Jump to content
Palus

BMW M5 E34 1:24

Recommended Posts

Witam po dlugiej przerwie

Czas zeby zalozysz jakiegos wipa. A wiec bedzie to M5 e34 po lifcie. Model e34 od fujimi jest powiedzmy sobie dosc kiepski wiec zamowilem transkita od USCP. W sumie to jeszcze nic poza rozpakowaniem nie zrobilem, ale temat juz zakladam, zeby sie zmotywowac do dzialania

 

20180405_172745.jpg

 

Trzeba to jakos posklejac

20180405_173518.jpg

 

Tutaj sie troszke niedolalo, ale jakos sie naprawi,

20180405_173628.jpg

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buda prawie gotowa do malowania. Było sporo dziurek I kilka niedolanych detali.

 

20180406_171641.jpg

20180406_171652.jpg

20180407_113502.jpg

 

I jakaś przymiarka kolek

20180407_120910.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem E34, ogólnie uwielbiam takie youngtimery.

 

Buda pomalowana, wyszło jak na mnie całkiem dobrze

Lakier Zero Paints

Kolor Technoviolet BMW

 

20180409_173652.jpg

 

Edit:

Nie mogłem się powstrzymać i psiknalem od razu bezbarwny. Chyba mój najlepszy lakier jak narazie, powinno być lustro bez polerki, ale zobaczymy jak wyschnie

20180409_210137.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobny tyle że wersje Alpina. Chyba bo leży gdzieś tam zapomniany :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem dlaczego klar zaraz po położeniu był jak lustro, natomiast po kilku dniach "rozmyl" się, no i nie obeszło się bez polerki .

W środku jeszczenic nie ruszylem, bo czekam na fotele i farby. No a buda na ta chwilę wygląda tak:

 

Ps. Felgi nie są ostateczne...tzn. Mogą byc, ale jeszcze sam nie wiem co wybiorę

 

20180417_205658.jpg

20180417_205602.jpg

20180417_204918.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No normalnie, odparował rozpuszczalnik, dlatego też model najlepiej polerować po miesiącu, bo wypolerujesz a potem jeszcze doschnie i znów lipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model świetny, a co do tego klaru to nie zgodzę się z wypowiedzią wyżej. Takie efekty pojawiają się przy "lakierowaniu" bezbarwnymi 1k gdzie często więcej jest rozpuszczalnika niż samego lakieru, dlatego dopiero z czasem wychodzi pomarańcza i przez to efekt finalny jest żadny. Używam tego samego klaru co Ty i powiem Ci, że nigdy po wyschnięciu nie było gorzej a lepiej i zawsze na lustro. Wylej go porządnie z bliska i przede wszystkim mieszaj go w dokładnej proporcji. Jak malujesz mniejszą dyszą to możesz dać trochę więcej rozcieńczalnika, przy proporcji mieszania na 5ml i tak jest go tam "garstka". 2 opcja twojej pomarańczy po zaschnięciu to być może to, że zbyt szybko suszysz model przez np podgrzewanie lakieru bądź wystawianie na słońce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo charakterystyczny kolor wybrałeś, dość rzadki, czyżbyś miał w planach nr rejestracyjny OOM 500?

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie wygląda. Czekam na efekt końcowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.