Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Nie znam się na modelarstwie, ale mój mężuś to kocha. Za chwilę 29 marca będzie miał 45 urodziny. Chciałabym urządzić mu kąt do modelarstwa. Nie mam pojęcia co mam kupić, poza stołem. Zawsze o tym marzył, ale najpierw rak, a potem wychowywanie dzieci. Nie miał na to czasu, ani kasy. Trochę kasy ogarnęłam, czas będzie musiał sam ogarnąć, ale co mam kupić nie ogarniam. To ma być niespodzianka. Pomocy. Interesuje się II wojną światową. 

Edytowane przez Alicja

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć Alicjo. Fajnie by było jak byś podała jaki byłby to budżet. Inaczej jest, kiedy masz do wydania 200zł na sprzęt, model i farby i zupełnie inaczej, kiedy tylko na sprzęt są 2000zł. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

I wyjdźmy od tego, jakie modelarstwo męża interesuje: papierowe czy plastikowe.... Bo póki co nie jest to sprecyzowane :hmmm:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Otwartych pytań jest kilka. Skoro jest już modelarzem, fajnie by też było zorientować się, jaki sprzęt posiada. Ewentualnie czego mu brakuje. I czym się interesuje - samoloty i czołgi wymagają innego podejścia. Statki też. 

Powiem szczerze, że w takiej sytuacji zastanawiałbym się nad meblami, o których wspominałaś, i jakimś voucherem. Zakupy modelarskie dla kogoś, kto już ma jakieś doświadczenie, prze kogoś kto takie nie posiada, może się skończyć niepowodzeniem. 

W ten sposób może do nas na drugi dzień po urodzinach dołączyć i doradzimy konkretniej. 

Edytowane przez mbrnnr

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Budżet - 500 zł, bez mebli

Modelarstwo - papierowe