Jump to content

Recommended Posts

Mam obydwa rozgrzebane. Sprawa ma się tak:

A) Kinetic jest podobno przeskalowany (za duży) jak na 1/35 (faktycznie główne elementy są nieco większe niż u Pandy), Panda podobno jest bliższa skali 1/35.

+ jeśli ma to dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie to plus dla Pandy

B) Kinetic ma skrętne przednie koła, Panda nie.

+ dla Kinetic'a

C) Jeden i drugi zestaw ma sporo dedykowanych blach do wnętrza, jednak wyposażenie pudełka jest dużo lepsze w Kineticu; dostajemy sporo elektroniki i wyposażenia, które Panda Pominęła. Przez okna i tak niewiele widać - jeśli zamkniesz drzwi to Kinetic nie wymaga aż tak bardzo waloryzowania wnętrza.

+ dla Kinetic,a

D) Koła w jednym jak i w drugim do wymiany

- dla obu

E) Błędy w instrukcji w obu przypadkach

- dla obu

F) Składalność - w mojej opinii Kinetic jest odrobinę lepiej spasowany i rozwiązany.

 

W mojej opinii Kinetic jest po prostu bardziej przyjazny. Panda lepiej trzyma wymiar, ale w mojej opinii w przypadku tego pojazdu (obwieszonego antenami itp.) nie jest to decydujące. Osobiście poleciłbym Kinetic'a ale głosy mogą być różne.

Link to post
Share on other sites

Ewentualnie poszukaj w sieci recenzji poniższego modelu. O ile są, bo to nowość, nie mam pojęcia czy jest już na rynku. Czytałem plotki, że Panda - oprócz dodania nowych elementów charakterystycznych dla wersji A1 - ma poprawić to i owo, bo krytyka poprzednich dwóch M-ATV była spora. Polacy używali wersji M1240, nie M1240A1, ale tutaj elementy A1 miały być jako dodatkowe. Choć i to warto sprawdzić.

 

1108040-20627-79-pristine.jpg

Link to post
Share on other sites

Tu zawartość pudła M-ATV w wersji 1240A1 ze zdjęcia zamieszczonego przez Kubisza

https://www.1999.co.jp/eng/m/image/10510957

oraz zawartość pudła starszej (pierwszej) wersji po reedycji

https://www.1999.co.jp/eng/m/image/10510965

i jeszcze warsztat z budowy (baza Panda) wersji używanej przez Polaków

http://www.humvee-models.com/viewtopic.php?f=7&t=732

Link to post
Share on other sites

Przy nowym modelu masz już dodane dodatkowe lusterka wsteczne, montowane do maski. Wcześniej nie było tego elementu - więc jest spory plus (bo zwierciadła są obłe - jak wycinek kuli - sporo grzebania przy nich.

Link to post
Share on other sites

Nie miałem wcześniej pojęcia o tym nowym zestawie. Jeśli rzeczywiście poprawili stary, widać, że dodali parę blaszek fototrawionych i lusterka na pałąkach, to na Polaka brał bym tego. Odpada ci rzeźbienie lusterek.

Link to post
Share on other sites

Przewagą tego nowego są dodatkowe lusterka na pałąkach. A kinetica nie żałuj, będziesz zadowolony. Masz elektronikę, skrętne koła. I większą łatwość montażu. Podaj adres na PW to Ci podeślę poprawki do instrukcji. Mam pewien pomysł, ale to na PW.

Link to post
Share on other sites

Miałem watpliwą przyjemność klejenia Kinetica z bigedem Eduarda.

Faki, kanty, i twaty( Bazylyms pewnie wie o czym mówię :-)) leciały na okrągło...więc nie polecam. Z drugiej strony Cougar Pandy też dupy nie urwał, więc cokolwiek wybierzesz to nerwica murowana...

P.S. Ten nowy model Pandy nadal nie ma lusterek na wieży...

 

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Tak, wiem. Czasem sam używam, he, he.

Ja tak tylko piszę, bo ja kiedyś wymęczyłem Whippet z Emhar a teraz są takie ładne zestawy na rynku że nic tylko wycinać i sklejać...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.