Jump to content
Bobek

F-4D Phantom II Zoukei-Mura - Nr. SWS-48-07 - 1:48

Recommended Posts

 

3 minuty temu, Solo napisał:

A on z takim bagażem to w ogóle się poderwie z ziemi? :)

Po ogarnięciu linka który podesłałeś to w zestawieniu podskrzydlowym jak napisałem wyżej, zbiornik pod kadłub plus 2 krzyżowo zawieszone sparrowsy by poleciał. Chce zrobić na magnesy na wszystko  wiec konfigurować będzie można do woli:) nawet marudą to dogodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie do końca, skoro kupujesz jakieś tam TERy, to uzbrojenie nie za bardzo będzie wymienne. Ale robisz jak chcesz, ja tylko sugerowałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Bobek napisał:

Spokojnie, 4 aluminiowe napalmy pod skrzydla, obok mk84, a mk82 albo pod kadlub albo wogole. Moze zbiornik wsadze, bo co mozna tam innego?  jesli mk77 beda ładnie wygladac do dokupie, jestem elastyczny 😉

Może pod kadłub SUU-23A?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobry pomysl, tylko poszukam, ale ide w to..
SUU-11A/A gun tylko takie cos znalazlem troche inne samoloty to nosily jest znaczniej mniejszy 
 

Edited by Bobek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza sie i biore wolfpacka bo starsznie kozackie szczgolnie z takim malunkiem. Moze pojda zamiast mk84

b388bf8df4ff8f0a0c788258df3179ab.jpg

Edited by Bobek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panów piszących o mk.84 podwieszonych na F-4 poproszę o foto. Jakiś czas temu uporczywie poszukiwałem i nie znalazłem. Ten typ bomby jest co prawda wymieniany w opisie podwieszeń, ale zaryzykuję twierdzenie że to tylko teoria. Na większości fotografii widziałem klasyczne mk.82 przeważnie w dwóch wersjach i chyba jeden lub dwa razy trafiłem na fotkę z mk.83. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się ciężko ogarnac takie foty na poprzedniej jest coś większego niż mk82 ale raczej mk83 niż 84. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasiadam i spoglądam.

Jestem ciekawe jak pójdzie.

Edited by Mates

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Marcin K. napisał:

Panów piszących o mk.84 podwieszonych na F-4 poproszę o foto. Jakiś czas temu uporczywie poszukiwałem i nie znalazłem. Ten typ bomby jest co prawda wymieniany w opisie podwieszeń, ale zaryzykuję twierdzenie że to tylko teoria. Na większości fotografii widziałem klasyczne mk.82 przeważnie w dwóch wersjach i chyba jeden lub dwa razy trafiłem na fotkę z mk.83. 

Takie coś wygrzebałem ze swoich zbiorów, jako żywo Mk.84 prosto z Cam Ranh:

r26f4xc7262000750.jpg.0b4cf1288acef4f70f0a74f4157cb3c7.jpg

r27f4xc726loaded.jpg.431aad16f5c78ac7cd215c8f5b352353.jpg

r28f4xc726front.jpg.d4b5e6e80d90af22d5c2d09a372b827f.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkiem fajna konfiguracja, Mk.84 i Mk.117. Ewentualnie faktycznie można zamiast 117 dać napalm a na centralnym pylonie zasobnik z działkiem. Zdaje się tylko że jeszcze przydałby się zasobnik walki elektronicznej ALQ-87, obrona przeciwlotnicza Wietnamczyków z północy była sporym zagrożeniem. Jakby co to chyba ten zasobnik jest w zestawie Hasy B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Płać i płacz" 😉 jeśli ktoś znajdzie to przyjmę z chęcią

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podwieszone bomby itp będą pod koniec miesiąca, wiec zabrałem sie za fotele. Sporo klejenia pasów trochę za duzo jak na moj gust :) ale tak maja.
JzhGLvsh.jpg

mHlMAmkh.jpg

aNktvHSh.jpg

MZBkCdqh.jpg

2vBGBFSh.jpg

GaP96mHh.jpg

Edited by Bobek
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna na nimi siedziec i siedziec ale w sumie dojdzie jeszcze trochę przewodów za nimi wiec chyba nie ma sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś posiedziałem na owiewkami i podwoziem przednim

Oszklenie jest dość cienkie w zestawie i nie ma nic do stworzenia sensownego wyglądu wewnątrz wiec postanowiłem dorobić paski i tylne wzmocnienie
DWVWgssh.jpg

11z2Tmgh.jpg

M77lMj3h.jpg


a samo podwozie to plątanina przewodów, zestawowa komora jest biedna wiec dorzuciłem troche okablowania

QoXIG1oh.jpg

dAZGk0yh.jpg

vaILsp4h.jpg

rPGOzvuh.jpg

qH955AEh.jpg

Edited by Bobek
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozgrzane plastowe resztki po ramkach( chyba najlepsze do prostych i łamanych po katem przewodów) , a do tego ( chaotyczne i powyginane) taśma komputerowa, przewód po słuchawkach, generalnie z sklepie z mikro pogadałem i dali po 1m różnych przewodów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabelki fajne, kolorek rdzy już mniej. 

Do przewodów polecam kupić Bierki firmy Alexander. Do kolorowych nawet nie trzeba malować i wyciągają się rewelacyjnie. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

to akurat prawdziwa rdza, bo mam cały słoik, ale fakt jak dla mnie troche za czerwona😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

😀 😀 😀 źle się wyraziłem. Obecność rdzy nie bardzo mi pasuje, sam kolor ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

myślę ze trochę wymyje i wsadzę klasyczny wash, bo tez mnie razi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna część, czyli kokpit i kabelki, zostają drążki i male elementy do przyklejenia. Fotele i całość luźno zestawiona ze soba
Wlot powietrza to zeszlifowane wypychacze i sklejone dwie części. starałem się pokazać z jak najwyraźniej łączenia elementów. 


IA87AjNh.jpg
3Uh4Brth.jpg
bwzPIbMh.jpg
xhbrbFfh.jpg
Cp6yYvqh.jpg

cBoEwDyh.jpg

kNjb1HMh.jpg

Edited by Bobek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.