Jump to content
Blaudark

Witam Wszystkich ogromnie zdziwiony

Recommended Posts

Najpierw  powitanie dla wszystkich członków tego forum.

Powiedzmy że jestem początkującym modelarzem i bardzo zainteresowałem się warsztatami które można znaleźć na forum a dotyczące modeli które mam w planach. Jak to się mówi, poszpiegować i podejrzeć jakieś nowe techniki. Niestety ale widzę że prawie wszyscy bardziej zaawansowani modelarze cenią sobie prywatność i zdjęcia są umieszczane na portalach wymagających rejestracji i prawdopodobnie opłat. Może i zarejestrowałbym się ale co temat to inny portal. Jestem bardzo tym zdziwiony ponieważ niektóre tematy posiadają pełne zdjęcia i opisy a zwykle są to relacje z galerii lub osób zaczynających swoją przygodę z modelarstwem. Wygląda na to że warsztaty są objęte specjalną klauzulą bezpieczeństwa. Tłumaczenie że są to zwykle starsze topiki mnie nie zadowala ponieważ jeżeli nie są pełne to trzeba je usunąć. Jest to podobne do kupna modelu gdzie po otwarciu znajdziemy tylko instrukcją obsługi. No ale przestaję narzekać i spróbuję coś znaleźć a jeżeli nie to wracam np. na Britmodeller.

Pozdrawiam serdecznie

siemasz,

imgur jest darmowy, więc po co płaczesz ? :D

wiele zdjęć z hostoigów przepada po prostu, inne są płatne.

Zawsze możesz w googlach poszukać :)

Nie ma to jak roszczeniowość :D

• Like 2

Ale w czym masz problem? Wszyscy umieszczają tu swoje materiały nieodpłatnie, forum masz darmowe, kopalnia wiedzy za free, ze zdjęciami w jakości wystarczającej na użytek poglądowy i edukacyjny.
Jak rozumiem, to ci nie wystarcza, i chciałbyś wejść na czyjeś prywatne konto na serwisach hostingowych i ściągać zdjęcia bezpośrednio, w lepszej jakości, również bez rejestracji i za friko? Klasyczne "dej"...
Tak, część starszych wątków padła, głównie przez zmianę polityki hostingu przez photobucket, wątki nadal wiszą, choćby w celu potencjalnego kontaktu z autorem, czy skorzystania z części opisowej.

Godzinę temu, Blaudark napisał: