Skocz do zawartości
panDespota

Messerschmitt Me 410, Italeri 1/72

Rekomendowane odpowiedzi

Udało się dociągnąć temat do końca. Stara Italerka. Dorzucone lufy MG131, kołpaki ze śmigłami z żywicy i blaszka Parta. Przenitowany, dodane kilka linii paneli, rurka pitota, przewody hamulcowe, przerobiona komora bombowa na komorę z dodatkowymi działkami, dorobione oszklenie nosa którego nie miałem i światła pozycyjne na skrzydłach.
Model w malowaniu maszyny z 4./ZG26 na której latał Rudi Dassow. Przed śmiercią w sierpniu '44 udało mu się sprowadzić na ziemię dziewięć alianckich czterosilnikowych bombowców. Z tego co udało mi się znaleźć w sumie uzyskał 22 zwycięstwa.

1SvTUasG_o.jpg

uQUCyI98_o.jpg

Serdeczne podziękowanie dla Xmena z forum za kalkomanie żółtych ciżemek z gondoli silników.
Łorsztat

Rr3RciYX_o.jpg

ymPIYd5w_o.jpg

TQD6pA59_o.jpg

6uFBaC9V_o.jpg

SIuRZWPt_o.jpg

p3hDG0AM_o.jpg

JHHo6ET0_o.jpg

x7QFJadf_o.jpg

5hFQEJDl_o.jpg

nIu8Pujo_o.jpg

7t5KXa37_o.jpg

erZTLI46_o.jpg

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięknie wygląda, "plus" za szybkę która naprawdę jest dobrze pomalowana (może błahostka ale zawsze zwracam na to uwagę a w skali 72 to juz wogole). Ładne malowanie, plamy świetne, ładne rozjaśnienie tej jawniejszej szarej farby, i dobry weathering, no cóż pozostaje niedosyt tylko ze wszystko zamknięte ;)
PS.Me 410 zawsze wydawał mi się z innej epoki, obłe kształty i "wogole". 

Edytowane przez Bobek
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie wyszedł :super: Polecam się na przyszłość:mrgreen:

Edytowane przez Xmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny samolot, fajny model ! otworzyłeś nieco chłodnice.  to fajne. Generalnie bardzo elegancki model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warsztat obserwowałem, wyszedł ekstra, zwłaszcza biorąc pod uwagę dość lichy model Italeri - wygląda jak Finemolds.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć, ze warto wymienić te łopaty śmigieł. Sam posiadam ten zestawik więc będe na przyszłość wiedział. Wrażenie robi na mnie górna powierzchnia skrzydeł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa :)

17 godzin temu, Bobek napisał:

Pięknie wygląda, "plus" za szybkę która naprawdę jest dobrze pomalowana (może błahostka ale zawsze zwracam na to uwagę a w skali 72 to juz wogole). Ładne malowanie, plamy świetne, ładne rozjaśnienie tej jawniejszej szarej farby, i dobry weathering, no cóż pozostaje niedosyt tylko ze wszystko zamknięte ;)
PS.Me 410 zawsze wydawał mi się z innej epoki, obłe kształty i "wogole".  

Osobiście nie jestem za bardzo zadowolony z kontrastu między RLM 74 i 75. Przy następnym modelu z takim kolorem spróbuję trochę RLM 75 białym rozjaśnić. Co do otwarcia kabiny myślałem nad tym ale oszklenie jest tak grube, że ostatecznie zrezygnowałem.

14 godzin temu, spiton napisał:

Fajny samolot, fajny model ! otworzyłeś nieco chłodnice.  to fajne. Generalnie bardzo elegancki model.

Nie otwierałem, takie już były 😉

6 godzin temu, GreGG24 napisał:

Warsztat obserwowałem, wyszedł ekstra, zwłaszcza biorąc pod uwagę dość lichy model Italeri - wygląda jak Finemolds.

No nie ukrywam, że najbardziej się naużerałem z tym modelem spośród wykonanych dotychczas, ale ostatecznie jestem z efektu końcowego bardzo zadowolony.

3 godziny temu, Abominus napisał:

Dobrze wiedzieć, ze warto wymienić te łopaty śmigieł. Sam posiadam ten zestawik więc będe na przyszłość wiedział. Wrażenie robi na mnie górna powierzchnia skrzydeł.

Łopaty obowiązkowo do wymiany, zestawowe kołpaki też topornie wyglądają jak się je założy na gondole silników.

7JDE3Qdv_o.jpg&key=1bd3f4dab7d4d93602afd

kvI0anHi_o.jpg&key=46a596f6d40de1b27ee6b

Co do malowania to tak jak już wcześniej wspomniałem w następnym modelu w takim kolorze chciałbym rozjaśnić RLM 75 dla uzyskania trochę większego kontrastu miedzy kolorami.

Edytowane przez panDespota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny model, jest co oglądać:-) . Bardzo mi sie podoba.

PZDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że to 1/48 i dopiero ostatnie zdjęcie - z buteleczką kleju - skłoniło mnie do sprawdzenia w nagłówku postu jaka to skala. Piękny model, doskonałe wykonanie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.