Jump to content
jureczek

MiG - 29 1:48 Academy

Recommended Posts

29 minut temu, jureczek napisał:

 

Klapy hamulców poprawie  tzn dolna podniosę

 

 

To nie tak. Jak jest zbiornik to nie otwiera się ani dół , ani góra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, jureczek napisał:

Koledzy  OK 😀

Zbiornik odklejony    ,

Klapy hamulców poprawie  tzn dolna podniosę

W sprawie konfiguracji podwieszeń , pytanie

Czy na środkowym  APU  zamiast rakiety mogę podczepić UB 32  mam od SU-22

 

Do wyrzutni powinna być specjalna belka pozwalająca podwiesić tę wyrzutnię. Najczęściej stosowane wyrzutnie pocisków w 29-ym to B-8M1. Belkę tąstosuje się przy podwieszany właśnie wyrzutni i bomb.

Zlinek199702_74_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tylko tak nasze MiG-29 zobaczyć w powietrzu to cud. Jeśli latają to gołe lub najczęściej z dwoma R-60 w ramach tzw "ostrej hotovosti". Często ich widać z jedną szkolną UZR-60 (jeśli ktoś lubi podwieszenie asymetryczne). Przez długi okres nie wolno było latać z bakami centralnymi, więc były dwa podskrzydłowe. R-27 pojawiają się właściwie tylko kiedy lecą strzelać nad Bałtyk. 

Edited by mbrnnr

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, mbrnnr napisał:

Tylko tak nasze MiG-29 zobaczyć w powietrzu to cud. Jeśli latają to gołe lub najczęściej z dwoma R-60 w ramach tzw "ostrej hotovosti". Często ich widać z jedną szkolną UZR-60 (jeśli ktoś lubi podwieszenie asymetryczne). Przez długi okres nie wolno było latać z bakami centralnymi, więc były dwa podskrzydłowe. R-27 pojawiają się właściwie tylko kiedy lecą strzelać nad Bałtyk. 

Z tym że nasze 29-te nie miały możliwości przenoszenia zbiorników pod skrzydłami. Taką możliwość miały ex niemieckie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, jureczek napisał:

Koledzy  OK 😀

Zbiornik odklejony    ,

Klapy hamulców poprawie  tzn dolna podniosę

W sprawie konfiguracji podwieszeń , pytanie

Czy na środkowym  APU  zamiast rakiety mogę podczepić UB 32  mam od SU-22

 

Model wymalowałeś bardzo fajny, a tym że coś tam zwisa nie tak jak powinno, albo jest nie tu gdzie trzeba, to się nie przejmuj. Skończ ten model i zrób galerię, nie przerabiaj tego co już przyklejone bo tylko będzie gorzej. Następny model zrobisz według uwag, albo i nie, świat się od tego nie skończy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Tazman79 napisał:

Z tym że nasze 29-te nie miały możliwości przenoszenia zbiorników pod skrzydłami. Taką możliwość miały ex niemieckie 

Ale kiedy ja mówię o naszych, to mówię o słowackich. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

😀 😀 :szampan1:

Nie sprzeczajmy sie ,bo Administrator zamknie temat , lub  ustawi Nas na  m-c w kacie

Postanowiłem

Zbiornik przesunę . Hamulce zamknę - mam elementy ,  pokrywy na górne wloty już się robią i podwieszenie tylko R-60

 

IMG_6200.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie kombinuj z podwieszeniami, możesz zrobić w takiej konfiguracji 2 x R-27 i 2 x R-60 i do tego zbiornik pod kadłub i będzie dobrze. Malowanie wyszło super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osłonki na górne wloty dorabiają sie

Zbiornik przesuniety

Hamulce zamkniete

Podwieszenia zredukowane

Retusz , brudzenie i powinno być dobrze

 

IMG_6201.JPG

IMG_6202.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale masz cierpliwość do nas :)
Brawo Ty!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem laikiem w każdym temacie modelarstwa ,ale ,uwielbiam kleić i to raczej Wam dziękuje za cierpliwość , wyrozumiałość i pomoc w  klejeniu

Tym bardziej się ciesze , ze samolot nabrał realnego  wyglądu . Wgłębi marzył mi się ten z kolorowymi sterami kierunku , jednak za trudny . mój z pokrywami tez nabrał wyglądu

i ładnie  prezentuje się na polce

Nie dościgłe marzenie

 

tumblr_nvuzqfFVnp1s5kgq3o1_1280.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jureczek, pomyśl - robisz drugiego MiGa, potem jedziesz z dwoma modelami na jakąś wystawę do południowych sąsiadów, zgarniasz wszystkie nagrody i zostajesz bohaterem narodowym Słowacji!
Potem już tylko sława, wywiady, autografy...

Edited by Grzes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niom, tych tygrysów i digi się na konkursach trochę pojawia. A że dużo modelarzy na południu przy nich pracuje, może być ciężko. 😋

Ale rób. I jeszcze GWH. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglądam relacje z wystaw

Słowacy sa dobrzy

mbrnnr '' Atlisku '' wiem jak malujesz NIE mam szans

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.07.2019 o 10:19, jureczek napisał:

Teraz powinno byc OK

41OFw5t.jpg

 

 

Zbiornik nie ma zaślepki, tam jest otwór...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz racje , znalazłem i poprawie

 

a7dce77046a6c35e2097924001d78dfc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daruj sobie już to poprawianie, bo to się nie skończy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, jureczek napisał:

Masz racje , znalazłem i poprawie

Po prostu zamaluj otwór na czarno i będzie wyglądało jak dziura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.07.2019 o 20:57, Tazman79 napisał:

Tego akurat nie wiedziałem, lecz moje 3 grosze bardziej dotyczyły tego "oklapnięcia" dołu. Na postoju dolny hamulec opuszcza się w minimalnym stopniu, a całkowite jego opuszczenie możliwe jest tylko przy braku ciśnienia w instalacji hydraulicznej 

"Oklapnięcie" to taki skrót myślowy mający opisać: opadnięcie dolnej klapy hamulca aerodynamicznego pod wypływem własnego ciężaru przy jednoczesnym samoistnym zredukowaniu się ciśnienia w zasadniczej instalacji hydraulicznej do wartości przy której ciśnienie zwrotne wytwarzane przez tłok siłownika klapy dolnej przewyższa wartość ciśnienia w instalacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Toyo napisał:

"Oklapnięcie" to taki skrót myślowy mający opisać: opadnięcie dolnej klapy hamulca aerodynamicznego pod wypływem własnego ciężaru przy jednoczesnym samoistnym zredukowaniu się ciśnienia w zasadniczej instalacji hydraulicznej do wartości przy której ciśnienie zwrotne wytwarzane przez tłok siłownika klapy dolnej przewyższa wartość ciśnienia w instalacji.

To oklapnięcie które opisujesz występuje w stopniu minimalnym jeśli samolot jest sprawny, czytaj sprawna instalacja hydrauliczna, jeśli z instalacji zejdzie ciśnienie do zera wtedy hamulec dolny opadnie całkowicie... Zdarzyć się tak może w przypadku nieszczelności instalacji, podczas prac prowadzonych na samolocie wymagających "spuszczenia" ciśnienia w instalacji bądź w eksponatach muzealnych...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK problem z głowy

Z tym poprawianiem zaczyna mi się nie podobać ,ponieważ zaczyna mi to przypominać moja żonę. Co nie zrobię w domu to muszę poprawić 😀

 

IMG_6212.JPG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.