Skocz do zawartości

mig - MiGi i inne 1/72


mig

Rekomendowane odpowiedzi

Modelarstwem zajmuję się od około 1996 roku z niewielkimi przerwami. Przez ten czas trochę się tego na zbierało. Może czas to pokazać?

Dwa Migi-21 zrobione w tym roku. MF ukończony w zeszłym tygodniu

MiG-21 MF - Eduard + rurka Master Model + kalka - Montex, malowany Hatakami, Humbrolami, Pactrami, pędzlem.

DSC06551.JPG

DSC06553.JPG

MiG-21 Bis - Zvezda + rurka Master Model + kalka pochodzi  z zestawu MiG-21 BigModel  1/72. Malowany Humbrolami i Pactrami, pędzlem, zasobniki UB-16 i UB-32 z MiG-21 MF Eduard. 

MiG-21Bis..JPG

MiG-21R - R.V. Aircraft + rurka MasterModel + kalka - Model maker Decals, malowany Humbrolami, Pactrami, pędzlem.

MiG-21R.JPG

MIG-21 Bis - Zvezda + blachy Part + rurka Master Model + fotel KM-1 Pavla + klaka kombinowana. Nie pamiętam dokładnie  model zrobiony w styczniu 2015 r. To był mój pierwszy Bis ze Zvezdy. Malowany tradycyjnie pędzlem, Humbrolami i Pactrami.

MiG-21Bis.JPG

Kolejny MiG-21 Bis - Zvezda + fotel KM-1 Pavla + rurk - Master Model + kalka Ardpol. Malowany Humbrolami, Revellami, Pactrami, pędzlem. Model zrobiony w zeszłym roku.

MiG-21 bis.JPG

MiG-21 MF - R.V.Aircraft + rurka Master Model+ kalka z różnych pozostałości. Uzbrojenie: zasobniki UB-16 - Zvezda, bomby OFAB-100 - żywica Eduard, zbiornik paliwa - ZTS. Malowany Humbrolami, Revellami, Pactrami, pędzlem

MiG-21MF.JPG

MiG-21F-13 - Revell + rurka Master Model+ kalka Maker model decals. Malowany standardowo.

MiG-21F-13.JPG

MiG-21 PFM - R.V.Aircraft + kalka ze składu kalek.

MiG-21PFM.JPG

MiG-21 MF - Eduard + rurka Master Model + kalka Montex.

MiG-21MF..JPG

MiG-21 MF LanceR - C - R.V.Aircraft + rurka master Model + żywiczne R-60 - Eduard + R-3 i zbiornik z magazynu uzbrojenia.

DSC06651.JPG

Edytowane przez mig
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...