Jump to content
jureczek

Nowy Rok -nowe postanowienia SU -22 M4 Kitty Hawk 1:48

Recommended Posts

No to kaszana na całej linii , na dodatek ,gdy lekko przemyłem ciepłą woda z mydłem

Tej farbie to chyba nie dałeś za długo poschnąć Co nagle, to po diable, chociaż w miejscach, gdzie farba nie odłazi płatami, efekt po myciu mi się bardziej podoba niż przed. Chyba kiedyś wykorzystam ten patent przy robieniu jakiegoś wraku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na eksport sprzedawali jakby to powiedzieć słabsze ,mniej doposażone

 

Patrykwel idę potrenować w/g Twoich wskazówek .Cieniowanie robiłem dodając białej do bazy Podoba mi się wersja z rozcieńczalnikiem i cieniowaniem po malowaniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jureczku, jaki ty właściwie robisz samolot ? Bo w tytule jest Su-22 M4 a pudełko

 

bTbJxefh.jpg

Su-17M4 ( na terenie ZSRR) i Su-22M4 (poza ZSRR) Taki Jeden - to dokładnie ten sam samolot

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż spartoliłem

Zaczynam walkę od nowa

 

6ie1T29.jpg

 

WKWHwKF.jpg

 

BengCMZ.jpg

 

ckGUYnh.jpg

 

Q3PEqDR.jpg

 

Próbowałem zetrzeć farfocle rożnymi gradacjami papieru na mokro od 1000 wzwyż . Zostawały ostre krawędzie warstw farby ,chyba za grubo jej nalałem . Namoczyłem na noc DOT - 4 -płyn hamulcowy Rano zmyłem i przeszlifowałem .Zdecydowanie lepszy efekt .

Robie drugie podejście .Ciekaw jestem efektu , jednak boje się jak zachowuje sie oszklenie po tych moich kombinacjach . Podwoziowe wnęki słabo zamaskowałem i się upaprało

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poodklejam maski i sprawdzę

 

RNIoiPv.jpg

 

5e3lUeM.jpg

 

Jest OK i przejrzystość również

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałem zetrzeć farfocle rożnymi gradacjami papieru na mokro od 1000 wzwyż . Zostawały ostre krawędzie warstw farby ,chyba za grubo jej nalałem . Namoczyłem na noc DOT - 4 -płyn hamulcowy Rano zmyłem i przeszlifowałem .Zdecydowanie lepszy efekt .

Niejednokrotnie sprawdzoną i często tu przez kolegów polecaną metodą jest nasączenie przeznaczonych a następnie zmycie przeznaczonych do oczyszczenia z farb powierzchni zmywaczem do akryli Wamodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baas ArK , wiem dziękuje za wskazówki . Mieszkam w Niemczech i tu nie ma takiego specyfiku ,a stare zapasy się już skończyły

Bazuje na tym co posiadam .Koszty przesyłki z Polski są b.duże ok .20 euro .Kleje dla siebie bo bardzo to lubię i również w stylu PZPR

Wrzuciłem bazę

 

xHXlf9Z.jpg

 

5ZwBLDH.jpg

 

kEYh6GC.jpg

 

A na tym zdjęciu widać jak gruba warstwa malowałem . Nie dopatrzyłem i został uskok farb .Trudno , tak zostawiam ,nie będę juz tego szlifował

 

8xHs9pV.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na tym zdjęciu widać jak gruba warstwa malowałem . Nie dopatrzyłem i został uskok farb .Trudno , tak zostawiam ,nie będę już tego szlifował

 

A mnie się wydawało , ze baza jest po to by takie babole wychwycić i poprawić. Poza tym jak całej farby nie usunąłeś to się tego należy spodziewać.

 

Twoje małpy twój cyrk jak to mówią , ale straszy tez nierówność przy klapach lewego skrzydła , a na wcześniejszych zdjęciach straszyły nierówno sklejone połówki ( góra i dół ) bodaj prawego skrzydła na styku z kadłubem. Nie rozumiem masz problem z klejeniem i rzucasz się na tak drogi model i marudzisz , ze nie masz kasy.

Jak dla mnie to tak jak lepiłeś jak lepisz , tyle,że większe ulepki powstają. Generalnie albo nie masz dobrych okularów , albo straszliwie niestaranny jesteś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urodziłem sie w Lodzi , a przez 50 lat mieszkałem w Ksawerowie a Ty Łodzianinie tak surowo mnie oceniłeś .Taki z Ciebie ziomal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jureczku, ten uskok po prostu przeszlifuj papierem ściernym, to przecież chwilę potrwa, a nie będzie straszyć po pomalowaniu.

Warto trochę popracować nad tym, to będzie potem procentować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK już poprawiłem

Ziomal tak po mnie pojechał , ze się bardzo zawstydziłem

Cieszy mnie to ze obserwujecie moje dokonania ,a to cholernie wymusza poprawna prace

Share this post


Link to post
Share on other sites

jureczek - teraz tylko pamiętaj o tym, że przejścia plam mają być płynne, a nie płynno- ostre. Użyj jakiegoś Patafixa i "samo" się zrobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malując pamiętaj też, żeby malować tak, aby strumień farby padał na plastik pod kątem 90 stopni, żebyś nie pryskał farbą pod rolkę patafixu, bo wtedy przejścia będą ostre, albo co grosza - podwójne, nierówne.

Ważne jest żeby malować całą plamę pod tym samym kątem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Latwo powiedziec " maluj kazda plame pod tym samym katem "

 

Przeszkadza wszystko i trudno utrzymac kat

 

52IitQX.jpg

 

icJCCw4.jpg

 

hpoR1yk.jpg

 

CDqvOmC.jpg

 

xfVYab0.jpg

 

QLfbIpf.jpg

 

hMeTc3h.jpg

 

2Xver6G.jpg

 

cMcjHHp.jpg

 

ylZG1Cg.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.