Jump to content

Pz IV Ausf G


Recommended Posts

Modelik samo składalny,jeśli można by tak to ująć.

Był kompletnie nieplanowany,robiony między dwoma modelami w skali 72.

Trochę obić,jakiś kurz,niewielkie błotko.

TZW bez stres-czyste pudło(poza łąńcuchem,o bogatej historii)

Większa rozdzielczoś po kliknieciu,niestety nie naumiałem się inaczej.

th_ResizeofP3031749.jpg

th_ResizeofP3031753.jpg

th_ResizeofP3031741.jpg

th_ResizeofP3031739.jpg

th_ResizeofP3031736.jpg

th_ResizeofP3031733.jpg

th_ResizeofP3031715.jpg

th_ResizeofP3031709.jpg

pzdr Rafał J.

Link to post
Share on other sites

Natrysk z aerografu,A 52? kurcze,nie pamiętam dokładnie nr,w każdym bądż razie ,nazwę ma Mud,taki ni żółty ni zielony(więcej wody jak farby),Vallejo Dark Earth,oczywiście więcej wody jak farby i troszkę ochry Vall,także rzadką.

Obicia,gunship gray,(zwykła przecierka i przypadkowe tapowanie)gdzie popadnie a reszta pędzel i akryl ( w plackach g-gray)Gun metal Model Master na czołgu,gąsieniece to ta Pactra,później 1406 metalizer , farb art.no i aero-na koniec 1402

Nie jest to pewnik,moze byc H11? silver itp,to chyba już każdy dla siebie wybierze jakikolwiek.

Zasada chyba jest taka,ze im bardziej w głąb tym ciemniej(mniej syfku jaśniejsze gąski)-przynajmniej ja tak robię,ale jak wspomniałem,nie może to być pewnikiem...w końcu model ma się nam podobać.

Długo czekałem na pigmenty miga,doszły sporo za póżno,ale temu modelowi wystraczy..

Na tym forum przeczytałem,ze jak mnie się zdaje,ze jest wszystkiego za mało to jest oki,jak widzę że jest oki,to przesadziłem-i tak postąpiłem z tym Pz IV

 

pzdr.

Link to post
Share on other sites

O cholera!!.. Przepraszam, ale pisałem to pod wpływem aviomarinu-niestety choroba lokomocyjna to coś okropnego, a po aviomarinie mam zaburzenia logicznego rozumowania. W każdym razie super, nawet jeżeli to 1:35!

Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze pytanie apropo zdjec.

Wiem juz jaki aparat. Hmmm spore iso, ale przy takim to u mnie juz sie szumy robia. :(

Balans bieli jest super.

Stosujesz namiot bezcieniowy, ile lampek, jaka moc zarowek?

Link to post
Share on other sites

Bardzo fajny, i realistyczny model. Faktycznie gąski są jakieś płaskie,

ale sam model świetny, z dużym wyczuciem i smakiem.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
Mam jeszcze pytanie apropo zdjec.

Wiem juz jaki aparat. Hmmm spore iso, ale przy takim to u mnie juz sie szumy robia. :(

Balans bieli jest super.

Stosujesz namiot bezcieniowy, ile lampek, jaka moc zarowek?

 

Iso spore? wtedy max było 400,więcej nie dawałem.

Moc żarówek- 4 x 60 W

z czego jedna "bije" z kinkietu,na ścianie

 

namiot bezcieniowy-3 x kartki do drukarek,formatu A4

 

 

Spiton:

Być może wyglądają tak na zdjęciach,jednak patrząc na panzera w rzeczywistości,są całkiem wypukłe...i te fale...ach!

 

 

pzdr

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.