Jump to content

Northrop F-5E Tiger II (4865 1°/14° GAV "Pampa 53 anos") 1/72 Hobby Boss


crustian
 Share

Recommended Posts

Aby uczcić 53 rocznicę 1°/14° GAV, F-5E 4865 otrzymał pamiątkowe malowanie, które stało się pierwszym tego rodzaju w FAB. Stworzone przez ówczesnego kapitana lotnictwa Sergio Barrosa de Oliveira, malowanie przedstawiało tygrysa syberyjskiego na kadłubie, trzymającego zbiornik paliwa CL, na którym znajduje się napis "53 lata". Samolot został odmalowany między 18 a 19 marca 2000 r. i zaprezentowany 24 marca podczas obchodów rocznicy Eskadry Pampa. W marcu 2002 r. malowanie zostało zaktualizowane. CL Tank otrzymał napis "55 lat", nawiązujący do 55. rocznicy powstania jednostki. 4865 zachował to malowanie do 23.04.2002 r., gdy został dostarczona do PAMA-SP w celu ogólnego przeglądu.

F-5E 01.jpg

F-5E 02.jpg

F-5E 03.jpg

F-5E 04.JPG

Link to comment
Share on other sites

Dobry początek nie jest zły...chociaż jestem w trakcie montowania się w nowym miejscu zamieszkania i przede mną mnóstwo roboty związanej z tym to o :

F-5E Tiger00.JPG

F-5E Tiger01.JPG

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Witam.Będę śledził zmagania z materią.Kalki to skąd dotarły?Ten wewnętrzny pylon z prawego skrzydła  trochę nie trzyma symetrii,ale to może wina  zdjęcia.No i koniecznie te Python3 na posiedzeniach.Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, net_sailor napisał:

Mam nadzieję, że nie użyjesz tego podkadłubowego zbiornika paliwa? On jest dobre 1,5x za chudy! Wygląda to karykaturalnie.

Dzięki za info, nie miałem bladego pojęcia obaczę podług kali jeszcze, jeśli się potwierdzi będę musiał poszukać innego, ale zapewne już to sprawdzałeś to i pewnie znasz jakąś "żywicę"

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, Crimson King napisał:

Witam.Będę śledził zmagania z materią.Kalki to skąd dotarły?Ten wewnętrzny pylon z prawego skrzydła  trochę nie trzyma symetrii,ale to może wina  zdjęcia.No i koniecznie te Python3 na posiedzeniach.Powodzenia

Kalki dotarły od Azteca prosto z Estados Unidos Mexicanos bodaj w 2004 czy coś... wew. pylon faktycznie krzywy więc należy poprawić

Edited by crustian
błąd, literówka
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, crustian napisał:

Dzięki za info, nie miałem bladego pojęcia obaczę podług kali jeszcze, jeśli się potwierdzi będę musiał poszukać innego, ale zapewne już to sprawdzałeś to i pewnie znasz jakąś "żywicę"

Sęk w tym, że nie znalazłem żywicy. Poratowali mnie dobrzy ludzie od których wyłudziłem zbiornik z modelu Hellera.

20190214_194142.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

postanowiłem zmienić rurkę pitota, ta od modelu była tragedią, natomiast ta od mastera rewelacyjna acz mogli ją zrobić w jednej części a nie dwóch mikroskopijnych

F-5E Tiger22.JPG

F-5E Tiger24.JPG

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.02.2019 o 19:46, net_sailor napisał:

Sęk w tym, że nie znalazłem żywicy. Poratowali mnie dobrzy ludzie od których wyłudziłem zbiornik z modelu Hellera.

20190214_194142.jpg

no dobra szukam zbiornika ...coś ktoś? bo nawet kalka 53anos nie pasuje do tego co dał HB...

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Moses napisał:

Przypomnij mi sie wieczorem na FB 

nie mam czasa, zarobiony jestem ? a poważniej....znalazłem takie rozwiązanie, że hej aż mi sie mordka sama uśmiecha...dejta no mie ino kilka dni pany a zoboczyta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.