Jump to content
Solo

Nowości lotnicze w skali 1/72

Recommended Posts

Moze załóżcie osobny temat gdzie bedziecie mogli sie uzalac na temat jakosci i ceny zestawu Army. Kurde pogadalismy tydzien temu, ale serio to juz nudne sie robi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S 5  to nowość.. nie mam jak wstawić zdjęć. wiec tylko info literkowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to nowy nowy? czy wpakowane wypraski kogos innego, ewentualnie nowe pudelko jak to u Revella?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrząc na wypraski to jest Ju-88A4 wydany kilka lat temu (podobno przeskalowany z 1/32, swoją drogą b przyzwoity model, imho jeden z bardziej niedocenionych zestawów) tutaj przekonwertowany na A1 czyli przede wszystkim z innymi końcówkami skrzydeł (w A4 to końcówki są najgorzej pasującym elementem), oszkleniem tyłu szoferki i jeszcze pare innych drobiazgów, także jeśli cena będzie strawna to będzie ładny model na BoB.

pozdrawiam

ww

p.s. kokpit Ju-88 A4 spudła (pasy edek) gdy go dłubałem, inne detale nie odstają.

201408101499.jpg.ff9a600790b03298d657445427e68399.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście widzę ( na żywo też ,bo miałem A4)  jeden ,,problem "-,,Matchbox'' czego jakoś nie mogę darować Revellowi i pozostanę przy rodzince z Hasegawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, zatras napisał:

Osobiście widzę ( na żywo też ,bo miałem A4)  jeden ,,problem "-,,Matchbox'' czego jakoś nie mogę darować Revellowi i pozostanę przy rodzince z Hasegawy.

Uważaj ! Hasegawa jak każda rodzina ma czarną owcę  😁

88.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
22 godziny temu, zatras napisał:

Osobiście widzę ( na żywo też ,bo miałem A4)  jeden ,,problem "-,,Matchbox'' czego jakoś nie mogę darować Revellowi i pozostanę przy rodzince z Hasegawy.

Rozwiń proszę myśl bo chyba nie łapie o co chodzi 🤔 (wiem że Revell pakuje też stary zestaw Ju-88, czy to przepak matchbox? Ten tu opisany to nowy zestaw) thx

Edited by wuwumaster
Korekta

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.05.2020 o 10:33, dedrey napisał:

S 5  to nowość.. nie mam jak wstawić zdjęć. wiec tylko info literkowe

 

Takie fotki znalazłem- swoją drogą, ta maszyna aż się prosi o jakieś malowanie what-if w BritishRacingGreen :D

 

87821651-2988605247883858-39202146061018

amp72009-b.jpg

83629964-2912209622190088-49094354465613

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry Falco nigdy nie jest zły. Ciekaw jestem doboru malowań. Jeżeli dorzucą belgijskie, pewnie się skuszę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Jostein napisał:

Dobry Falco nigdy nie jest zły. Ciekaw jestem doboru malowań. Jeżeli dorzucą belgijskie, pewnie się skuszę.

Malowania z akcji nad Anglią. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Jostein napisał:

Dobry Falco nigdy nie jest zły. Ciekaw jestem doboru malowań. Jeżeli dorzucą belgijskie, pewnie się skuszę.

Kalkę można dokupić. Może będzie szansa żeby zrobić CR.42 CN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i historia, ale ostatnimi czasy te wypraski były właściwie nieosiągalne. Osobiście liczę na jakieś fajne ciapate malowanie z Afryki.

18 godzin temu, BRAVO112 napisał:

Przeciez Falco to juz historia i jest na rynku dosc dlugo.

Poszycie? Slabo

http://www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/Italeri/Italeri_Fiat_Cr42_LW/Italeri_Fiat_Cr42_LW.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, mig napisał:

Italeri ujawniło co zawartość pudełka Fiat CR.42. 
https://www.italeri.com/prodotto/2891/1/3

I cenę.29 łełro.Odwołuję wszystko co napisałem na temat ceny FM-2 Army .Tutaj dopiero kogoś powaliło z ceną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamma mia. To musi być błąd na stronie, nie chce mi się wierzyć w takie przegięcie. I pewnie uzasadniają to "super kalkomaniami" na które składa się 6 niemal identycznych samolotów z dwóch frontów. Są malowania z Belgii, ale nie wiem czy @Jostein miał to na myśli...

Niech no ktoś jeszcze skrytykuje Armę :mrgreen:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyzby Italeri się ocknęła i zaczynają robić nowe modele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@filipsg no przecież masz napisane na pudełku "The Battle of Britain" i "Aeronautica Militare". To nie są tanie rzeczy - to musi kosztować...

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Moses napisał:

Czyzby Italeri się ocknęła i zaczynają robić nowe modele?

Niestety to stary model.Był dostępny w trzech wersjach.Nowa to jest cena.Ciekawe czy poprawili śmigło?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wiem, że Włosi dostali lanie na niebie Anglii, ale żeby do dziś musieli odrabiać straty finansowe modelami? 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Martoli jest w zapowiedziach za 57 złociszy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.