już nie wycinają masek na zamówienie.

 

W takim razie - czy ktoś zna jakąś w miarę solidną firmę, która takie maski wycina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to zła wiadomość, kilka razy uratowali mi zadek i byłem bardzo zadowolony z poziomu usług :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdaje, ale nie bardzo radzi sobie z wycinaniem np. niewielkich cyfr, liter, dlatego takie rzeczy chciałbym na próbę zlecić firmie z lepszym ploterem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć , a jakiej wielkości masz te detale , próbowałeś na laserze ? podeślij jak możesz projekt to spróbuje wyciąć na arkuszach masek tamki

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 mm to nie takie małe dla lasera , dla tnącego to faktycznie już sprawia problemy , podeślij , spróbuje wypalić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zerknij na pocztę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem, dzięki.

Nie wygląda to źle, choć szczerze mówiąc zdjęcia są dość słabe i trudno dokładnie określić jak wyglądają krawędzie masek.

Jeśli utrzymałeś rozmiary o które prosiłem to wygląda to dość obiecująco.

Dla przykładu pokażę jak te same maski wyglądają u mnie, wycięte w folii Oracal, naturalnie rozmiary trochę większe (napis 10 mm, numer 12 mm wysokości).

 

Y6nRNE7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tymi cyframi to będzie najgorsza robota , dobrać tak szerokość aby wyszło 0, 15 mm i czy wyczyści sie po wypaleniu bo to praktycznie kreska przy kresce cięcia , ale popróbuje z samej ciekawości

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te cyferki z obwódkami to oczywiście dość skrajny przypadek, ale jeśli to Ci wyjdzie dobrze, to wszystko Ci wyjdzie dobrze.

Spróbuj zrobić trochę lepsze zdjęcia, to by dużo nam powiedziało czego się spodziewać po takim wycięciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A powiedz mi czym przenosisz maskę na model bo na pewno nie każde osobno , masz jakąś folię czy papier transportowy z słabym klejem , bo tej co używałem w reklamie to ma zdecydowanie za mocny klej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.