Jump to content

Recommended Posts

TO był najbardziej upierdliwy model  "z którym miałem przyjemność". Wszystko na wierzchu, wszystko należało zrobić bez dróg na skróty. Nie do końca jestem zadowolony, niemniej cieszę się, że go skończyłem :)
Zapraszam do konstruktywnej krytyki :

PwejoJrh.jpg

DAP5hVVh.jpg

6LGCTbph.jpg

UxvmfBuh.jpg

YlpP8sEh.jpg

YJRyIG7h.jpg

GlhKKOJh.jpg

iIXQEbGh.jpg

Iu40MHKh.jpg

OxBptOph.jpg

iSXyx8Hh.jpg

ltzvr2gh.jpg

JrqdTDhh.jpg

eWQve54h.jpg

bSM3xnbh.jpg

pdX5Iu9h.jpg

FCB7rJ1h.jpg

moc4Vybh.jpg
 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Wyszła super maszynka , tylko to siodełko wygląda jak plastik

lepiej by wyglądało w brązowej skórze z wytłoczonym orłem   x

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dziękuję za wrażenia :) TAW.. ma motór nigdy nie jest za późno :) Grubo po "40" zrobiłem kat A i teraz śmigam czasami tylko po to, aby czerpać przyjemność z jazdy jednośladem :)

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 8.05.2020 o 20:28, MarcinWSS napisał:

.... Niemniej, co, Waszym zdaniem, można by było poprawić??

Hm, ale zadałeś pytanie... :hmmm: Myślę, że w tej skali i przy tym poziomie umiejętności to istotna poprawa będzie widoczna jedynie jeżeli zaczniesz się bawić tokarkami, frezarkami itp. Ja na dzień dobry wymieniałbym też wszystkie śruby na metalowe i te z rurek które da się zastąpił także metalem. No i chętnie bym go zobaczył na białym tle, ale to inna bajka... :piwo:

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Sęk w tym, że śruby i nakrętki, z wyjątkiem tych na osłonie przekładni i in. 0.5 oraz 0,8, (wyjątek to śruby regulacyjne gaźnika - te wysępiłem od pewnego wrocławskiego zegarmistrza) są metalowe z Abera. A zatem trzeba by coś w nich, nomen omen, "podkręcić". Wash? Inny kolor stali? Rurki.. Dobry pomysł. Z wyjątkiem pompki (zrobiona od podstaw) na osłonie łańcucha,  pozostałe części to "podpicowany" oryginał..  

Edited by MarcinWSS
Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Observer napisał:

Piękny Triumph, ciężko będzie coś tu poprawić :super:

Paliwka nalać do baku - o gęstość 9 razy mniejszej niż oryginalnie?

Przy okazji - co to za grzyb za licznikiem? regulacja sztywności zawieszenia przedniego? Miałem AJS z 34 r - też z centralną sprężyną ale takiej dźwignie nie było

Link to post
Share on other sites

Kjp a man

Naprawiłem Paasche i teraz śmiga jak należy. Jak chcesz to nadal możemy pohandlować, ale nie za 150 zł jak chciałeś tylko o jakąś realną kwotę.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 godziny temu, Bartas89 napisał:

Kjp a man

Naprawiłem Paasche i teraz śmiga jak należy. Jak chcesz to nadal możemy pohandlować, ale nie za 150 zł jak chciałeś tylko o jakąś realną kwotę.

Drogo. Kierowniku złoty, inżynierze naczelniku dyrektorze, a na raty da radę? ?

IgdQ5Lxm.jpg

Edited by MarcinWSS
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, MarcinWSS napisał:

Drogo. Kierowniku złoty, inżynierze naczelniku dyrektorze, a na raty da radę? ?

Pewnie, tysiąc złotych na dwie raty, każda rata płatna po trzech dniach :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.