Skocz do zawartości

Meng Model VS009 British Army HUSKY TSV (Tactical Support Vehicle) - MENG


Lethias

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym modelarzem i zakładam oficjalnie swój pierwszy warsztat także bardzo proszę o wyrozumiałość i pomocne rady aby coś wyszło z moich nikczemnych zamiarów. Mam niestety mało czasu na dłubanie przy modelach ale postaram się w miarę regularnie publikować nowe wpisy ze zdjęciami.

Bohaterem warsztatu będzie Husky TSV,  brytyjski opancerzony transporter. 

26765_rd.jpg.7ce7bf2ef7c6649decc3db439aab1d55.jpg

Docelowo chciałbym go zrobić w oryginalnym malowaniu, lekko przybrudzony kurzem i małym błotkiem, podczas akcji w Afganistanie. Będę wzorował się na zdjęciu poniżej.Jest mnóstwo dokumentacji zdjęciowej i video i na podstawie tych materiałów postaram się może dorobić jakieś brakujące elementy, Myślę, że spróbuję na jakiejś dioramie jeśli mi się uda. 

273555-military-MRAP-United_States_Army.thumb.jpg.365360da5871aa69a103db314c2afc2f.jpg

 

Jestem w trakcie wyboru farb i pomocnej chemii do lekkiego pobrudzenia. W miarę czasowych możliwości wstawię informację jakich produktów będę używał. I tu na pewno będę prosił o jakieś sugestie.

Sporo czasu spędziłem wybierając również do tego modelu pasujące figurki. Poniżej moje propozycję. Proszę o rady, które będą najlepiej pasowały.

dfffd463ecaa8605606259ae45262339.jpg.f37ffa984117cdc872ab06bae6ab6193.jpg3013.jpg.4f354af7e71596e53e01262b8b035f83.jpg17252_F35034.jpg.50ed83230f2fd098ae9c857db09a63c4.jpg17252_F35033.jpg.403a1def23d5b3f042bec0beadc02b1e.jpg

Raczej skłaniam się ku dwóm pierwszym zestawom, głównie z racji ceny. Sam Husky kosztuje 150 zł, +chemia pewnie też sporo... muszę podchodzić budżetowo. A może coś innego polecacie??

I to na razie na tyle. Jak wybiorę i zamówię farby to zaczynam działać.

Mam nadzieję, ze jakoś to będzie wyglądało :)

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach