Jump to content
jakub476

Nissan Laurel C130 - Aoshima 1:24 - Simple Purple

Recommended Posts

Model był budowany w konkursie Jesień 2017, jednak nie wszytko zdążyłem wtedy zrobić tak jak chciałem i po galerii został częściowo rozebrany, po różnych komplikacjach wczoraj został skończony.

Konkursowy warsztat TUTAJ

Modyfikacje:

- Poprawiona linia nadwozia (Handmade)
- Poprawiony kształt nadkoli (Handmade)
- Usunięte listwy na progach i zrobione brakujące linie podziału
- Nowy kolor nadwozia - własna 3 warstwowa mieszanka
- Lusterka boczne (Fujimi)
- Przednia dokładka (Resin)
- Kalkomanie na przednich błotnikach, szybach, oponach i przedni znaczek (Adamsky)
- Zamki (A+ Club)
- Obwódka frontu (Resin)
- Nowe przednie klosze (Aoshima)
- Światła obrysowe na błotnikach (Aoshima)
- Nity w zderzakach (Tameo Kits)
- Chromy (BMF, Molotov)
- Wycieraczki (Hobby Design)
- Poprawione podwozie (Handmade)
- Końcówki wydechu
- Felgi Devil Japan Shadow Spoke 4H (Aoshima)
- Opony (Aoshima)
- Hamulce (Tamiya, Hobby Design, Handmade)
- Nowe fotele (Resin)
- Głośniki na tylnej półce (Aoshima)
- Flock

49079255376_f605a9e8a4_o.jpg
49078725733_40662eb3cb_o.jpg
49078725688_3cd17accc1_o.jpg
49078725233_2f04e41396_o.jpg
49079255261_d989196cfe_o.jpg
49079255166_6fe4849660_o.jpg
49078725493_572d860b6b_o.jpg
49078725438_6ab5139a27_o.jpg
49078725413_a2a89b4944_o.jpg
49079460772_623eb4785f_o.jpg
49079460932_ddcfd36e60_o.jpg
49078725293_3eeac9b463_o.jpg
49079460862_5c7832e4b2_o.jpg
49079254761_8259bb77cc_o.jpg

Edited by jakub476
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna perełka ze stajni jakubowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanko dotyczące kół tylnych mają takie być pokracznie wygięte (chodzi mi o to że są podgięte do góry).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio widziałem BMW z takimi kołami. Powiedzcie mi, jak taki samochód przechodzi badania techniczne? Czy to jest dopuszczalne przez diagnostów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomijam, że w Japonii na przeglądzie mogą na to w ogóle nie patrzeć, to jest jeszcze coś takiego jak hydraulika. I w Polsce nikt nie jest na tyle głupi, by na przegląd z takimi kołami pojechał. Każdy ciut szanujący się tuner pojedzie do kumpla albo chociaż wkręci gwint do góry i założy normalną felgę...

PS - piękna robota. 💪♥️

Edited by mbrnnr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak w ramach sprostowania - hydraulika to raczej klimaty USA. W Europie albo gwint, albo air ride czyli zawieszenie pneumatyczne z kompresorem w bagażniku. Jak auto się podniesie to zazwyczaj normalniej te koła wyglądają. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, ManiekB napisał:

Mam pytanko dotyczące kół tylnych mają takie być pokracznie wygięte (chodzi mi o to że są podgięte do góry).

Tak, to zamierzony efekt, dzieje się tak naturalnie przy obniżeniu samochodu i szerokich kołach.

 

Tak jak kashato napisał, hydraulika to raczej tylko lowrider'y, tak to pneumatyka, ale nie sądzę, żeby ktoś w takim samochodzie ją założył, ja na pewno wybrał bym gwint.

Dziękuje za komentarze, mam już zaczęto kolejnego Laurela C130, tym razem bardziej zmodyfikowanego od Liberty Walk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.