Jump to content
Sign in to follow this  
Wierzbol

’70 chevelle

Recommended Posts

Posted (edited)

Zastanawia mnie jak doszedłeś do tego, żeby przewody zapłonowe wprowadzić pod kolektory wydechowe. Z technicznego punktu widzenia taki silnik nie ma prawa działać. Dla przykładu zdjecie oryginału motoru ss454 

454_wo_zl2.jpg

Pominę skalę okablowania ale wyraźnie widać, ze świecie znajdują sie pomiędzy rurmi kolektora a nie pod nim, jak to ma miejsce w twoim modelu. 

Już zupęłnie poza tym - Piękny kolor budy. Czekam na dalsze postepy.

Edited by Thombike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.