Jump to content
RAV

PZL P.11a (IBG 1/72)

Recommended Posts

PZL P.11a nr boczny 7, nr wojskowy 7.35, nr wywoławczy 712-N, 112 Eskadra Myśliwska, lotnisko Zaborów koło Warszawy, wrzesień 1939 r. Samolot został uszkodzony w walce powietrznej, zniszczony na ziemi przez wycofujących się Polaków i zdobyty przez Niemców.

Zestaw: IBG 1/72.

4824.jpg
4825.jpg
4826.jpg
4827.jpg
4828.jpg
4829.jpg
4830.jpg
4831.jpg
4832.jpg
4833.jpg
4834.jpg
4835.jpg
4836.jpg
4837.jpg
4838.jpg
4839.jpg
4840.jpg
4841.jpg
4842.jpg
4843.jpg
4844.jpg
4845.jpg
4846.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

2025692602_imageproxy(1).jpg.5645c61a9224f672cc158ac361cbd4a1.jpg

Ciekawe ujęcie 😃😃, wersji "a" jedenastki chyba nie ma za dużo na forum . Bardzo ładnie się prezentuje . Nigdy nie chciałem pisać o minusach modeli ponieważ każdy dla mnie jest plusem samym w sobie . Jest jedna rzecz , na zdjęciach bardzo uwidocznileś wiatrochron . Niestety jest on grubaśny i psuje efekt niesamowicie , na pewno kłóci się strasznie że zdjęciem powyżej . Może można coś jeszcze zrobić delikatniejszego . Ale to tak jak uważasz , bez presji .

Pozdrawiam Hello

Edited by Hello

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ujęcia w locie bardzo ładne, sam model również. Jaka jest składalność tego zestawu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, mig napisał:

Jaka jest składalność tego zestawu? 

Jak już Ci się uda powycinać wszystko z ramek (kolektor spalin jest wyzwaniem), to prawie "klocki Lego". Szpary uzyskałem tylko na końcówkach skrzydeł od spodu, gdzie kończy się dolna część płata i brakuje ułamka milimetra tam, gdzie kończy się blacha falista. Zakitowanie tego nie stanowi problemu, tylko trzeba być ostrożnym, żeby nie zniszczyć faktury pokrycia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, RAV napisał:

Jak już Ci się uda powycinać wszystko z ramek (kolektor spalin jest wyzwaniem), to prawie "klocki Lego". Szpary uzyskałem tylko na końcówkach skrzydeł od spodu, gdzie kończy się dolna część płata i brakuje ułamka milimetra tam, gdzie kończy się blacha falista. Zakitowanie tego nie stanowi problemu, tylko trzeba być ostrożnym, żeby nie zniszczyć faktury pokrycia.

Dzięki za odpowiedź, mam ten model i czeka na swoją kolej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wskazane miejsca strzałkami to ślady eksploatacji, czy ręka drżała podczas malowania i porobiły się zacieki?

imageproxy.php.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, jawkers napisał:

Wskazane miejsca strzałkami to ślady eksploatacji, czy ręka drżała podczas malowania i porobiły się zacieki?

Nie wiem, co dostrzegłeś na osłonie silnika. Na goleni to niedomyty wash (zdarzają mi się takie wpadki).

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, RAV napisał:

Nie wiem, co dostrzegłeś na osłonie silnika.

To co widać na zdjęciu. Od przodu to może być odblask, ale z drugiej strony chyba nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.