Jump to content
eLCe

Projekt - "Aleja MiG'ów" 1:48 - Trumpeter, Eduard

Recommended Posts

W tej kwestii raczej niema jakiegoś jedynego słusznego koloru. Malowano tym co było pod ręką. Felgi możesz pomalować na zielono, tak chyba będzie najbezpieczniej.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W tej kwestii raczej niema jakiegoś jedynego słusznego koloru. Malowano tym co było pod ręką. Felgi możesz pomalować na zielono, tak chyba będzie najbezpieczniej.
Bardzo Ci dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Łukasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kadłub poszpachlowany, wyszlifowany i pociągnięty podkładem. 

KBr8KzV.jpg

Zostało tylko odtworzyć trochę nitów i linii podziału.

Na spodzie podmalowałem dodatkowo wnęki podwozia na szaro.

Hdo3pAL.jpg

 

Pociągnąłem też metalizerem zbiorniki paliwa

TD0bJkB.jpg

I wziąłem się za resztę drobnicy (nie licząc owiewki to wszystko co zostało do zrobienia w modelu.

3Zt041b.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładniutkie wyszły te zbiorniki - jakiego metalizera użyłeś ?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ładniutkie wyszły te zbiorniki - jakiego metalizera użyłeś ?
AK Xtreme Metal (Aluminium). Kolor kładłem na uprzednio położoną mokrą warstwę GX 2 (czarny gloss).

Pozdrawiam
Łukasz

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, eLCe napisał:

AK Xtreme Metal (Aluminium). Kolor kładłem na uprzednio położoną mokrą warstwę GX 2 (czarny gloss).

Pozdrawiam
Łukasz
 

Dzięki - trzeba będzie zakupić :)

To moje początki po małej, dwudziestokilkuletniej przerwie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koronawirus terroryzuje mi branżę, pracodawca zabronił podróży służbowych to i czasu na hobby jakoś więcej :)

powierzchnia była moim zdaniem na tyle dobrze przygotowana, że położyłem na nią GX-2 na mokro (rozcieńczony 1:8 z MLT). 

XU0WLl7.jpg

JYZOq1n.jpg

Wybaczcie za tło ale nie odważyłem się jeszcze ruszać tego samolotu z obawy, że go wypalcuję :)

Na pewno będę musiał to wszystko przeszlifować jakimś papierem wodnym (10000 w górę) bo pewnie osiądzie na tym w cholerę drobinek kurzu. 

W ciągu dnia zrobiłem jeszcze całą drobnicę.

xgwmBuy.jpg

Wychodzi na to, że jutro startuję z Sabrem :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Miganty" przygotowany do przyjęcia finalnej warstwy GX 2. Wyszlifowany, wyrównany i pozbawiony wszelkich drobinek kurzu. Malowanie jutro jak gruntownie odkurzę pracownię. 

t4hSp3u.jpg

2RqXkGB.jpg

No i tak jak obiecałem zacząłem dłubać przy F-86

kb21pSF.jpg

R0UemNz.jpg

9UD9TyM.jpg

Od razu czuć dużą różnicę między tym co proponował Trumpeter, chociaż np wlot powietrza i końcówka duszy silnika będzie wymagała sporo uwagi i szpachli.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jestem monotematyczny ale wbrew pozorom przy MiGu dużo się dzieje. Finalną warstwa GX2 położona. Jako, że ładniej nie będzie to  dziś kładę metalizer.

uMW2R31.jpg

8rWAOhd.jpg

cGu8LXc.jpg

pf3lT6A.jpg

7XMHSsx.jpg

Całość świeci się jak psu wiadomo co. Szkoda, że kładę na to matowe aluminium ale przynajmniej poćwiczyłem obróbkę powierzchni przed malowaniem F-86, którego zrobię na błyszcząco:) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wytrzymałem presji i muszę się pochwalić :)

21gncGP.jpg

Ta1z31a.jpg

YRNTe2k.jpg

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki :) Teraz tylko podmalować kilka mankamentów i mogę się brać za wykańczanie MiGa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, rymulus napisał:

Ale, ale, co to się tu zostało?

Srebro wyciąga wszystko.

mig.jpg.36ac21f09fe6a4e55518e264d1d27407.jpg

Zalałem linię albo po prostu zrobiłem ją za płytką😞 muszę ją przeryć tak jak i kilka innych bo po szlifowaniu na spodzie samolotu była jedna wielka gładka powierzchnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, eLCe napisał:

Zalałem linię albo po prostu zrobiłem ją za płytką😞 muszę ją przeryć tak jak i kilka innych bo po szlifowaniu na spodzie samolotu była jedna wielka gładka powierzchnia.

A czy tu powinna być w ogóle linia podziału?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drażniło mnie to okropnie i moja linia podziału, odtworzona na zaszachlowanym śladzie po połączeniu poszła do poprawy (razem z innymi drobiazgami).

3vXLFOC.jpg

Jeśli chodzi o f-86 to udało mi się obrobić wlot powietrza i dyszę silnika także żeby nie było widać łączenia połówek.

NQKBntB.jpg

zAs3zYA.jpg

I połączyłem obie połówki kadłuba. Przymierzałem też element dziobu (widać, że  wymaga odrobiny miłości i uwagi).

VroERiM.jpg

7oo2f36.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zabrałem się za panneling

gHro3ow.jpg

tSnrsaw.jpg

xVHaatK.jpg

Jak to ładnie wyschnie to będę dalej męczył górę i później przejdę na spód samolotu.

 

Chciałbym, żeby finalnie wyszło coś w tym stylu. ( o ile umiejętności pozwolą :D )

O7aYiCa.jpg

 

Poza tym wziąłem się za fotel pilota w F-86.

Tutaj jest oryginalny fotel Hasegawy

hMB6AYJ.jpg

a tutaj Eduardowy żywiczny

0avUdfq.jpg?1

IgJLZqT.jpg

 Jak wyschnie to dostanie resztę elementów (tak to nie koniec:D ) i później pobawię się trochę farbami olejnymi.

 

 

 

Edited by eLCe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak robisz wychylone lotki to jedna musi być wychylona na dół a druga do góry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, rymulus napisał:

Jak robisz wychylone lotki to jedna musi być wychylona na dół a druga do góry.

Piszesz o lotkach na skrzydłach i stateczniku czy o lewa-prawa bo zgłupiałem. Te w skrzydłach są jeszcze bez kleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.