Jump to content
Grzegorz Grabowski

M1151 HMMWV z LRAS3, ACADEMY 1/35

Recommended Posts

38 minut temu, Zderzak napisał:

Wszystkie M-ATV, Maxx Pro i Maxx Pro Dash możesz zrobić w polskim malowaniu z Afganistanu, pierwszego również z kraju.

"Problem" jest tu taki, że te w służbie US są po prostu ciekawsze (więcej możliwości z "dodatkami"). A poza tym Grześkowi chodzi o Dash DXM, którego Polacy nie używali.

 

38 minut temu, Zderzak napisał:

Co do samego M-ATV to możliwe jednak Kuba, że coś poprawili. Wydaje mi się, że na pewno chociażby koła są większe i nie wyglądają już tak karykaturalnie, pytanie co z resztą.

Koła to jedne z elementów, o których wspomniałem, że są nowe, właściwe dla A1 (nie mam 100% pewności, ale raczej M1240A1 dostawały już tylko te większe koła, M1240 jeździły na dwóch rozmiarach). Cała reszta nie została poprawiona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ATV podoba mi się, ale tak jak pisze Kuba, na tą chwilę, jestem za Dxm-em. Choć wewnątrz ubogo, to jednak jego sylwetka, wywołuje u mnie ciary na plecach (w pozytywnym sensie). Koła ma do niego Def oczywiście, monitor BFT i SINCGAR, też się znajdzie, tak więc postanowione :). Będzie to

 

 

PHM00035032_10_d.jpg

Co Wy, Mąciwody, ze mną zrobiliście? Przez Was już w ogóle nie patrzę na czołgi :)

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kubisz napisał:

"Problem" jest tu taki, że te w służbie US są po prostu ciekawsze (więcej możliwości z "dodatkami"). A poza tym Grześkowi chodzi o Dash DXM, którego Polacy nie używali.

Zgodzę się z tym, amerykańskie można lepiej obładować i prezentują się ciekawiej, ale Grzesiek sam wspominał, że mógłby zrobić polskiego, więc nawiązałem.

Natomiast jeśli Dasha i Dasha DXM odróżniają sprężyny, to mam dla Was "złą" informację. Mieliśmy właśnie DXMy w Afganistanie - potwierdzone fotografiami. Natomiast dla bardziej opornych: :)

https://www.altair.com.pl/news/view?news_id=4654

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konrad, pisząc o polskim pojeździe, miałem na myśli M-ATV-a. Pewnie i tak się na niego kiedyś porwę, ale po M1151, będzie hamerykański Dash DXM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Zderzak napisał:

Natomiast jeśli Dasha i Dasha DXM odróżniają sprężyny, to mam dla Was "złą" informację. Mieliśmy właśnie DXMy w Afganistanie - potwierdzone fotografiami.

W takim razie moja pomyłka. Może było zatem odwrotnie - mieliśmy DXMy, a zwykłych Dash nie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Do mojego powrotu do ojczyzny, zostało mi jeszcze troszkę czasu, więc postanowiłem podłubać coś, nie coś przy samochodziku. Zacząłem od podorabiania pedałów gazu i hamulca. Z hamulca jestem nawet zadowolony. Z gazu, ciut mniej. Wyszedł mi chyba troszkę za nisko. Poprawiać, czy niech już sobie zostanie? 

IMG_20190310_000828.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wzorował em się na tej fotce

96c60e76acd87ba2f4a152139fa86fec.jpg

Do hamulca, użyłem blaszki z M1114, gaz robiłem na oko, ale jak tak teraz patrzę, to chyba faktycznie, są za duże. No cóż, błędy nowicjusza.

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz zdecydowanie cofnąć je też głębiej. Powinny być za linią osłony silnika. Kolokwialnie mówiąc, dalej od fotela. Zobacz jak ostatnio zrobiłem to w M1165:

47133442272_f0dce9b609_c.jpg.15f24047d7d54232877c0cc121c22e8f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedał hamulca też jest raczej zbyt duży. Kojarzę, że coś z blaszką Voyagera było nie tak i chyba nie brałem go z niej. Poszukaj na Humvee-Models walkaroundów, na pewno jest ujęcie gdzie widać dobrze szerokość wnęki. 

Edited by Zderzak

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, makinen napisał:

Grzesiek- w Bronco masz oba pedały. 

No pięknie, teraz to zauważyłem w instrukcji. Spostrzegawczy jestem jak cholera. 😕 Dzięki Piotr. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Kuba:) 

Kurcze, poza tarczą i karabinem, ten z filmu, jest identyczny z moim. No i nie ma tych długich anten z tyłu. Super. Teraz już wiem, jak dokładnie o/GPK wygląda. Chłopaki, nie gniewajcie się na mnie za ten chwilowy powrót na właściwe dla mnie tory. Sami wiecie jak jest. Kocham czołgi, a zwłaszcza T-90. Ja po prostu nie mogłem się oprzeć. 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej! Żeby nie było, że olałem sprawę, bo czołg się pojawił. Doszedłem do wniosku, że za zaangażowanie w temat i nieocenioną pomoc, również tę materialną, wypadałoby się odwdzięczyć kolegom. Odłożyłem więc czołg na bok i wziąłem się za robotę przy humvee. No, może nie jest to jakiś gigantyczny postęp, ale deska rozdzielcza pomalowana i troszkę "oklakowana". Jeśli jutro uporam się z dodatkowym mocowaniem pasa bezpieczeństwa, to możliwe, że uda mi się pomalować coś więcej. Na teraz, tyle. 

IMG_20190413_011736.jpg

I chyba zamienię to żywiczne radio, na to z Bronco. Wydaje mi się, że tam detal jest wyraźniejszy. Co koledzy na to? 

A jeszcze mi się przypomniało. Czy myślicie, że jest już za późno, by pozbyć się tego odlanego z ramą okienną, silniczka wycieraczek i zastąpienie go tym z Bronco? 

Edited by Grzegorz Grabowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silniczek zawsze możesz podmienić. Radio z Bronco jest nieźle, wiec Twoja decyzja. Rozumiem, ze deska jeszcze malarsko nie jest skończona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.