Jump to content
Grzegorz Grabowski

M1151 HMMWV z LRAS3, ACADEMY 1/35

Recommended Posts

Niech już zostaną piaskowe te felgi, bardziej odpowiadają mojemu wzorcowi. Poza tym jak już się buda pomaluje , to też będzie całość inaczej/lepiej wyglądać. 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomożecie mi podjąć decyzję? Mam okazję kupić sobie model. W kręgu moich zainteresowań są dwa pojazdy, ale model mogę wybrać tylko jeden (na razie), ze względu na wydatki związane z powrotem do kraju. Problem w tym, że nie mogę się zdecydować, który ma być pierwszy, po ukończeniu humvee. Dlatego postanowiłem przeprowadzić w tym wątku, małą ankietę, pod tytułem : Który pojazd, podkreślam pojazd, jest według Was ciekawszy? Oto bohaterowie tej ankiety. Z góry dzięki za pomoc.

 

Truck_April_opener.jpg

depositphotos_72614355-stock-photo-oshkosh-m-atv-all-terrain.jpg

 

Oczywiście Maxxpro w wersji z wieżyczką o/GPK. 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

MaxxPro (co prawda nieco inny wariant niż na zdjeciu) masz do wyboru z Bronco, Kinetica i Pandy. M-ATV tylko z Pandy. Gdyby kierować się jakością, polecam MaxxPro z Bronco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Kuba, a zatem jeden głos na Maxxpro, ale jeśli już to u mnie będzie wersja Dash, bo ten "zwykły", zwyczajnie mi się nie podoba, ja chce tego od Pandy, o ile to właśnie ten model zbierze więcej głosów

 

 

ph35032_4e0ff035-083b-4b60-9fd6-9100bb4c74b4_large.jpg

Tylko nie rozważajmy w tym momencie jakości modeli. Chodzi mi o to który według Was, prawdziwy pojazd wygląda ciekawiej. 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba było napisać, czym się chcesz kierować przy wyborze;-) Zdanie podtrzymuję, bo jak dla mnie Dash najbrzydszy z wszystkich propozycji w ramach tych dwóch pojazdów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie się właśnie podoba dash, ze względu na bardziej kompaktową sylwetkę, większe koła. Ten "zwykły", jak dla mnie to taka wielka buda na zbyt małych kołach. Dash, jak się go obwiesi tymi wszystkimi antenami, duperelami i jeszcze jak się doda siatki anty rpg, to wygląda super

Navistar Defense MaxxPro MRAP vehicle with Rocket Propelled Grenade (RPG) nets at work supporting the White Platoon, Apache Troops in Afghanistan.jpeg

 

Tylko, że M-ATV, też mnie kusi, choćby ze względu na to, że można z niego zrobić Polaka. Zupełnie jak w tym wierszyk A. Fredry o osiołku. I to kusi i to nęci. 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wcale nie zamierzam Cię przekonywać, że jest inaczej;-) Krótka piłka - nie wiem jak jest z jakością nowszych modeli Pandy, ale ich M-ATV jest słaby, więc raczej nie jest wart rozważania. Czyli chyba rozstrzygnąłem Twój konkurs:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno ten nowy M-ATV Pandy, to poprawiona wersja ich pierwszego zestawu.

 

1108040-20627-79-360.jpg

 

Jak się nie będę mógł zdecydować, kupię T-90 Menga hehe :). 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest poprawiona. Dodali kilka elementów właściwych dla A1. Cała reszta została bez zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli kłamią skubani, że go poprawili? Bo gdzieś tam wyczytałem, że to "improved version". Skoro tak, to jest tak jak napisałeś Kuba, konkurs rozstrzygnięty, będzie Maxxpro. Może przekonam się do tego zwykłego? Dzięki Kuba. Mój kolejny update relacji z budowy M1151, tu i na humvve forum już z Polski. 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalnie pochodzę z okolic Gorzowa Wlkp, choć moja mieścina (Dębno Lubuskie) należy do woj. Zachodniopomorskiego i podlega pod Szczecin, to jednak do Gorzowa mam bliżej. Jako że to tu w Anglii poznałem swoją małżonkę, która jest ze Starogardu Gdańskiego, to właśnie w Starogardzie zamierzam osiąść. 

 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osiadaj, osiadaj!

Obejrzałem trochę zdjęć Dasha DXM i zmieniłem zdanie. Faktycznie też ma fajną sylwetkę. Ale koniecznie DXM, nie zwykły Dash.

Przeczytałem też kilka recenzji modelu, nie powinno być źle. Tylko stały feler Pandy - kompletny brak elektroniki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawy pomysł - bież tego MaxxPro DASH DXM... Masz jakieś fajne zdjęcia tego ustrojstwa w realu..?

Ps. Jeśli chodzi o Dash'a to Panda ma w zapowiedziach jeszcze wersję z systemem CROWS:

 

Panda PH-35044.PNG

Edited by mandrivecs

Share this post


Link to post
Share on other sites

No przecież wrzucił Grzesiek super zdjęcie wyżej. A i w sieci znaleźć nietrudno. Odróżnić zwykłego Dasha od DXM też łatwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, kubisz napisał:

No przecież wrzucił Grzesiek super zdjęcie wyżej. A i w sieci znaleźć nietrudno. Odróżnić zwykłego Dasha od DXM też łatwo.

No to jak łatwo odróżnić, to poproszę o wskazówki po czym rozpoznać MAXXPRO, MAXXPRO Dash i MAXXPRO Dash DXM..! Ślepy jestem, ale dla mnie to jak szarańcza w przedszkolu u córki, poza nią reszty nie rozróżniam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) M1224 MaxxPro - pojedyncze koła, kratka klimatyzatora w formie dwóch osobnych wieloboków, przedni grill z pionowymi prętami:

MaxxPro_international_Navistar_MRAP_Mine

 

2) M1224A1 MaxxPro MEAP - to co wyżej z dodanymi "ekranami" dopancerzenia na bokach:

MaxxProMEAPross%20(14).JPG

 

3) M1234 MaxxPro Plus - podwójne, mniejsze koła na tylnej osi, kratka klimatyzatora w postaci pojedynczego prostokąta (na zdjęciu poniżej zasłonięta przez dodany w tym konkretnym pojeździe pancerz Frag Kit 6), przedni grill z poziomymi prętami:

MaxxProPlusUSA%20(2).jpg

 

4) M1235 MaxxPro Dash - kratka klimatyzatora w postaci pojedynczego prostokąta, znów pojedyncze koła, nieco mniejszy niż powyższe (choć tego nie widać na osobnych zdjęciach), zawieszenie standardowe, przedni grill z poziomymi prętami:

MaxxProDashNavistar%20(1).jpg

 

5) M1235A1 MaxxPro Dash DXM - M1235 z zawieszeniem ISS (TAK-4), najłatwiej odróżnić w widoku z tyłu lub z przodu, widoczne duże sprężyny resorów, zazwyczaj nieco wyżej zawieszony niż zwykły M1235:

MaxxProDashDXMnavistar%20(2).jpg

Edited by kubisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie M-ATV, Maxx Pro i Maxx Pro Dash możesz zrobić w polskim malowaniu z Afganistanu, pierwszego również z kraju. Co do samego M-ATV to możliwe jednak Kuba, że coś poprawili. Wydaje mi się, że na pewno chociażby koła są większe i nie wyglądają już tak karykaturalnie, pytanie co z resztą.

Pochodzę z lubuskiego, więc Gorzów jest mi dość blisko, także jakoś miło wiedzieć, że Kolega z tych rejonów:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.